וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני מכבי תל אביב הלכו על המגרש, איך אפשר להבקיע שער בצורה כזו?"

שחקן דינמו קייב לשעבר, אולג קוזנצוב, ששיחק בעבר גם מכבי חיפה, ביקר בחריפות את האלופה הישראלית: "אמרתי כבר שהיא לא משהו מיוחד. שחקניה לא מהירים, לא אגרסיביים וחסרי תשוקה". בתקשורת המקומית הוסיפו: "דינמו הייתה טובה יותר בכל פרמטר". מוראס: "החום הקשה עלינו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לפחות על הנייר, אלופת אוקראינה, דינמו קייב, נחשבת לקבוצה השלישית בטיבה בבית ז' בליגת האלופות - הבית שבו נמצאות גם מכבי תל אביב, צ'לסי ופורטו. אם אחרי הגרלת השלב רבים לא נתנו לקייב סיכוי לסיים באחד משני המקומות הראשונים, כעת, אחרי שני משחקים בשלב, דעתם בוודאי השתנתה, לאחר שהאוקראינים ניצחו את מכבי תל אביב בחיפה ואחרי התיקו מול פורטו במשחק הראשון הם ניצבים בראש הבית עם ארבע נקודות.

נגמר לפני שהתחיל: מכבי ת"א נכנעה 2:0 לדינמו קייב בחיפה

ערן זהבי הצהיר בסיום: "הוכחנו שאנחנו ראויים לרמות האלה"

גבוהים, חזקים ומהירים מדי: אורן יוסיפוביץ על הפער האמיתי

בלוג בית ז' על הקארמה של מוריניו והנקמה של קסיאס באקס

סרגיי רברוב בסיום: "הופתענו מאיך שמכבי תל אביב שיחקה"

מדור הטוב, הרע והמכוער על הנוקאאוט של רברוב ליוקאנוביץ'

ורמוט 6, דור פרץ 5: גיליון הציונים המלא של מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב אלי דסה, טל בן חיים, ערן זהבי. ברני ארדוב
"הלכו על המגרש". שחקני מכבי תל אביב בסיום/ברני ארדוב

"דינמו קייב התעלתה על יריבתה בכל פרמטר", כתבו ב"דפו" האוקראיני. "היא מסרה 455 מסירות לעומת 366 של מכבי תל אביב ובעטה שבע פעמים למסגרת לעומת בעיטה אחת של יריבתה. דרליס גונסאלס היה יוצא מהכלל, הוא היה הממתק של דינמו קייב. למרות השער שלו, אנדריי ירמולנקו היה חלש יחסית - היו לו את אחוזי הדיוק הנמוכים בקבוצה - 77 בלבד.

"אמרתי כבר לפני המשחק שהיריבה הישראלית היא לא משהו מיוחד", אמר אולג קוזנצוב, ששיחק בעבר בדינמו קייב ואף במכבי חיפה. "דינמו קייב שיחקה בצורה נהדרת, הגיע לה הניצחון הזה. מכבי תל אביב היא לא יריבה שניתן לאבד מולה נקודות. שחקנים שלה הלכו על המגרש, איך היא יכולה להבקיע שער בצורה הזו? בלי מהירות, בלי אגרסיביות, בלי תשוקה. קיוויתי לראות משהו אחר ממנה, אבל הרמה של הקבוצה הישראלית נמוכה בהרבה מהרמה של יריבתה האוקראינית".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן דינמו קייב, סרגיי ריבלקה. GettyImages
"יצאנו מרוצים". סרגיי ריבלקה/GettyImages

"אני חושב שכולם שיחקו טוב", אמר סרגיי ריבלקה. "שלטנו במשחק, הנענו כדור והיינו טובים יותר. היו קצת בעיות ב-15 הדקות האחרונות, אבל אני שמח שניצחנו. אנחנו חוזרים הביתה במצב רוח מצוין. במחצית שוחחנו על כך שאנחנו חייבים שער נוסף, כדי לסיים את הסיפור, ואני שמח שהצלחנו לעשות זאת. זה היה המשחק החשוב ביותר מבחינתנו במפעל, ואני שמח שיצאנו ממנו מרוצים".

"מכבי תל אביב קבוצה מצוינת", הודה המגן הברזילאי, דנילו. "למרות זאת, דינמו קייב שיחקה טוב יותר ובצורה אגרסיבית יותר. ברור שיכולנו להבקיע עוד שניים-שלושה שערים, אבל גם 0:2 זו תוצאה טובה. קיבלנו הוראה מהמאמנים לפתוח את עשר הדקות הראשונות בכל מחצית באגרסיביות, ואני שמח שזה השתלם. היה לנו חם מאוד. אני לא יודע מה הייתה הטמפרטורה, אבל היה קשה מאוד על כר הדשא. בנוסף, כר הדשא היה רך מדי, מה שהצריך מאיתנו מאמץ מיותר".

"האווירה בחיפה הייתה מדהימה", הוסיף ג'וניור מוראס. "הצלחנו להוציא לפועל את תוכנית המשחק שלנו, ואני שמח שעשינו זאת. מזג האוויר השפיע עלינו והקשה מאוד, למרות שאני מברזיל. היה קשה לנוע בתנאים האלו, אבל זה קורה. לא קרה שום דבר. אני מאמין שאנחנו יכולים להעפיל לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully