וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל כבד בעולם הספורט: "השפיע על היופי של המשחק יותר מכל אחד אחר"

ברחבי העולם מנסים לעכל את הידיעה על מותו של אגדת הכדורגל. חוליט: "הולנד איבדה את הפנים שלה בעולם". ראמוס: "הקדים את זמנו". בצרפת נכתב: "מעטים השפיעו על עולם הכדורגל כמוהו". צפו במשדר המיוחד לכבודו

AP

בווידאו: משדר וואלה! ספורט בעקבות מותו של יוהאן קרויף

הלם בעולם הכדורגל. אחד השחקנים הכי גדולים בכל הזמנים, קשר העבר האגדי, יוהאן קרויף, הלך היום (חמישי) לעולמו בגיל 68 אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. קרויף, שזכה בעבר שלוש פעמים בתואר כדורגלן השנה באירופה, זכה בשלוש אליפויות אירופה ברציפות והוביל את נבחרת הולנד עד לגמר המונדיאל ב-1974. בעקבות הידיעה על המותו, עולם הספורט נזכר ברגעיו הגדולים, ונפרד ממי שנחשב לפורץ דרך בתחומו. בתקשורת ההולנדית התקשו לקבל את רוע הגזרה וב"דה טלחרף" כתבו: "זהו יום עצוב, יוהאן היה שחקן אגדי".

"תודה יוהאן", הייתה הכותרת ב"ספורט" הקטאלני, "המאמן המהפכן ששינה את המועדון". ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב על "הגאון המהפכן". ב"ל'אקיפ" נתנו את הכותרת: "מותה של אגדה" והוסיפו: "מעטים הם האנשים שהשפיעו על הכדורגל באופן בולט כל כך מאז המצאת המשחק". נשיא אופ"א ושחקן העבר מישל פלאטיני: "הכדורגל איבד את אחד מטובי שחקניו ושגריריו, אני עצוב מאוד כי יוהאן היה גיבור ילדותי, האיידול שלי וחבר. אתגעגע אליו מאוד. המחשבות שלי עם המשפחה, שולח להם את אהבתי".

מחלת הסרטן הכניעה אותו: יוהאן קרויף הלך לעולמו בגיל 68 בברצלונה

אבל בעולם הספורט: "קרויף השפיע יותר מכל אחד אחר על היופי של המשחק"

הרגעים הכי גדולים, והשערים הכי גדולים בקריירה האגדית של יוהאן קרויף

חברו הישראלי של קרויף: "הוא רצה לחזור לחגיגות האליפות של מכבי ת"א"

יוהאן קרויף במדי אייאקס מול נבחרת ישראל ב-1967/סריקה, לובה קנפר, מתוך הספר "מחצית ראשונה"

הציוץ של ג'ורדי קרויף מה-19 במרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully