וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקן וזהבי 4, דור פרץ 5, גילי ורמוט 6: הציונים של מכבי תל אביב

29.9.2015 / 23:42

המגנים חוו ערב מסויט מול שחקני כנף ברמה אחרת לגמרי, הכוכב התעסק בעיקר בבצורת השערים שלו וניסה בכוח, הקשר הצעיר הראה שיש עתיד ורק ורמוט באמת נהנה מהחוויה. ומה עם ראיקוביץ'?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

פרדראג ראיקוביץ' - 5.5

לא יכול היה למנוע את השער המוקדם של ירמולנקו ובהמשך עשה את העבודה עם הצלה גדולה מול ג'וניור מוראס וכמה יציאות טובות, עד שנכנע בשנית. בסך הכול, הראה שיפור לעומת הופעת הבכורה המבוהלת מול צ'לסי.

ליגת האלופות: מכבי תל אביב הפסידה 2:0 לדינמו קייב

זהבי מתעקש: "הוכחנו שאנחנו ראויים לרמות האלה", יוקאנוביץ': "זה קשה"

ניצחון מוחץ גם על הקווים: הנוק-אאוט שרברוב הנחית על יוקאנוביץ'

אלבום תמונות ממכבי תל אביב - דינמו קייב

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
לא אשם בשערים. פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

אלי דסה - 4.5

נמצא בתקופה טובה, אבל לצערו פגש הערב קיצוני פנטסטי בדמותו של דרליס גונסאלס, שעם המהירות והכוח המתפרץ שלו קשה מאוד להתמודד. דסה לא מצא את הדרך לעצור את הפרגוואי, איבד לו כמה כדורים ובדרך לשער השני פשוט נראה נואש. בהתקפה היה קצת יותר טוב, אם כי לא מדויק.

טל בן חיים - 5

נותר בהלם כמו יתר שחקני ההגנה במהלך שהוביל לשער הראשון, ולאחר מכן תיקן עם מניעת שער מדרליס. ספג צהוב בעקבות עלייה לכדור גובה עם המרפק לעבר מוראס - אירוע שחוזר על עצמו יותר מדי. סביר בסך הכול.

איתן טיבי - 4.5

מחצית ראשונה טובה, השנייה הרבה פחות. ג'וניור מוראס לקח אותו לטיול קטן וקטלני ברחבה בשער השני. דייק במסירות, אבל לא תרם לשקט בהגנת מכבי תל אביב.

אבי ריקן - 4

כמו שדסה סבל מול דרליס, כך ריקן בצד השני מול ירמולנקו ודנילו סילבה. המגן השמאלי של מכבי תל אביב נתפס מחוץ לעמדה שלו בשער הראשון, אפשר לכוכב האוקראיני להגיע לעוד שני מצבים וראה את דינמו תוקפת בעיקר מהצד שלו. בליגה הוא מהווה יתרון בעמדה הזו, באירופה עדיף להציבו בקישור.

שחקני מכבי תל אביב עדן בן בסט, אבי ריקן. קובי אליהו
שניהם סבלו בצד שמאל. אבי ריקן עם עדן בן בסט/קובי אליהו

גל אלברמן - 6

אחראי כתמיד. ניסה, נלחם, רץ, רק לא קיבל מספיק עזרה כדי לדחוף את הקבוצה קדימה. חכמת המשחק והאחריות שלו סייעו לו לחלץ כדורים שהיו יכולים להוביל להתקפות מסוכנות של האוקראינים. הופעה טובה.

ניקולה מיטרוביץ' - 4

נמצא בתקופה רעה כבר יותר מחודש. ממשיך לקבל אשראי ולא ממש מצדיק אותו. דייק ב-86 אחוזים מהמסירות שלו, שהיו בעיקר מסירות סרק. כדורי העומק המפורסמים לא הופיעו וגם התרומה למאבק על הכדורים במרכז השדה הייתה דלה.

דור פרץ - 5

יש עתיד למכבי תל אביב. נכון, אין לו את הפיזיות של נוסא איגייבור, הוא לא היה מספיק מדויק וברור שהרמה הזאת גדולה עליו כרגע, אבל כמה חילוצי כדור חכמים, מרדפים בלתי פוסקים אחרי הכדור וסיוע להגנה הראו שגדל כאן יהלום.

שחקן מכבי תל אביב גילי ורמוט מול דינמו קייב. ברני ארדוב
לפחות נהנה. גילי ורמוט/ברני ארדוב

גילי ורמוט - 6

הטוב בשורות מכבי תל אביב, ואולי היחיד שנהנה מהחוויה. כמו בשבת, בדיוק באותו מגרש, שוב הראה כמה כישרון יש לו ברגליים, אם כי ההברקות הגיעו בתדירות נמוכה יותר. רוב המהלכים ההתקפיים הטובים החלו ברגליים שלו, אך חסר את הת'כלס.

עדן בן בסט - 4

השער לרשת מכבי חיפה הקפיץ אותו להרכב, אבל דווקא כשחקן כנף שמאל, שם נאלץ לרדוף ללא הפסקה אחרי דנילו סילבה הנמרץ ולא יכול היה לתרום להתקפה. בן בסט ראה את הגב של הברזילאי וגם ספג צהוב, ובדקה ה-37 פספס את הצ'אנס היחיד שלו להשוות. הוחלף בהפסקה בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי.

ערן זהבי - 4

ההתרסקות בניסיון המספרת בדקה ה-77 סיכמה את המשחק שלו. השישי ברציפות ללא הבקעה. זהבי אולי אומר שהוא לא מוטרד מהבצורת, אך היא מציקה. לא נגע יותר מדי בכדור, אבל בעט בכל פעם שקיבל אותו, לפעמים בצורה מוגזמת, ובסופו של דבר סיים רק עם כדור אחד למסגרת. הספק דל עבור חלוץ של קבוצת בית בליגת האלופות.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. קובי אליהו
המספרת הכושלת שמספרת את הסיפור. ערן זהבי/קובי אליהו

סלבישה יוקאנוביץ' - 5

קיבל הרבה קרדיט (מוצדק) על השפעתו במשחקים הקודמים, אבל הפעם בזבז את ההזדמנות הכי טובה של מכבי תל אביב להשיג את רגע המפנה שלה בשלב הבתים ולאסוף נקודות. ההצבה של ריקן כמגן שמאלי, שעבדה היטב בליגה, לא תופסת מול הקיצוניים המהירים של אירופה. דינמו קייב תקפה בעיקר דרך צד ימין ובאמצעות מתפרצות, נתנה למכבי תל אביב להחזיק יותר בכדור ולימדה אותה שיעור חשוב. גם החילופים לא עזרו הפעם.

מחליפים:

טל בן חיים - 5 (החליף את בן בסט, 46)

היה פעיל יותר מבן בסט בצד שמאל, אבל לקה בפעולה האחרונה, במיוחד ברגע בו לא העביר כדור רוחב כאשר שלושה חברים שלו חיכו ברחבה.

ברק יצחקי - 5 (החליף את מיטרוביץ', 61)

סיפק מעט ברק עם כניסתו, אך לא סיכן את השער.

דור מיכה - אין ציון (החליף את ורמוט, 79)

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. ברני ארדוב
בזבז את הרגע. סלבישה יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully