וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון מוחץ גם על הקווים: הנוק-אאוט שרברוב הנחית על יוקאנוביץ'

29.9.2015 / 23:52

מאמן דינמו קייב הכין את קבוצתו בצורה הטובה ביותר למשחק, עם משחק טקטי שניצל את חולשות הצהובים. יוקאנוביץ' שגה כשהציב את ריקן כמגן. הטוב, הרע והמכוער, כולל תופעת הספסרות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הטוב: סרגיי רברוב

מאמנה של דינמו קייב הגיע מוכן מאוד למכבי תל אביב, בעיקר ביחס למגבלותיה. על פניו, אלופת אוקראינה קבוצה טובה יותר ממכבי תל אביב, אולם להגיע לישראל ולשחק מול אצטדיון מלא בחיפה, מול קבוצה שכבר הצליחה לעבור את פלזן ובאזל, בעלת מוטיבציה מטורפת להשיג נקודות ראשונות - זה לא פשוט.

רברוב ושחקניו לחצו על הדוושה לפרקים בודדים במשחק - ברובו הם שיחקו טקטי והניעו כדור, ושיחקו בעיקר על היתרון של שחקניהם באחד על אחד. רברוב ניסה לבודד אותם, לא פעם דרך מסירות ארוכות, כשהשער הראשון של אנדריי ירמולנקו והחיתוך מהכנף של דרליס גונסאלס בשער השני היו מתוכננים לניצול יתרונות של אחד על אחד אל מול המגינים הצהובים.

יייתכן שמכבי עדיין לא מתאימה לרמות האלה, שהיא הצליחה לעקוץ את באזל ולעלות לשלב הבתים, אולי אפילו מוטב שתבלה כמה שנים בליגה האירופית ורק אז תהיה מוכנה לשלב הבתים של ליגת האלופות. ועדיין, קל מאוד ליפול במלכודת של משחקים כאלה, במיוחד אחרי שרברוב ושחקניו ראו את ה-4:0 בסטמפורד ברידג'. במקום זאת, המאמן היריב הגיע מוכן, השחקנים שלו היו דרוכים ומלאי מוטיבציה ועשו בדיוק מה שהיו צריכים לעשות כדי לצאת עם שלוש נקודות מחיפה.

ליגת האלופות: מכבי תל אביב הפסידה 2:0 לדינמו קייב

זהבי מתעקש: "הוכחנו שאנחנו ראויים לרמות האלה", יוקאנוביץ': "זה קשה"

ריקן וזהבי 4, דור פרץ 5, גילי ורמוט 6: הציונים של מכבי תל אביב

אלבום תמונות ממכבי תל אביב - דינמו קייב

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. ברני ארדוב
טעה בהצבתו של ריקן כמגן. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

הרע: הדקות הראשונות של מכבי תל אביב

רברוב כיוון לנצל את המגבלות של מכבי, אך הצהובים שיחקו לידיים של דינמו קייב בתחילת המשחק ובדקות הראשונות של החצי השני, ומספיקות המסירות שהגיעו לירמולנקו (בפתיחת המשחק) ולמוראס (בפתיחת המחצית השנייה) כדי להבין. מכבי פתחה פחות דינמית, אפשרה יכולת מסירה חופשית לקשרים היריבים, ועד שהתעוררה - כבר ספגה שער. לאבי ריקן ואלי דסה חלק בשערים, אך באחד על אחד אין להם את היכולת לקחת את ירמולנקו או את גונסאלס, שהתחיל את המהלכים בשני השערים כי היה חופשי או בודד באגף.

כשמנסים לראות מה היה טוב למכבי נגד באזל שלא הספיק לדינמו קייב, נראה כי הדינמיות והטירוף של אבי ריקן בקישור הייתה חסרה לה. ריקן היה הקלף האמיתי בצמד המשחקים הנ"ל עם העזרה בהגנה, ההצטרפות להתקפה, השמירה על הכדור והנעת הכדור. הוא אף פעם לא היה מאוהב בתפקיד המגן ולא הצליח בו יותר מדי לאורך הקריירה; היתרונות שלו הן כקשר. ניקולה מיטרוביץ' היה אנמי, דור פרץ המשיך להוות הפתעה נעימה ואולי אם ריקן היה מצוות בקישור לצד הכישרון הצעיר וגל אלברמן, העניינים היו נראים אחרת. חומר למחשבה ליוקאנוביץ' לקראת המשחקים הבאים, בעיקר בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מול שוער דינמו קייב אולכסנדר שובקובסקי. ברני ארדוב
לא הפתיחה שמכבי ציפתה לה. זהבי/ברני ארדוב

המכוער: תופעת הספסרות

במהלך השבועות האחרונים נמכרים באינטרנט מנויים למשחקי הבית של מכבי במחירים של פי שלוש וארבע מהמחיר הנקוב. גם הערב באצטדיון בחיפה היו כאלה, כשמספר כרטיסים בודדים נמכרו במחירים של 600-800 שקל. אפשר היה לראות זאת ברשתות החבריות וביד2 - הכל גלוי והכל לעיני כל (ראו תמונה).

מכבי תל אביב נלחמת בתופעה, החרימה מנויים, העבירה פרטים למשטרה ועשתה ככל יכולתה למנוע את התופעה. המשטרה, מצידה, מדי פעם מטפלת בתופעה. הבעיה האמיתית היא הפרקליטות ובתי המשפט: עד שלא תהיה ענישה מחמירה בנושא, כפי שצריכה להיות, אנשים ימשיכו להרשות לעצמם לקחת את הסיכון ולקחת חלק בתופעה.

תמונות מיד 2. יד 2, צילום מסך
תמונות מיד 2/צילום מסך, יד 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully