וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו מזהיר: "רונאלדו חייב ללמוד טוב יותר את הסרייה A"

גם אגדות יובנטוס מחכות לתוצרת מהפורטוגלי: "הנסיך" חילק טיפים וביקר את רונאלדו על ההחלטה להחרים את ערב הגאלה של אופ"א. לפחות ברשתות החברתיות האפקט מיידי: יובה צברה 6 מיליון עוקבים

אתר רשמי

כריסטיאנו רונאלדו אומנם עדיין לא הטביע את חותמו מבחינה מקצועית במדי יובנטוס, אך כבר עשה את שלו מבחינה שיווקית והפך את הגברת הזקנה לאחת הקבוצות הכי פופולאריות ברשת החברתית. הסטטיסטיקה שמתפרסמת כעת חושפת שישנם מיליוני אוהדים שנאמנים יותר לסופרסטאר הפורטוגלי מאשר לקבוצה שלו.

עוד בנושא:

זלטקו דאליץ': "כריסטיאנו רונאלדו אגואיסט, אף פעם לא ארצה אותו בקבוצה שלי"
כריסטיאנו רונאלדו לא הופיע לטקס במונאקו, מנדש: "בושה וחרפה שלא הוכתר כשחקן העונה"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
על הדשא פחות הולך לו. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

בזמן שיובנטוס ראתה את הפופולאריות שלה נוסקת אחרי הגעתו של רונאלדו, ריאל מדריד איבדה מיליון עוקבים בטוויטר בתוך 24 שעות. בנוסף על כך, ההשפעה של רונאלדו על עוקבי האינסטגרם של יובנטוס היתה קיצונית יותר, כאשר החשבון שלה רשם צמיחה של 25 אחוז במספר העוקבים. אם לוקחים בחשבון את כל הפלטפורמות ברשת החברתית (טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם), הקבוצה החדשה של רונאלדו צברה שישה מיליון אוהדים חדשים (!).

יובנטוס כעת נהנית מ-35 מיליון עוקבים בפייסבוק, 6.2 מיליון בטוויטר ו-15.3 באינסטגרם. מאידך יש לציין כי למרות שנפגעה מהעזיבה של רונאלדו, ריאל מדריד עדיין הרחק לפני כולן במאבק על העליונות ברשת. לאלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות יש מעל 30 מיליון עוקבים בטוויטר, פי חמש ממספר העוקבים של הקבוצה האיטלקית.

על כר הדשא ההשוואות בין רונאלדו למסי נמשכות, אך הפורטוגלי הוא הכדורגלן הכי פופולארי ברשת עם 140 מיליון עוקבים באינסטגרם, 120 מיליון בפייסבוק ו-74.3 מיליון בטוויטר.

* למרות הפופולריות הגואה של יובנטוס בעידן החדש, הגברת הזקנה עדיין מחכה לתוצרת מרונאלדו. היום קיבל הכוכב הפורטוגלי כמה טיפים שימושיים משחקן אחד שהטביע חתיכת חותם ביובה, אלסנדרו דל פיירו. "באיטליה ההגנות כל הזמן מנסות לייצר יתרון מספרי על שחקני ההתקפה, וזה הופך את החיים של החלוצים ליותר קשים. כדי לחזור לכבוש בקצב שהוא היה רגיל אליו, רונאלדו חייב ללמוד טוב יותר את הסרייה A. בינתיים אני שמח מאוד מזה שאנחנו מצליחים לנצח גם בלי השערים של רונאלדו או דיבאלה".

דל פיירו התייחס גם לסוגיית הבחירה בלוקה מודריץ' כשחקן העונה של אופ"א, בחירה שעוררה את זעמו של רונאלדו. "אני מבין את רונאלדו, גם אני הייתי מתעצבן במקומו, אבל לא ללכת לערב הגאלה בגלל זה...זה כבר משהו אחר. חוץ מזה, למודריץ' הגיע לזכות. הוא עשה דברים יוצאי דופן בריאל מדריד ובמונדיאל, והרוויח את זה ביושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully