וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטרוביץ': "תמיד יהיו אנשים שיגידו שאני הבעיה. אנחנו קבוצה"

30.9.2015 / 13:00

קשר מכבי תל אביב לא מתרגש מהביקורות: "יש לי חלק ממה שקורה בקישור, אבל לא מדובר ביחידים. הזרים מספיק טובים". בן בסט מאוכזב מההחמצה: "עם תסרוקת אחרת אולי הייתי מגיע לכדור"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב טוענים שהיעדר מספר שחקנים זרים עקב פציעות שיבש את התכניות של המאמן סלבישה יוקאנוביץ' בהפסד 2:0 אמש (שלישי) לדינמו קייב. בקבוצה מדברים על כך שנוסא איגייבור היה בכושר טוב עד שנפצע בברכו ואילו החלוץ הקרואטי דיאן ראדוניץ' יכול היה לספק ממד שאין לה בחלק הקדמי.

אמש בסמי עופר נהנתה מכבי רק משירותיהם של פרדראג ראיקוביץ' וניקולה מיטרוביץ' שגם הוא הוחלף במחצית השנייה עקב יכולת פושרת. הזר החמישי, קרלוס גרסיה, נותר על הספסל ויחזור להרכב בשבת מול הפועל עכו. מיטרוביץ' דווקא לא מקבל את הקביעה שמכבי תל אביב לא יכולה להתמודד בליגת האלופות כיוון שהזרים לא משדרגים אותה. "יש לנו יכולת ולא רק בגלל הזרים", אמר הקשר הסרבי אחרי המשחק. "יש למכבי סגל שחקנים טוב בלי קשר לזרים. ברור שאפשר לשפר, אבל גם אם הזרים פצועים או נשארים על הספסל, יש למכבי שחקנים ישראלים טובים מאוד".

נגמר לפני שהתחיל: מכבי ת"א נכנעה 2:0 לדינמו קייב בחיפה

ערן זהבי הצהיר בסיום: "הוכחנו שאנחנו ראויים לרמות האלה"

גבוהים, חזקים ומהירים מדי: אורן יוסיפוביץ על הפער האמיתי

בלוג בית ז' על הקארמה של מוריניו והנקמה של קסיאס באקס

סרגיי רברוב בסיום: "הופתענו מאיך שמכבי תל אביב שיחקה"

מדור הטוב, הרע והמכוער על הנוקאאוט של רברוב ליוקאנוביץ'

ורמוט 6, דור פרץ 5: גיליון הציונים המלא של מכבי תל אביב

ניקולה מיטרוביץ', שחקן מכבי תל אביב. AP
לא מקשיב לביקורות. מיטרוביץ'/AP

קיימת אכזבה מההופעות שלכם עד כה במפעל.

"כולם צריכים להיות ריאליים. אני מבין שיש כאלה שחלמו שננצח בצ'לסי וקיוו שננצח את דינמו קייב, אבל זה לא קל. זו הרמה הכי גבוהה של הכדורגל בעולם. לא היה לנו משחק רע מול דינמו קייב. אמנם הם כבשו שני שערים די קלים ולנו היו גם הזדמנויות, אבל זו הרמה וזה לא קל".

מצפים ממך שתיתן יותר בקישור ותבשל שערים.

"לי יש חלק כמובן במה שקורה בקישור, אבל פה לא מדובר על יחידים אלא על קבוצה ופה גם לא מדובר על רמת הליגה בישראל. לצ'לסי ולדינמו קייב יש שחקנים מצוינים ואם מקבלים שערים קלים ומנגד לא מנצלים את המצבים, אי אפשר לנצח".

מה דעתך על היכולת שלך עד כה?

"אני דווקא מרגיש טוב מתחילת העונה. אנחנו עובדים מאוד קשה מפתיחת האימונים לעונה הזו. יש למכבי הרבה שחקני נבחרת שלא הייתה להם שום מנוחה כי הם עוברים מהקבוצה לנבחרת. יש אינטנסיביות בפעילות שלנו".

ועדיין יש כאלה שטוענים שאתה לא מספיק טוב.

"תמיד יהיו אנשים שיגידו שאני הבעיה או שאחרים הם הבעיה. עבורי אנחנו קבוצה ולטעמי קבוצה טובה. האוהדים והתקשורת לא צריכים להיות מודאגים".

מבקשים ממך שתעזור בקליטה של פרדראג ראיקוביץ'.

"ראיקוביץ' צעיר והגיע למדינה חדשה. ישראל זו לא מדינה שקל כה מהר להשתלב בה. לטעמי הוא שוער טוב ובחור מצוין ואני משוכנע שבעתיד הוא יהיה שוער גדול. אני פה כדי לעזור לראיקוביץ'".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לשנות פריזורה. בן בסט/ברני ארדוב

עדן בן בסט קיבל אתמול אשראי מיוקאנוביץ' והיה קרוב לכבוש במחצית הראשונה. לקראת סיומה הרגיש כאבים בשריר וביקש להתחלף. להערכתו הוא יצא בזמן. "אם הייתי נשאר, היה חשש שהפציעה תחמיר. יצאתי בזמן בחילוף ואני מקווה שיהיה בסדר. שיחקתי טוב. עשיתי מה שהמאמן ביקש ואני מסתכל קדימה".

עד כמה היית קרוב להבקיע בנגיחה בכדור הרוחב שקיבלת במחצית הראשונה?

"קרוב מאוד. נראה לי שאני צריך לשנות תסרוקת ואז אולי אגיע בפעם הבאה לכדור. אי אפשר לדעת איך המשחק היה מתפתח אם הייתי כובש. אנחנו ראויים להבקיע בליגת האלופות ואני מאמין שנבקיע. חסר לנו הגרוש ללירה".

אתה מאמין שהמאמן ייתן לך יותר גיבוי מעכשיו?

"אני מרגיש יותר טוב כרגע בקבוצה. הגול מול מכבי חיפה נתן לי ביטחון והאמון של המאמן הערב הוסיף לי ביטחון".

הרבה אוהדים מתלבטים עכשיו אם לטוס לפורטו למשחק הבא.

"הקבוצות בבית יותר חזקות ממכבי, אבל אנחנו ננסה לעשות נקודות מול כל קבוצה. יש לנו משחק חוץ קשה מול פורטו בעוד שלושה שבועות ולא ניסע אליו כדי להרים ידיים מראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully