וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגלאס קוסטה מתנצל: "מבקש סליחה מכל האוהדים, זה היה מכוער"

במשחק בו רונאלדו כבש שערים ראשונים במדי יובנטוס, דווקא הברזילאי גנב את ההצגה עם התנהגות מכוערת ויריקה בפרצופו של פדריקו די פרנצ'סקו. אלגרי הודיע כי הוא ייקנס: "הופתעתי ממנו"

דוגלאס קוסטה שחקן יובנטוס יורד מהמגרש עצבני. רויטרס
קוסטה יורד עצבני מהמגרש/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו אמנם סוף סוף מצא את הרשת במדי יובנטוס - ועוד פעמיים - אבל מה שייזכר מהמשחק מול ססואולו זו התקרית המכוערת של דוגלאס קוסטה. הווינגר הברזילאי רגעים לפני סיום המשחק תיקל באגרסיביות את פדריקו די פרנצ'סקו, פגע בו עם המרפק ולקינוח ירק בפניו.

עוד בנושא
כריסטיאנו רונאלדו הגיע ל-400 שערי ליגה: "היה מתח לאור כל הציפיות והדיבורים"
צמד בכורה לרונאלדו במדי יובנטוס, שניצחה 1:2 את ססואולו
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
קוסטה קצת גנב לו את תשומת הלב. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

אחרי איתות משופטי הווידאו, לשופט דניאלה קיפי לא הייתה ברירה אלא להרחיק את קוסטה בכרטיס אדום ישיר. אקס באיירן מינכן צפוי לספוג עונש כבד, וייתכן שאף יחמיץ את המפגש של הגברת הזקנה מול נאפולי בעוד כשלושה מחזורים.

התגובות לאירוע המכוער לא איחרו לבוא. ברשתות החברתיות צלבו את הברזילאי והממים זרמו כמים. קוסטה, שלרוב לא מאופיין בהתנהגות בעייתית במגרש, פירסם לאחר המשחק התנצלות בחשבון האינסטגרם שלו. "אני רוצה להתנצל בפני כל אוהדי יובנטוס על התגובה שלי במשחק היום. כמו כן, אני רוצה להתנצל גם בפני חבריי לקבוצה, שנמצאים איתי ברגעים היפים והרעים. זה היה מכוער, אני מודע לכך, ואני מתנצל בפני כולם בעקבות זה. חשוב לי להבהיר שזה מקרה בודד שלא מתקשר לדמות שהצגתי במגרש לאורך כל הקריירה שלי", אמר קוסטה.

המאמן מסימיליאנו אלגרי הודיע כי יובנטוס תקנוס את הברזילאי בעקבות האקט המביש: "קנס מוצדק במקרה הזה, וכך יהיה. הופתעתי מהתגובה שלו. ספגנו שער, כרטיס אדום ועונש השעייה שצפוי להיות ארוך".

עוד באותו נושא

איטליה: נאפולי ניצחה 0:1 את פיורנטינה, פארמה הדהימה את אינטר

לכתבה המלאה

להלן, מחול הציוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully