וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו, תתרגל, הסרייה A היא לא הליגה הספרדית"

בבוקר שאחרי הופעת הבכורה הפושרת, התקשורת האיטלקית משוכנעת שהפורטוגלי יתקשה לשחזר ביובנטוס את המספרים מעונות קודמות, ומתלהבת מההייפ סביבו: "הוא נראה כמו כוכב רוק"

עיתוני איטליה מגיבים לבכורה של כריסטיאנו רונאלדו במדי יובנטוס. מתוך "מארקה", צילום מסך
גם בלי לכבוש, הוא כובש את הכותרות. עיתוני איטליה, הבוקר/צילום מסך, מתוך "מארקה"

עידן כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס נפתח אמש (שבת) ברגשות מעורבים. מצד אחד יובנטוס ניצחה 2:3 את קייבו עם שער ניצחון אופייני בדקה ה-93, אולם מנגד הכוכב הפורטוגלי נראה מעט חלוד, הירבה להחמיץ והעלה תהיות בנוגע לכושרו הנוכחי, אחרי שכמעט לא היה חלק מההכנה של הגברת הזקנה לעונה.

בבוקר שאחרי המשחק, התקשורת האיטלקית תהתה האם מפגן ההחמצות של רונאלדו היה מקרי. "כריסטיאנו רונאלדו, ברוך הבא לסרייה A. תתרגל, זאת לא הליגה הספרדית. אין משחקים קלים, אי אפשר לנוח לשנייה אחת", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט", אך גם צוין ש"רונאלדו נראה בהופעת הבכורה כמו כוכב רוק. מאות אנשים הגיעו כדי לקבל את פניו, הוא לווה על ידי מאבטחים לכל מקום. עכשיו הוא מבין שהמשחקים בליגה הספרדית היו משחק ילדים".

ב"לה רפובליקה" הוענק הציון 6.5 להופעה של רונאלדו, ונכתב ש"הוא הציג יכולת טובה בכנף שמאל ונתן ליובנטוס אפקט דומה לזה של דיבאלה. הוא שיחק טוב, אבל ברנרדסקי הכריע את המשחק".

בעיתון "לה סטמפה" נכתב ש"יובנטוס עדיין לא מצאה את האיזון עם רונאלדו. הוא מצידו עשה הכל כדי להטביע חותם במשחק, אבל גילה מהר מאוד שהליגה האיטלקית היא לא הליגה הספרדית".

עוד בנושא

2:3 דרמטי ליובנטוס על קייבו, 1:2 לנאפולי על לאציו
האם זו תהיה העונה של ארקדיוש מיליק בנאפולי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully