וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו לא הופיע לטקס במונאקו, מנדש: "בושה וחרפה שלא הוכתר כשחקן העונה"

הפורטוגלי אמור היה להגיע לחלוקת הפרסים, אך על פי דיווחים, ויתר כששמע שלא יזכה. סוכנו זעם: "מגוחך, כבש 15 שערים וסחב את ריאל על הגב". ראמוס: "הופתענו, לא ידענו על זה"

כריסטיאנו רונאלדו נבחר לחלוץ העונה של אופ"א. רויטרס
רק על המסך/רויטרס

להפתעת כולם, כריסטיאנו רונאלדו לא נכח הערב (חמישי) בהגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, כמו גם בערב הגאלה בו נבחרו מצטייני עונת 2017/18. כוכב ריאל מדריד, שהוכתר לחלוץ העונה והיה אחד משלושת המועמדים הסופיים לתואר שחקן העונה, אמור היה להופיע לטקס, אך בחר שלא להגיע. גם גוף הטלוויזיה האיטלקי שהפיק את המשדר היה משוכנע ש-CR7 יהיה באולם, ואף סיכם איתו על מתן ראיון.

על פי דיווחים בספרד, רונאלדו לא הופיע משום משום שידע שלא ייבחר. בניגוד אליו, כל יתר השחקנים שהוזמנו הגיעו לטקס, וביניהם לוקה מודריץ', שזכה בתואר שחקן העונה, ומוחמד סלאח, שהפסיד לקרואטי. בכך, אגב, נמנע הפורטוגלי מאיחוד עם פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד עימו היה מסוכסך לקראת סיום דרכו במועדון.

סוכנו של רונאלדו, ז'ורז'ה מנדש, סירב להתייחס לסיבה בגינה כוכב יובנטוס לא הופיע, אך זעם על הבחירה במודריץ': "כדורגל משוחק בין ארבעת הקווים שעל כר הדשא, ושם רונאלדו זכה. הוא כבש 15 שערים, סחב את ריאל על הגב ושוב זכה בליגת האלופות. זה מגוחך. זו בושה וחרפה. לא היה ספק מי היה צריך לזכות, הוא השחקן הטוב ביותר בעמדה שלנו".

מנהל יובנטוס ג'וזפה מארוטה השמיע דברים דומים: "יש בנו כעס על ההחלטות הזאת, כי הפרס אמור לשקוף את ליגת האלופות ולא את המונדיאל. ההיעדרות שלו אישית וצריך לכבד אותה".

סרחיו ראמוס, שהוכתר כשחקן ההגנה של העונה, נשאל על ההיעדרות והשיב: "לא ידענו על זה כלום והופתענו שהתבשרנו על כך, אבל זו החלטה שלו".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
לראשונה בקריירה: לוקה מודריץ' זכה בפרס שחקן העונה של אופ"א
ליגת האלופות: ברצלונה, טוטנהאם ואינטר באותו בית, גם פ.ס.ז', נאפולי וליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully