וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הפסידה 2:0 להרטה ברלין, רק 1:1 לר.ב. לייפציג

קאליג'ורי החמיץ פנדל (14), דקה לאחר מכן שאלקה נענשה מרגליו של דודה (15), שגם הכפיל (96) והיא עדיין עם אפס נקודות. שער של ז'אן קווין אוגוסטן (68) הציל את השוורים מהפסד לדיסלדורף

אמיל פורסברג שחקן ר.ב. לייפציג מול מרסל סובוטקה שחקן פורטונה דיסלדורף. GettyImages
פורסברג מול סובוטקה/GettyImages

המחזור השני בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים נוספים. ר.ב. לייפציג אכזבה עם 1:1 ביתי מול העולה החדשה פורטונה דיסלדורף. לאחר מכן ספגה שאלקה הפסד שני עם 2:0 ביתי מול הרטה ברלין.

אונדריי דודה שחקן הרטה ברלין. GettyImages
דודה חוגג עם חבריו את השער של הרטה/GettyImages

שאלקה - הרטה ברלין 2:0

הרויאל בלוז חיזקו את הסגל בקיץ, אבל גם איבדו את לאון גורצקה ומקס מאייר. בינתיים השינויים הרבים שעברה הקבוצה ממש לא מוכיחים את עצמם והיא יוצאת אל פגרת הנבחרות עם שני הפסדים בשני משחקים. מנגד, הרטה ברלין הצנועה הפכה לקבוצה השלישית ששומרת על מאזן מושלם אחרי שני משחקים. שאלקה הייתה קרובה לעלות ליתרון בדקה ה-14, אבל דניאל קאליג'ורי בעט פנדל החוצה. דקה אחת בלבד חלפה ושאלקה נענשה. ג'באירו דילרוסון ההולנדי בן ה-20, שהיה שייך למנצ'סטר סיטי, העביר כדור רוחב יפה משמאל, ואונדיי דודה בעט מתוך הרחבה פנימה את ה-0:1 של הרטה. בדקה ה-95 נותרה שאלקה בעשרה שחקנים אחרי שייבגני קונופליאנקה ספג כרטיס אדום ודקה לאחר מכן דודה השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק, 0:2.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מתיאס צימרמן שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
שער נפלא של צימרמן לא הספיק לעולה החדשה כדי להשיג ניצחון. צימרמן/GettyImages

ר.ב. לייפציג - פורטונה דיסלדורף 1:1

שלושה ימים אחרי שעברה את זוריה לוגאנסק האוקראינית עם הרבה מזל בדקה ה-90 ועלתה לשלב הבתים בליגה האירופית, הקבוצה של רלף ראנגניק עדיין ללא ניצחון ליגה ועם נקודה אחת משני משחקים דווקא אחרי משחק בית מול העולה החדשה ומי שמסתמנת כאחת הקבוצות החלשות בבונדסליגה העונה.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-47 בתום מהלך קבוצתי יפה שהסתיים במסירה של ניקו גיסלמן אל מתיאס צימרמן, שבעט בנגיעה מ-20 מטר לפינה כדי לקבוע 0:1 מפתיע. לייפציג הצליחה לאזן בדקה ה-68 כשמסירת רוחב של נורדי מוקילה מימין מצאה את ז'אן קווין אוגוסטן, שהצליח להקפיץ מעל השוער ופנימה מקרוב וזה 1:1. שתי דקות בלבד לאחר מכן פינה אוגוסטן את מקומו למתאוס קוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully