וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה פירלו: "לא אופתע אם פול פוגבה יחזור ליובנטוס"

הקשר האיטלקי, ששיחק עם הצרפתי שלוש עונות במדי הגברת הזקנה, לא פוסל אפשרות שאלוף העולם הטרי ישוב לאיטליה: "בטורינו רוצים תמיד את הטובים ביותר, וברור שפול הוא אחד כזה"

אנדראה פירלו שחקן יובנטוס. GettyImages
אנדראה פירלו/GettyImages

אנדראה פירלו פרש רשמית לפני קצת פחות משנה, אבל בתקשורת האיטלקית עוד לא נס ליחו. הקשר שזכה עם יובנטוס בארבע אליפויות איטליה, התראיין לעיתון הטורינזי 'טוטוספורט' וסיפר על הימים הראשונים שלו בגברת הזקנה. "מהרגע הראשון הבנתי שמדובר בפרויקט שאפתני במיוחד. הקבוצה בדיוק סיימה בנייה של אצטדיון חדש והיה ברור שהיא יכולה לחזור למעמדה באיטליה ובאירופה. מי שחווה את התהליך בתוך המערכת לא מופתע מההצלחות של יובה בשנים האחרונות. כשמנצחים יש תחושה טובה, אבל ביובנטוס מעבר לתחושה הזו, תמיד רוצים להשתפר", מספר פירלו.

עוד בנושא
פאולו דיבאלה לא מתרגש מלשבת על הספסל: "כל העונה לפנינו"
שבת באיטליה: נאפולי רוצה לקלקל את המאזן המושלם של פיורנטינה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

פול פוגבה שחקן יובנטוס. Fabio Ferrari, AP
ישוב לשחור-לבן של יובנטוס? פוגבה/AP, Fabio Ferrari

פירלו נתן את דעתו גם בסוגיית פול פוגבה, שקושר הקיץ בין היתר גם ליובנטוס, במדיה שיחק ארבע עונות, שלוש מתוכן יחד עם פירלו. "לא אופתע אם הוא יחזור ליובה", הוא אומר, "יובנטוס רוצים תמיד את הטובים ביותר, וברור שפול פוגבה הוא אחד כזה".

האיטלקי התייחס גם, איך לא, למעבר המתוקשר של כריסטיאנו רונאלדו ולהשפעות של המהלך על המתרחש בוינובו. "אני לא בטוח שהוא אוהב לשחק כחלוץ בודד. כרסטיאנו מעדיף להתחיל בצד שמאל, ובגלל זה מי שמושלם לצידו הוא מריו מנדז'וקיץ'. פאולו דיבאלה צריך להיות סבלני. לא פשוט להבין שאתה לא שחקן הרכב בשלב כזה מוקדם של העונה, אבל אם פאולו יאמץ את התשוקה של רונאלדו למקס אלגרי יהיה מאוד קשה להותיר אותו בחוץ".

המהלך שהפתיע את האיטלקי הוותיק הקיץ היה המעבר של לאונרדו בונוצ'י חזרה ליובנטוס אחרי קיץ אחד בלבד במדי מילאן. פירלו כזכור עשה את אותה הדרך, אך לא בנסיבות של בונוצ'י כמובן. "לא תיארתי לעצמי שדבר כזה יקרה, זה הפתיע אותי מאוד".

בעניין אחר, השבוע צצו דיווחים על קאמבק אפשרי של פירלו, כשקבוצה חצי מקצוענית באוסטרליה, אונדייל, הציעה לו להצטרף לשורותיה.

עוד באותו נושא

"הוא לא שחקן של עבודה קשה": כך צ'לסי פספסה את קיליאן אמבפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully