וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי מתעקש: "הוכחנו שאנחנו ראויים לרמות האלה", יוקאנוביץ': "זה קשה"

29.9.2015 / 23:47

מכבי תל אביב לא מרימה ידיים אחרי עוד הפסד בליגת האלופות. זהבי: "שיחקנו כדורגל התקפי". יוקאנוביץ': "לחשוב שלא נכבוש בכל הקמפיין זו סתם מחשבה שלילית". יצחקי: "היינו צריכים להוציא יותר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב עדיין ללא נקודה או שער זכות בליגת האלופות. הצהובים נכנעו הערב (שלישי) 2:0 לדינמו קייב באצטדיון העירוני בחיפה, ונותרו במקום האחרון של בית ז'. אנדריי ירמולנקו הנפלא כבש כבר בדקה הרביעית, ג'וניור מוראס הוסיף אחד משלו בדקה ה-50, ומשם מכבי כבר לא הצליחה לחזור. הצהובים יחפשו נקודות ראשונות במפעל בעוד כשלושה שבועות, מול פורטו.

מצבו של עדן בן בסט, שמתח את שריר הירך האחורי והוחלף במחצית על ידי טל בן חיים, עדיין לא ברור.

ריקן וזהבי 4, דור פרץ 5, גילי ורמוט 6: הציונים של מכבי תל אביב

ניצחון מוחץ גם על הקווים: הנוק-אאוט שרברוב הנחית על יוקאנוביץ'

אלבום תמונות ממכבי תל אביב - דינמו קייב

שחקני מכבי תל אביב עדן בן בסט, אבי ריקן. קובי אליהו
ערב מתסכל. בן בסט וריקן/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ' אמר לאחר המשחק: "יש עוד 12 נקודות בקופה ואנחנו נילחם עליהם. אחרי 11 שנים במכבי הגיעו לצ'מפיונס וזה קשה, אנחנו ננסה להילחם על הנקודות שנשארו. ננסה להבקיע שערים בהמשך, לא היינו מספיק חזקים כדי להבקיע שערים היום. נתתי הכל במשחק הזה ועשיתי כל מה שביכולתי. אני לא מאוכזב, אני שמח ממה שהקבוצה שלי עושה על המגרש. דינמו קייב היא קבוצה חזקה מאיתנו. זה מחשבה שלילית שלא נכבוש במשך כל הקמפיין. נהיה חייבים להשתפר בעתיד.

"קיבלנו שערים בדקות קריטיות, פתחנו את המשחק לא טוב", הודה ערן זהבי. "אחרי השער שלהם הראנו שאנחנו יודעים להתמודד ברמות האלה. שיחקנו כדורגל התקפי. הם נתנו גול בהזדמנות אחת ואנחנו לא הצלחנו לתת גול בחצאי המצבים שהגענו אליהם. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת. אני לא מתייחס לדקות בהם אני לא כובש, אני מתרכז בלעזור לקבוצה. לפעמים אני כובש ולפעמים לא, לא היו לי החמצות גדולות היום. הגרלנו קבוצות שקשה לשחק נגדם וכרגע לא הצלחנו להתמודד איתן, אבל אני שמח שהראנו רגעים טובים, אבל נצטרך לעשות את זה יותר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. ברני ארדוב
מנסה לשמור על אופטימיות. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

ברק יצחקי הוסיף: אין מה לעשות, אנחנו בליגה של הגדולים. צריך לדעת להתמודד במצבים כאלה ונגד קבוצות בסדר גודל כזה. כשעושים טעויות כאלה משלמים, זה לא צחוק. אי אפשר לתכנן את המשחק שיתפתח כמו שאנחנו רוצים. אם לא יהיו טעויות לא יהיו שערים. במשחק הזה היינו צריכים להוציא יותר, כי לא היינו פחות טובים מהם וזה משחק בית מול קהל נפלא".

על מאזן השערים והנקודות: "לא חושבים על זה, עברנו שני משחקים מאוד קשים. נלמד להבא ואני מקווה שנצליח לעשות את זה. אנחנו לא חושבים על העפלה מהבית הזה, אבל נשתדל להציג יכולת קצת יותר טובה וגם להבקיע".

"כשמשחקים בבית מחובתנו להעיז ולתקוף ולנסות לנצח, אבל היום נפלנו על שני מצבים וחצי שבהם ספגנו שני שערים", אמר טל בן חיים החלוץ בסיום. זה מה שקורה ברמות האלה, אבל אפשר להיות קצת מעודדים מהמשחק הזה. הייתי הרבה יותר מרוצה אם זה לא היה נגמר בהפסד, אבל נצטרך לעשות תוצאה טובה יותר בחוץ נגדם. אם נסיים את הקמפיין במקום הרביעי בבית אף אחד לא יהיה מופתע. אם נסיים במקום השלישי זו כבר תהיה הצלחה מסחררת. עברו רק שני משחקים מתוך שישה, וזה שהפסדנו פה לא אומר שנפסיד במשחק הבא לפורטו".

הקשר, גילי ורמוט אמר: "הרגשתי טוב ודומיננטי היום, אבל לא מספיק. רצינו להוציא לפחות נקודה מהמשחק הזה ואנחנו מאוד מאוכזבים. אין ספק שהקבוצות בבית יותר טובות מאיתנו, אבל אפשר להוציא נקודות וזה מה שאנחנו מצפים מעצמנו".

"אנחנו צריך לדעת לא לספוג ולנצל את החצאי מצבים שלנו. אני מאמין שעוד נכבוש ונשיג נקודות. אם נשווה את הסגלים של הקבוצות, הם יותר טובים, אך עם הקהל שלנו הפערים מצטמצמים. התוצאות יגיעו עם קצת מזל".

על המצב בבית אמר: "התחרות בין הקבוצות האחרות בבית כנראה תהיה עד הסוף ואנחנו נידפק מזה. נסתכל על עצמנו ולא נתייאש. כמו שהפתענו את פלזן ובאזל נוכל להפתיע גם פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully