וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי דחה הצעה להצטרף לספרטק מוסקבה

בלמה האגדי של צ'לסי סירב לחוזה מפתה לעונה אחת בשווי שלוש מיליון ליש"ט, וכתב: "מודה על ההזדמנות, אך לאחר התייעצות עם המשפחה שלי, החלטנו שזה לא הדבר הנכון עבורנו בשלב הזה"

שחקן אסטון וילה ג'ון טרי. רויטרס
נכון לעכשיו, נותר באנגליה. ג'ון טרי/רויטרס

מוסקבה אף פעם לא האירה פנים לג'ון טרי, גם לא לאברהם גרנט. את ה-21 במאי 2008 כנראה ששניהם לא ישכחו אף פעם. הבלם החליק בפנדל המכריע, הכדור ננעץ בקורת השער של ואן דר סאר והחלומות על הגביע עם האוזניים הגדולות נמוגו. התמונות של המאמן הישראלי מנחם את טרי שממרר בבכי, הפכו אייקוניות. יכול להיות שכל זה הידהד בראשו של בלמה לשעבר של צ'לסי שהודיע היום כי דחה את הצעת ספרטק מוסקבה להצטרף לשורותיה בחוזה לעונה אחת בשווי של שלוש מיליון ליש"ט לעונה.

עוד בנושא
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
אריק קאנטונה: "גווארדיולה צריך להיות מאמן מנצ'סטר יונייטד, לא מוריניו"
הקטור ביירין: "אוהדי ארסנל קוראים לי לסבית כי יש לי שיער ארוך"

אברהם גרנט וג'ון טרי. AP
לא אוהבים את מוסקבה. גרנט וטרי ב-2008/AP

ספרטק ניצבת כעת במקום השני בליגה הרוסית, שנייה רק לזניט סנט פטרסבורג, וכבר הייתה קרובה להחתמתו של טרי בן ה-37. לפי הדיווחים, הבלם נסע לבדיקות רפואיות ברומא, אך לבסוף התחרט. טרי שיחק בעונה שעברה במדי אסטון וילה, וכעת הוא ללא קבוצה.

"על אף שהחלטתי לדחות את ההצעה מספרטק מוסקבה, אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות לקבוצה ולאחל לה ולאוהדים שלה הצלחה בהמשך העונה". כתב טרי ברשתות החברתיות. "התרשמתי מאוד מהאמביציה של המועדון, אך לאחר ששוחחתי עם המשפחה שלי הבנו שזה לא המעבר הנכון עבורנו, בשלב זה. בהצלחה!", סיים הבלם הוותיק.

עוד באותו נושא

ידידות: מרכוס רשפורד העניק לאנגליה 0:1 ביתי על שוויץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully