וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רברוב: "הופתענו מאיך שמכבי תל אביב שיחקה, היא ניסתה לנצח"

29.9.2015 / 23:32

מאמן דינמו קייב היה מרוצה מהניצחון על הצהובים והחמיא ליריבה: "הם עשו את המיטב, אבל הגיע לנו לנצח". ירמולנקו: "אני רוצה לראות איך צ'לסי ופורטו יסתדרו בישראל. קשה לנשום"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בדינמו קייב יכולים להיות מרוצים מאוד מהמחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות. האוקראינים גברו הערב (שלישי) 0:2 על מכבי תל אביב והשיגו שלוש נקודות חשובות במאבק על המקום בשלב הבא של המפעל. למרות השמועות סביב עתידו, אנדריי ירמולנקו עשה את המוטל עליו, כבש שער, ועשה את מאמנו, סרגיי רברוב, מאושר מאוד.

ליגת האלופות: מכבי תל אביב הפסידה 2:0 לדינמו קייב

זהבי מתעקש: "הוכחנו שאנחנו ראויים לרמות האלה", יוקאנוביץ': "זה קשה"

ניצחון מוחץ גם על הקווים: הנוק-אאוט שרברוב הנחית על יוקאנוביץ'

ריקן וזהבי 4, דור פרץ 5, גילי ורמוט 6: הציונים של מכבי תל אביב

אלבום תמונות ממכבי תל אביב - דינמו קייב

מאמן דינמו קייב סרגיי רברוב. קובי אליהו
לא מחייך, אבל מרוצה. סרגיי רברוב/קובי אליהו

רברוב אמר בסיום המשחק: "אנחנו מתרכזים בעצמנו ואנחנו שמחים להשיג נקודות במשחק חוץ. הופתענו ממכבי ומאיך שהם שיחקו, הם עשו את המיטב מבחינתם, הם ניסו לנצח, אבל הגיע לנו לנצח. יש להם קבוצה חזקה. אני לא חושב שמכבי שיחקה רק בהגנה. הם ניסו לתקוף אותנו והיו להם מתפרצות טובות, אבל היינו מוכנים".

רברוב המשיך: "לאנדריי ירמולנקו הגיע להבקיע והוא שחקן חשוב עבורנו. כל אחד בקבוצה יודע מה עליו לעשות, וכולם עשו גם הגנה וגם התקפה. בכל יום יש שמועה על ירמולנקו, אני מאוד שמח שהוא מקצוען והוא לא מקשיב לדברים האלה. הוא עושה את הכל למען הקבוצה ואם משהו יקרה, הוא יקרה".

על דרליס גונסאלס אמר: "זו הסיבה שהבאנו אותו, הרי אנחנו יודעים שלא יהיה לנו את ירמולנקו עוד זמן רב. אנחנו מאמינים בו, היום הוא עבד עבור הקבוצה".

לשאלה האם ירצה שחקן ממכבי תל אביב בקבוצתו הגיב בחיוך: "יש חלון העברות בינואר, נראה מה יהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן דינמו קייב אנדריי ירמולנקו. קובי אליהו
היה קל יותר אחרי השער המוקדם. אנדריי ירמולנקו/קובי אליהו

הכוכב אנדריי ירמולנקו התייחס לשער המוקדם שלו ואמר: "זה היה מהלך מוצלח, המאמנים תמיד אומרים לבצע תנועה ולפתוח מאחורי המגן. אני שמח שזה עבד. כשאתה משיג שער מוקדם, הרבה יותר קל להמשיך אחר כך. כל שחקן רוצה לשחק בליגת האלופות, אני נותן את המקסימום. נהניתי מהמחויבות של החברים, כולנו נלחמנו למען הניצחון. מכבי? זו קבוצה טובה, אני רוצה לראות איך פורטו וצ'לסי יסתדרו כאן. קשה לשחק בחום הזה, אי אפשר לנשום".

השוער הוותיק אולכסנדר שובקובסקי סיכם: "מה שחשוב זה שלקחנו את שלוש הנקודות. היה קשה לשחק, הלחות גבוהה והנשימות כבדות. השחקנים הרגישו חנוקים במחצית הראשונה. ניסינו לשלוט בכדור, להכתיב את הקצב. לפעמים זה הצליח. כבשנו שני שערים וסגרנו עניין. זה ניצחון חשוב מבחינתנו, אנחנו בראש הבית יחד עם פורטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully