וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו מרקיזיו נפרד מיובנטוס: "לנצח תהיה חלק ממני ואני ממנה"

אחרי 25 שנים בטורינו, הקשר האיטלקי מפרסם מכתב פרידה מרגש מאוהדי הביאנקונרי: "ה-DNA שלי היה ויישאר תמיד שחור לבן, בגיל 7 לבשתי את החולצה לראשונה, ומאז לא הסרתי אותה"

אתר רשמי

בשישי האחרון התעורר קלאודיו מרקיזיו, הקשר האיטלקי, למציאות שהוא לא מכיר מאז היה בן שבע. יובנטוס, המועדון בו בילה את כל 25 שנות הקריירה שלו עד כה, הודיע לו על התרת חוזהו ושהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה. לאחר הודעה קצרה עוד באותו היום, הבוקר (רביעי) מפרסם 'הנסיך הקטן' מכתב פרידה מרגש ממועדון נעוריו.

"מעולם לא חשבתי או דמיינתי רגע כזה. לא משנה מה יהיו הצעדים הבאים שלי, מקצועיים או אישיים, ברור שה-DNA שלי היה ויישאר בשני צבעים בלבד: שחור ולבן". הוא כותב. "הפעם הראשונה בה לבשתי את החולצה היה בגיל שבע, ומאז לא הסרתי אותה לרגע. גדלתי עם הפילוסופיה היובנטינית, אימצתי אותה וניסיתי להיות שגריר כמה שיותר טוב שלה - במגרש ומחוצה לו".

עוד בנושא

כריסטיאנו, תתרגל, הסרייה A היא לא הליגה הספרדית
2:3 דרמטי ליובנטוס על קייבו במשחק הפתיחה
ניצחון לרומא עם שער בדקה ה-90, הפסד לאינטר

בואו לעמוד של וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן יובנטוס קלאודיו מרקיזיו. האינסטגרם של קלאודיו מרקיזיו, אתר רשמי
"הפעם הראשונה הייתה בגיל 7". מרקיזיו/אתר רשמי, האינסטגרם של קלאודיו מרקיזיו

האיטלקי, שמקושר לקבוצות שונות בצרפת ובראשן מונאקו, מצטט את המשפט שטבע ג'יאמפירו בוניפרטי, שחקן ונשיא יובנטוס האלמותי: 'הניצחון אינו חשוב, הוא הדבר היחיד שנחשב'. "מאחורי המשפט הזה", הוא כותב, "נמצאת האהבה הפשוטה שלנו כאוהדים (וגם אם זה נראה לא הגיוני, זה מה שאני היום - אוהד). המשפט הזה מגדיר את הדרך בה אנו חיים".

מרקיזיו, שהצטרף לסגל הקבוצה הבוגרת ב-2007 עת זו הורדה לליגה השנייה בעקבות פרשת הקאלצ'יופולי, מספר על הגאווה, האחריות והאושר הכרוכים בללבוש את החולצה השחורה לבנה. "כשהחלום שלך מתגשם, והגיבורים שלך כמו דל פיירו, קאמורנסי, טרזגה ונדבד הופכים להיות חברים שלך לאותו ספסל, אתה צריך לתת את הטוב ביותר שלך בכל רגע אפשרי".

"יש דרך אחת", מקנח האיטלקי, "לסיים פרק של 25 שנה ולא לאבד כלום מזה: לזכור שתמיד יובנטוס תהיה חלק ממני ואני לנצח אהיה חלק ממנה".

עוד באותו נושא

אלאן עוקץ את רונאלדו: "שחקן אחד יזכה בסרייה A לבדו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully