וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו: "אעשה את הדברים יותר טוב מבלאט". לברון: "מה שגריפין אמר נכון"

עוזרו של הישראלי, שהחליף אותו בתפקיד מאמן הקאבס, ירה ללא היסוס לקראת משחקו הראשון מול שיקגו. לברון הוסיף: "לא הכל קשור לניצחונות והפסדים. מה שגריפין אמר במסע"ת היה מדויק"

אימג'בנק GettyImages

קצת יותר מ-24 שעות אחרי הסערה הגדולה ופיטוריו של דיוויד בלאט, תארח הלילה (בין שבת לראשון, 3:30) סגנית האלופה קליבלנד את שיקגו, במה שיהיה משחקו הראשון על הקווים של המאמן החדש טיירון לו, שעד אתמול עוד היה עוזרו של הישראלי.

לקראת המשחק, לו הגיע לשוחח לראשונה לראשונה עם העיתונאים המסקרים את הקאבלירס ולא היסס לומר את אשר על ליבו: "הסיטואציה בחדר ההלבשה שלנו הפכה לקשה מאוד אחרי ההפסד הצורב מול גולדן סטייט. איבדנו את האמון. האם אעשה את הדברים אחרת מבלאט? לא בהכרח אחרת, אבל אעשה אותם טוב יותר. קיבלתי 716 הודעות מאז אתמול. זה היה יום טוב עבורי, אבל יום רע עבור בלאט".

לו הוסיף: "אשתמש בקווין לאב יותר כשחקן ציר והוא יקבל יותר נגיעות בכדור בפוסט. אבל הבהרתי לו שהמפתח להצלחה, גם מבחינתו, זו הקרבה. נשחק עם רוטציה של עשרה שחקנים ואכניס את מו וויליאמס בחזרה לעניינים".

לו ציין ש"בלאט יודע שתמכתי בו תמיד, ושלא אעשה כלום מאחורי גבו. דיברתי איתו אתמול. עכשיו אוכל להשמיע את הקול שלי יותר, כי עד עכשיו לא רציתי לעבור מעבר לגבולות שלי, כי בלאט עשה עבודה פנומנלית, לא רציתי שייראה כאילו אני עושה יותר ממה שאני אמור לעשות, אבל מעכשיו אני צריך להיות אפילו יותר קשוח עם השחקנים האלה".

דייויד בלאט טיירון לו מאמני קליבלנד. AP
לו לא היסס לדבר נגד בלאט/AP

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
הופתע. לברון/AP

גם לברון ג'יימס דיבר: "הופתעתי מהפיטורים של בלאט. לא הייתי מוכן לזה. זה היה מצב חסר מזל. אנשים חושבים שהשפעתי על הפיטורים? אני לא יכול להיות מוטרד מכל מה שאנשים חושבים. לא הכל קשור לניצחונות והפסדים ועכשיו גם אתם מבינים מה זה אומר. כל מה שגריפין אמר אתמול במסיבת העיתונאים היה מדויק. הוא מכיר את מה שקורה בקבוצה. הוא הרגיש שאנחנו לא ממצים את הפוטנציאל. אנחנו צריכים לכבד את ההחלטה, ולהתכונן למשחק הבא. המטרה הייתה ונותרה לזכות באליפות".

כזכור, גריפין די הטיל את האשמה על בלאט ואמר אתמול ש"העונה הלכנו שני צעדים אחורה העונה", והוסיף ש"מעולם לא ראיתי חדר הלבשה כל כך לא מחובר אחרי ניצחונות. יש חוסר התאמה בין יכולת השחקנים ויכולת הצוות המקצועי. אנחנו במאזן 11:30 בגלל לוח משחקים קל".

בינתיים, מקורבו של לברון, העיתונאי בריאן ווינדהורסט, המשיך להגן עליו וכתב: "כולם חושבים שלברון מנהל את הקאבס. ברור שיש לו כוח אדיר בקבוצה. אבל אם הוא היה מנהל את הקבוצה, בלאט היה מפוטר כבר לפני שנה".

העיתונאי ביל סימונס הופתע מהדברים הנוקבים ומיהר לצייץ: "שאלה מהירה - האם טיי לו עדיין היה מכוסה בדם של דיוויד בלאט או שהוא החליף בגדים לפני מסיבת העיתונאים הזו (בצחוק, בצחוק)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully