וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלטקו דאליץ': "כריסטיאנו רונאלדו אגואיסט, אף פעם לא ארצה אותו בקבוצה שלי"

מאמן נבחרת קרואטיה תקף את הכוכב הפורטוגלי שלא הופיע לטקס מצטייני העונה של אופ"א, ככל הנראה משום שידע שיפסיד למודריץ': "הוא מהשחקנים שחושבים 'לא משנה אם נפסיד, העיקר שאבקיע'"

אתר רשמי

כריסטיאנו רונאלדו שב לאחרונה לכותרות, ולאו דווקא בנסיבות אידיאליות: כוכב יובנטוס שאמור היה להגיע לטקס מצטייני העונה של אופ"א במונאקו בחר שלא להופיע, ולא עדכן בכך את המארגנים. על פי דיווחים, היה זה משום שידע שלא יזכה בתואר שחקן העונה, אותו קטף בסופו של דבר חברו לריאל מדריד לשעבר, לוקה מודריץ'.

הביקורת לא איחרה להגיע, ומי שהצטרף אליהן היום (שבת) הוא מאמן נבחרת קרואטיה זלטקו דאליץ'. "העובדה שהוא לא הגיע לטקס של אופ"א... זה אפילו לא ראוי לתגובה שלי", אמר האיש שהוליך את הקרואטים עד גמר המונדיאל האחרון. אבל דאליץ' הגיב, ועוד איך הגיב: "זה רק מוכיח את מה שאני כל הזמן אומר: רונאלדו הוא אגואיסט, ואף פעם לא הייתי רוצה אותו בקבוצה שלי! הוא מסוג השחקנים שחושב, 'לא משנה אם נפסיד, הדבר היחיד שמשנה הוא אם אבקיע שער'".

על מי שכן זכה בפרס, הקפטן שלו מודריץ', אמר המאמן הלאומי: "הוא שחקן נהדר ואדם נהדר וכל הפרסום, ההצלחה והתארים שלו בריאל מדריד כלל לא שינו אותו. הוא עבר את הדרך הקשה להצלחה, וזו הדרך בה כל השחקנים צריכים לצעוד בה, לא פשוט לעזוב את הליגה הקרואטית בגיל 18. עדיין מוקדם בשבילו לפרוש מהנבחרת, הוא צריך להיות בשיאו ביורו 2020".

מי שכן פרש מהנבחרת הוא מריו מנדז'וקיץ'. על כך אמר דאליץ': "הוא התקשר אלי ערב אחד ודיברנו זמן רב על כל מיני דברים. ואז בבוקר שלמחרת הוא התקשר שוב, אז חשבתי, 'מדוע הוא מתקשר אלי עכשיו, אחרי שדיברנו אתמול בערב?' ואז הוא הודיע על פרישה. אתם יכולים לתאר לעצמכם, לוחם כזה גדול, ובכל זאת הוא לא היה מספיק חזק כדי להודיע שלא ישחק עבור קרואטיה? עד כדי כך זה היה לו קשה".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הדייט הלוהט של מסי: יוכין על המפגשים המרתקים בשלב הבתים בליגת האלופות
כריסטיאנו רונאלדו לא הופיע לטקס במונאקו, מנדש: "בושה וחרפה שלא הוכתר כשחקן העונה"
לראשונה בקריירה: לוקה מודריץ' זכה בפרס שחקן העונה של אופ"א

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
חוטף אש. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully