וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תערוך טקס לזכרו של יוהאן קרויף לפני הקלאסיקו

הקטאלנים קיבלו את ברכת הדרך ממשפחתו של ההולנדי המנוח ויערכו טקס מרגש לפני המפגש עם ריאל מדריד. דגלי המועדון וקטאלוניה הורדו לחצי התורן: "נוח על משכבך בשלום, תודה לך יוהאן"

AP

בווידאו: משדר וואלה! ספורט בעקבות מותו של יוהאן קרויף

ברצלונה תערוך טקס רשמי לזכרו של יוהאן קרויף לפני הקלאסיקו נגד ריאל מדריד, ביום שבת הבא (2.4, 21:30 שעון ישראל). בתקשורת הקטלאנית דיווחו הערב (חמישי) שהנהלת המועדון כבר יצרה קשר עם בני משפחתו של קרויף שהלך היום לעולמו אחרי מאבק במחלת הסרטן, ושאלו נתנו את ברכת הדרך.

בברצלונה לא יסתפקו בטקס ובמשרדי המועדון כבר עוסקים בסיעור מוחות שנועד להנציח את זכרו של ההולנדי. קרויף שהיה בן 68 במותו, שיחק בקבוצה בשנים 1973-1978 ואימן אותה בשנים 1988-1996. הוא זכה איתה באליפות אחת כשחקן ובארבע נוספות כמאמן, וכשעמד על הקווים גם הוליך אותה לזכיות בגביע אירופה לאלופות, גביע אירופה למחזיקות גביע וגביע ספרדי.

קרויף אמנם היה מזוהה בעיקר עם איאקס ונבחרת הולנד, אבל השנים שלו חקקו את שמו בהיסטוריה של המועדון והוא נותר מקורב למועדון עד מותו. מהסיבה הזו הוא אימן את הנבחרת הלא רשמית של קטאלוניה בכמה משחקי ידידות.

הדגלים במשרדי ברצלונה הורדו היום לחצי התורן ובהודעה של המועדון נכתב: "אנחנו רוצים לבטא את הכאב וצער שלנו. קרויף היה שחקן ומאמן ברצלונה והוא יהיה לנצח אגדה במועדון. נוח על משכבך בשלום, תודה לך יוהאן".

צפו בבכורה של יוהאן קרויף בברצלונה

דגלי ברצלונה וקטאלוניה מורדים לחצי התורן אחרי מותו של יוהאן קרויף. רויטרס
דגלי ברצלונה וקטאלוניה בחצי התורן/רויטרס

משחק הידידות בין פיינורד לספרטה רוטרדם הופסק בדקה ה-14 לדקה של מחיאות כפיים לזכרו של קרויף:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully