וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאן עוקץ את רונאלדו: "שחקן אחד יזכה בסרייה A לבדו"

שחקנה של נאפולי שולח עקיצה לכוכב החדש של יובנטוס שלא כבש בבכורה נגד קייבו: "ההגעה שלו עושה טוב לליגה ונותנת לנו עוד מוטיבציה להלחם". ההתמודדות הייתה הרביעית בהיסטוריה בכמות הצופים בטלוויזיה האיטלקית

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

משחקו השני של כריסטיאנו רונאלדו במדי יובנטוס מתקרב, כשבשבת הקרובה תפגוש הגברת הזקנה את לאציו (19:00), ובינתיים משחק הבכורה הפושר של הכוכב הפורטוגלי ממשיך להעסיק את הליגה כולה.

כזכור, רונאלדו לא כבש והרבה להחמיץ במשחק בו ניצחה יובנטוס בצורה דרמטית 2:3 את קייבו, כשתג המחיר האסטורנומי שלו, 112 מיליון יורו, הופך לנושא העיקרי. למרות זאת, הופעת הבכורה של השחקן שהגיע מריאל מדריד הייתה הצלחה בכל קנה מידה טלוויזיוני כשכ-2.3 מיליון צופים באיטליה בלבד צפו במשחק ששודר בסקיי ספורט איטליה, מה שהפך אותו למשחק הרביעי בהיסטוריה בכמות צופים במדינה.

מי שבחר לתקוף את רונאלדו הוא שחקנה של נאפולי אלאן, שאמנם שמח ממידת העניין שמביא עמו השחקן, אך שולח לו עקיצה גדולה: "ההגעה שלו לאיטליה מעלה את מספר הצופים, וזה נותן לנו עוד מוטיבציה להאבק. זה טוב שהשחקן שזכה בתואר השחקן הטוב בעולם חמש פעמים נמצא בליגה האיטלקית, זה מראה כמה הקבוצות פה רוצות להשקיע כדי לזכות בתואר. ההגעה שלו חשובה, היא מוסיפה איכות ליובנטוס, אבל שחקן אחד לא יזכה בסרייה A לבדו. אנחנו מאמינים בעצמנו, ונעשה הכל כדי להאבק ביובנטוס".

עוד בנושא:

התקשורת האיטלקית כבר עקצה את רונאלדו
אינטר פתחה את העונה עם הפסד לססואולו

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. AP
ההתקפות לא מפסיקות. רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully