וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד לואיז: "מאוריציו סארי מאמן מצוין, נהנים לשחק תחתיו"

פתיחת העונה המושלמת של צ'לסי ממשיכה לבוא לידי ביטוי בהלך הרוח של השחקנים, הבלם הברזילאי שעוד לא פיספס דקת משחק, נשמע מרוצה: "סארי יורד לפרטים לפני כל משחק, זה מחבר אותנו"

שחקן צ'לסי דויד לואיז. GettyImages
חזר לקבל קרדיט. דויד לואיז/GettyImages

אחרי שחווה פיחות במעמדו בשלהי תקופת אנטוניו קונטה, דויד לואיז (31) שוב מרוצה. הבלם הברזילאי חזר להיות שחקן הרכב קבוע תחת מאוריציו סארי מאמנו החדש, לו הוא חולק שבחים. "קודם כל, הוא בן אדם נהדר", אמר לואיז. "פילוסופיית החיים שלו דוגלת בהנאה יומיומית, להיות שמח כל הזמן וכעת הוא רוצה לנצל את ההזדמנות שניתנה לו כאן כדי לכתוב פרק נוסף בסיפור שלו. לאהוב מה שאתה עושה זה אחד הדברים החשובים בחיים, כך הוא מאמין וגם אני, ומעבר לזה, הוא מאמן מצוין".

עוד בנושא
ג'ון טרי דחה הצעה להצטרף לספרטק מוסקבה
אריק קאנטונה: "גווארדיולה צריך להיות מאמן מנצ'סטר יונייטד, לא מוריניו"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מאמן צ'לסי מאוריציו סארי. רויטרס
בינתיים, הצלחה. מאוריציו סארי/רויטרס

צ'לסי פתחה את העונה נהדר, ובמאזנה אחרי ארבעה משחקים 12 נקודות. סגנון המשחק שסארי מנחיל בבלוז מאופיין בהחזקת כדור ומסירות קצרות, מה שמתאים מאוד לבלם טכני כמו לואיז. "הוא רוצה שנחזיק בכדור ונשחק באינטנסיביות. הוא יורד לפרטים לגבי כל יריבה ומנסה לגבש תכנית מול כל קבוצה שאנחנו פוגשים. זה נהדר, כי בצורה הזו הקבוצה מתחברת טוב יותר".

צ'לסי ולואיז, שעוד לא פיספס דקת משחק אחת העונה בפרמיירליג, יפגשו את קרדיף בשבת בתקווה להמשיך את רצף הניצחונות ופתיחות העונה המושלמת. מיד לאחריו, תחל צ'לסי את המסע שלה בליגה האירופית שתצא למשחק ביוון מול פאוק סלוניקי.

עוד באותו נושא

פוגבה: "כרגע אני במנצ'סטר יונייטד, אך מי יודע מה יקרה בחודשים הקרובים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully