וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הגיע ל-400 שערי ליגה: "היה מתח לאור כל הציפיות והדיבורים"

הכוכב החדש של יובנטוס כבש צמד בכורה בליגה והגיע ל-660 (!) שערים בקריירה. רונאלדו: "ממש חיכיתי לשערי הבכורה שלי כאן, ידעתי שאני עובד קשה וזו שאלה של זמן עד שהגולים יבואו"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. GettyImages
הנה הוא בא. רונאלדו חוגג/GettyImages

נכון, לקח לו קצת זמן להתניע, אבל אחרי שלושה משחקי ליגה שבהם יובנטוס מנצחת והוא לא כובש, כריסטיאנו רונאלדו פתח היום (ראשון) מבחינתו את הקדנציה ביובה עם צמד שסידר לקבוצתו ניצחון 0:2 על ססואולו. שער הבכורה של רונאלדו היה, איך נגיד, לא הכי מרשים עם דחיקה מקרוב אך את השני הוא כבר כבש בבעיטה אופיינית ברגל שמאל החלשה לפינה הרחוקה ופנימה.

רונאלדו עצמו אמר לאחר הצמד שלו: "אני מאוד שמח, התחלנו טוב. ססואולו הגנה טובה, אבל הגברנו את האינטנסיביות והגיע לנו לנצח. ממש רציתי לכבוש את הגולים הראשונים שלי. הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה ניצחה. ברור שהייתי קצת במתח עם כל הדיבורים אחרי המעבר שלי מריאל מדריד ושלא הבקעתי, כך שהיו הרבה ציפיות, אבל אני מודה לחברים שלי לקבוצה על זה שתמכו בי מהתחלה".

"ידעתי שעבדתי קשה ושזו שאלה של זמן. אני מתאים את עצמי לכדורגל האיטלקי. ליגת האלופות זה הטורניר המועדף עליי. יש לנו בית מאוד קשה ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעשות דברים טובים במפעל הזה".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
הנה הוא בא. רונאלדו חוגג/רויטרס

המספרים המדהימים של האיש והאגדה

* כריסטיאנו רונאלדו הגיע ל-400 שערי ליגה בקריירה (ב-517 משחקים) והם מתחלקים כך: 3 בספורטינג ליסבון, 84 במנצ'סטר יונייטד, 311 בריאל מדריד ו-2 ביובנטוס.

* רונאלדו הפך לשחקן הראשון במאה ה-21 שמגיע ל-400 שערי ליגה, ובסך הכול הוא השמיני בהיסטוריה שעושה את זה.

* סך הכול, רונאלדו כבש 660 שערים בקבוצות ובנבחרת עד עכשיו, כשהוא אחד משלושת השחקנים הפעילים היחידים שהגיעו לרף ה-500. ליאונל מסי עומד על 621 וזלאטן איברהימוביץ' הגיע הלילה ל-500 עם הביצוע הווירטואוזי שלו ב-MLS.

* כמה משחקים חיכה רונאלדו לשער הבכורה בתחנות הקודמות? כ

ספורטינג ליסבון - 5 משחקים
מנצ'סטר יונייטד - 10 שערים
נבחרת פורטוגל - 8 משחקים
ריאל מדריד - משחק אחד
יובנטוס - ארבעה משחקים

עוד באותו נושא

איטליה: צמד בכורה לכריסטיאנו רונאלדו במדי יובנטוס, שניצחה 1:2 את ססואולו

לכתבה המלאה

הרשת גועשת בעקבות הצמד של רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully