וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא לא שחקן של עבודה קשה": כך צ'לסי פספסה את קיליאן אמבפה

דניאל בוגה, ששימש כסקאוט של צ'לסי ב-2012 חשף: "הבאתי את אמבפה למבחנים, אבל הם רצו לבחון אותו שוב. אמא שלו זעמה ואמרה שנצטער ובעוד חמש שנים ניאלץ לשלם עליו 50 מיליון יורו"

קיליאן אמבפה (מימין) עם ניימאר שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
הוא בטוח שכח מצ'לסי. אמבפה עם ניימאר/רויטרס

בגיל 19 בלבד, לקיליאן אמבפה יש כבר רזומה שהשחקנים הכי גדולים בעולם היו מתגאים בו. הוא כיכב וזכה כבר בשתי אליפויות צרפת עם מונאקו ופריס סן ז'רמן, ובקיץ האחרון הוא הניף את הגביע העולמי עם צרפת וגם כבש שער במשחק הגמר מול קרואטיה. הרבה כבר נאמר על ילד הפלא הזה ועל החיזורים מצידה של ריאל מדריד אחריו, אך מסתבר שאמבפה היה אמור בכלל להיות שחקן של צ'לסי.

דניאל בוגה, ששימש כסקאוט של הבלוז ב-2012, חושף שהוא היה זה שהביא את אמבפה, אז בן 13, למתחם האימונים של הקבוצה, שם אמבפה הרשים מהרגע הראשון, אבל לצ'לסי זה לא הספיק והם רצו לבחון אותו שוב וזו היתה טעות שעלתה להם ביוקר כאשר אימו של השחקן נכנסה לתמונה.

עוד בנושא:

דויד לואיז: "מאוריציו סארי מאמן מצוין, נהנים לשחק תחתיו"
ג'ון טרי דחה הצעה להצטרף לספרטק מוסקבה
אריק קאנטונה: "גווארדיולה צריך להיות מאמן מנצ'סטר יונייטד, לא מוריניו"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה. רויטרס
צ'לסי פספסה אותו בענק. אמבפה/רויטרס

"צ'לסי היתה הראשונה שנתנה לאמבפה הזדמנות", חשף בוגה, הם עשו את זה לפני ריאל מדריד. היה לי חבר צרפתי שאמר לי שאני חייב לראות אותו. ראיתי אותו בפעולה ואמרתי לצ'לסי עליו ושהם יעשו מה שהם צריכים לעשות. דיברתי עם ג'ים פרייזר והבאתי אותו יחד עם משפחתו ללונדון למבחנים. הוא שיחק בניצחון 0:7 על צ'רלטון ואחרי שבוע במועדון נכנסו למשרד של המועדון ושם אמרו לו שהם מעריכים אותו אך רוצים לבחון אותו שוב".

כאן נכנסה לתמונה אימו של אמבפה שסירבה ועל פי בוגה אמרה: "אני זוכר שאמא שלו אמרה באותו היום 'תקשיבו, הבן שלי לא חוזר. אם הם רוצים אותו אז קחו אותו עכשיו או שבעוד חמש שנים הוא יהיה שווה 50 מיליון יורו'. זה מה שאמא שלו אמרה. אמרתי שאני לא יכול להגיד את זה לצ'לסי כי זה שחצני מדי עבורי. והיא צדקה, זה לא 50 מיליון יורו אלא 180 מיליון יורו שפריס שילמה עליו, כך שהיא ידעה מה האיכויות שלו".

בוגה חשף את הצד של צ'לסי ואמר: "הוא היה מאוד כשרוני אבל באנגליה רוצים לראות את השחקן שעובד קשה. באותו הזמן אמבפה לא היה שחקן של עבודה קשה. מבחינה הגנתית הוא לא היה שם עדיין. כשהוא קיבל את הכדור הוא היה מדהים, אבל בלי הכדור הוא לא עבד יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully