וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אני אוהב אתגרים גדולים כי יש לי קבוצה ממש טובה"

מאמן ליברפול דיבר לקראת המשחק המסקרן מול פריס סן ז'רמן (ג', 22:00), רוברטו פירמינו עדיין בספק. ברצלונה תארח את פ.ס.וו, אינטר נגד טוטנהאם (19:55). נאפולי מול הכוכב האדום בלגרד

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מתרגש לקראת פ.ס.ז'. קלופ/רויטרס

שלב הבתים של ליגת האלופות לעונת 2018/19 ייצא מחר (שלישי, אין שידורים בגלל ערב יום כיפור) לדרך עם שמונה משחקים מבתים א'-ד'. כזכור, העונה יש שינוי בפורמט המשחקים כשבכל ערב אלופות תהיה נגלה של שני משחקים מוקדמים (19:55) ושישה שייערכו מאוחר יותר (22:00).

במוקד המשחקים יעמוד כמובן הקרב המסקרן בין ליברפול לפריס ז'רמן בבית ג'. במקביל הכוכב האדום בלגרד תארח את נאפולי באותו בית. בבית ב', שייערך מוקדם, אינטר תארח את טוטנהאם וברצלונה את פ.ס.וו איינדהובן. בבית א' אתלטיקו מדריד תשחק בחוץ מול מונאקו ובורוסיה דורטמונד תתארח אצל קלאב ברוז'. בבית ד' שאלקה תפגוש את פורטו וגלאטסראיי את לוקומוטיב מוסקבה.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד מאוכזב. רויטרס
יוציאו את התסכול מהליגה באלופות? גריזמן/רויטרס

בית א'

מונאקו - אתלטיקו מדריד (22:00)

סגנית אלופת ספרד פתחה את העונה בלה ליגה בצורה לא מרשימה במיוחד וצברה עד כה חמש נקודות בלבד מ-12 אפשריות. בשבת האחרונה אתלטיקו מדריד סחטה בקושי 1:1 ביתי מאייבר ונותרה במרחק של שבע נקודות מהמוליכה ברצלונה. מנגד, מונאקו פתחה לא טוב את העונה והשיגה עד כה חמש נקודות בלבד בחמישה מחזורים בליגה. הצרפתים מגיעים למשחק עם הרצף הרע ביותר שלהם אי פעם בליגת האלופות - שמונה משחקים ללא ניצחון. מצד שני, הם ניצחו בשלושת משחקי הבית שלהם מול יריבות ספרדיות, אז אולי יש סיבה לאופטימיות.

קלאב ברוז' - בורוסיה דורטמונד (22:00)

הצהובים-שחורים אמנם השיגו עד כה שבע נקודות בליגה, אבל הם רחוקים מאוד מלהרשים. בורוסיה דורטמונד אמנם ניצחה 1:3 את איינטרכט פרנקפורט ביום שישי האחרון, אבל לא הרשימה. לוסיאן פאבר ייאלץ להסתדר ללא פאקו אלקאסר, שנכנס כמחליף בשישי וכבש, וגם בלי תומאס דילייני. מנגד, הבלגים מגיעים מעודדים עם 19 נקודות מ-21 בליגה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
יפציץ מול פ.ס.וו? מסי/רויטרס

בית ב'

ברצלונה - פ.ס.וו איינדהובן (19:55)

אלופת ספרד פתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים בליגה ובסך הכול נמצאת ברצף של שישה ניצחונות בלה ליגה. בשבת זה הלך לברצלונה קשה עם 1:2 מול ריאל סוסיאדד בחוץ אחרי שפיגרה כבר. הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו הייתה אי שם בעונת 1997/8 כשגם אז הן הוגרלו באותו בית בליגת האלופות. אז שני המשחקים נגמרו ב-2:2. ברצלונה לא הפסידה ב-26 המשחקים האחרונים שלה במסגרת טורנירי אופ"א (24 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) ותנסה להאריך את הרצף הזה מול אלופת הולנד, שם מארק ואן בומל המאמן יפגוש את הקבוצה בה שיחק עונה אחת.

אינטר - טוטנהאם (19:55)

זה רק המחזור הראשון בשלב הבתים, אבל כבר מדובר במשחק די חשוב עבור הנראזורי שצריכים לנצח בבית את מי שצפויה להיות היריבה שלהם על המקום השני בבית. מצד שני, ניצחון חוץ עבור טוטנהאם יהווה מקדמה משמעותית לקראת המשך העונה. שתי הקבוצות מגיעות אחרי תוצאות לא טובות בסוף השבוע האחרון: אינטר הפסידה 1:0 בבית לעולה החדשה פארמה בעוד טוטנהאם נוצחה 2:1 על ידי ליברפול בבית. אינטר חוזרת לליגת האלופות אחרי שש שנים של היעדרות מהמפעל הבכיר של אופ"א. שתי הקבוצות האלה נפגשו ארבע פעמים בעבר - פעמיים בליגת האלופות ב-2010/11 ופעמיים נוספות ב-2012/13 בליגה האירופית. בכל אחד מהמשחקים הצליחה קבוצת הבית לנצח. אינטר, אגב, עברה שלב בליגת האלופות בכל אחד משמונה ההופעות האחרונות שלה במפעל.

קיליאן אמבפה, ניימאר, שחקני פ.ס.ז'. רויטרס
ניימאר ואמבפה צפו במשחק מהיציע בשישי, הפעם הם יירדו אל הדשא/רויטרס

בית ג'

ליברפול - פריס סן ז'רמן (22:00)

איזה משחק מסקרן באנפילד. מוליכת הליגה האנגלית נגד המוליכה הצרפתית במשחק אולי הטוב ביותר שיש לשלב הבתים להציע. שתי הקבוצות האלה כבשו 48 שערים בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה שעברה. זה יהיה המפגש הראשון ביניהן מאז גביע המחזיקות ב-1996/7, אז הצליחה פ.ס.ז' לעבור עם 2:4 בסיכום המפגשים. פריס סן ז'רמן הביסה 0:4 את סנט אטיין ביום שישי כשניימאר וקיליאן אמבפה בכלל לא נכללים בסגל, בעוד הקבוצה של יורגן קלופ שמרה על מאזן מושלם בפרמיירליג עם 1:2 בחוץ מול טוטנהאם. הקבוצה של תומאס טוכל תנסה לשנות מעט את מאזן החוץ ההיסטוריה הלא מוצלח שלה מול קבוצות אנגליות שעומד כרגע על ארבעה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ותשעה הפסדים.

רוברטו פירמינו נפצע במהלך הניצחון מול טוטנהאם כשיאן ורטונגן דחף לו אצבע לעין והוא עדיין בספק למשחק. "כולנו ראינו את התמונה והיינו מודאגים מאוד", אמר יורגן קלופ, "אבל כל הדאגות האלה מאחורינו והוא יהיה בסדר. אם הוא יהיה כשיר לפריס סן ז'רמן? אני לא יודע כרגע". המאמן הגרמני גם החמיא ליריבה כשאמר: "פריס סן ז'רמן היא אחת הפייבוריטיות לזכייה. אנחנו מודעים לאיכות שלה. אנחנו משחקים באנפילד וזה יכול להיות יתרון. אני אוהב את האתגרים האלה כי יש לי קבוצה ממש טובה. אם לא הייתי המאמן, זה משחק שהייתי צופה בו".

הכוכב האדום בלגרד - נאפולי (22:00)

האלופה הסרבית הצליחה לרשום הישג יוצא דופן כשעלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות עם קאמבק אדיר מול רד בול זלצבורג בשלב המכריע של המוקדמות. עבור הסרבים זו הופעה ראשונה בשלב הבתים של ליגת האלופות והיא גם ברצף של 30 משחקים ללא הפסד (24 ניצחונות ו-6 תוצאות תיקו) למרות שכמובן ההבדלים בין הליגה הסרבית החלשה ואפילו מוקדמות ליגת האלופות לבין הדבר האמיתי הוא עצום. כבר במשחק הפתיחה מחכה לכוכב האדום בלגרד משחק קשה מול יריבה שגדולה עליה בכמה מספרים מבחינה מקצועית. נאפולי, סגנית אלופת איטליה, תגיע למשחק ראשון בסרביה אחרי למעלה מ-35 שנה שלא הייתה שם ויכולה לשאוב עידוד מכך שהיריבה שלה ניצחה רק שלוש פעמים ב-23 משחקים מול יריבות איטלקיות (7 תוצאות תיקו ו-13 הפסדים).

לורנצו אינסינייה נאפולי. רויטרס
אינסינייה וחבריו יוצאים לבלגרד/רויטרס

בית ד'

שאלקה - פורטו (22:00)

סגנית אלופת גרמניה פתחה את העונה בזירה המקומית בצורה אומללה והיא עם אפס נקודות ושלושה הפסדים העונה. בשבת היא נוצחה 2:1 בחוץ על ידי בורוסיה מנשנגלדבאך. שאלקה תנסה לשים את הצרות האלה מאחוריה כשתארח את פורטו שפתחה את העונה בליגה הפורטוגלית עם שלושה ניצחונות והפסד.

גלאטסראיי - לוקומוטיב מוסקבה (22:00)

אלופת טורקיה פוגשת את אלופת רוסיה. זו הפעם הראשונה שגלאטסראיי מארחת את לוקומוטיב מוסקבה מאז 2003 ובאופן מוזר את שתי הקבוצות מאמנים אותם מאמנים שעמדו אז על הקווים. עבור פתיח טרים זו קדנציה רביעית בגלאטסראיי בעוד גם יורי סיומין נמצא בקדנציה הרביעית שלו בלוקומוטיב מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully