וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק קאנטונה: "גווארדיולה צריך להיות מאמן מנצ'סטר יונייטד, לא מוריניו"

שחקן העבר האגדי הצטרף למצעד המבקרים של המיוחד: "אני מחבב אותו, אבל האישיות שלו לא מתאימה ל-DNA של יונייטד. אין הנאה, אין יצירתיות, האוהדים סובלים. פפ היה צריך להיות שלנו"

קאנטונה: השחקן הכי טוב בעולם כיום - חאבייר פסטורה. רויטרס
כשזה בא מפיו של אגדת יונייטד, קשה שלא להסכים. קאנטונה/רויטרס

עוד ועוד שחקני עבר אגדיים של מנצ'סטר יונייטד משתכנעים: ז'וזה מוריניו הוא האיש הלא נכון בזמן הלא נכון. אמש (שבת) הצטרף למצעד המבקרים גם אריק קאנטונה, שטען בראיון ל"דיילי מייל" שמוריניו לא מתאים לרוח המועדון.

"אנחנו נמצאים בשלב מוקדם של העונה. עדיין מוקדם לומר...יונייטד מועדון גדול שעוד יזכה בהרבה תארים, אבל הסגנון שלהם? לא, זה לא טוב", אמר קאנטונה. "המאמן שלהם גורם להם לשחק באופן שלא ראוי לאוהדים האלה. אין הנאה, אין יצירתיות...אני מחבב את מוריניו, יש לו אישיות טובה, אבל היא לא מתאימה למנצ'סטר יונייטד".

קאנטונה אף סימן את היורש הראוי למוריניו, שלעת עתה לא נמצא בהישג יד. "הם היו צריכים ללכת על פפ גווארדיולה. הוא האיש שצריך לעמוד על הקווים באולד טראפורד, אבל הוא עושה קסמים במועדון אחר. מועדון שאני לא יכול לנקוב בשמו".

לא ברור אם דיבר בציניות או לא, אבל קאנטונה הציע גם את עצמו לתפקיד. "אני אשמח להיות מאמן. אם יונייטד תתקשר אליי, אלך לשם ואהנה, אני בטוח. ואז נחזור לשחק כדורגל יצירתי שוב, כמו פעם".

קאנטונה סיפר שהוא נמצא בקשר רציף עם אלכס פרגוסון החולה, ואמר ש"הוא משתפר מיום ליום. הוא נשמע טוב וחזק, ואני מאחל לו להתאושש לחלוטין. אני מרגיש שהוא מתחזק מיום ליום".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
מי מתאים ליונייטד? מוריניו וגווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully