וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת רוצה לשחק באירופה, הרציקוביץ': "לא היה ולא יהיה דבר כזה"

18.6.2015 / 8:41

הדרומיים מעוניינים להשתתף ביורוקאפ, אך הקיבולת הנמוכה באולם הביתי עלולה למנוע את זה. הבעלים של הפועל אילת צפוי לחתום על חוזה חדש מול ראש העיר: "היה פה קרב דוד מול גוליית". בר רפאלי תחלק את טבעות האליפות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל אילת השלימה אמש (רביעי) את אחת הסנסציות הגדולות בתולדות הכדורסל הישראלי כשניצחה במשחק מספר 5 76:79 על מכבי תל אביב וחזרה מפיגור 2:0 בסדרת חצי הגמר לניצחון 2:3. אילת הייתה לקבוצה השנייה בתולדות הפלייאוף העליון של הכדורסל הישראלי שחוזרת מפיגור 2:0 לניצחון בסדרה, ולשנייה בהיסטוריה שמנצחת את מכבי תל אביב בסדרה. כעת תנסה הקבוצה של אריק שיבק לזכות באליפות ראשונה בתולדותיה, בסדרת הגמר השנייה שלה, לאחר שהובסה 3:0 בסדרת הגמר בשנת 1998 על ידי מכבי תל אביב.

ניב ברקוביץ' ושחקני הפועל אילת חוגגים עלייה לגמר הפלייאוף. פייסבוק, אתר רשמי
זו התמונה שניב ברקוביץ' העלה לאינסטגרם/אתר רשמי, פייסבוק

שחקני אילת פתחו את החגיגות שלהם בחדר ההלבשה עם שירים כשבמרכז החגיגה היה אפיק ניסים, באחד הערבים הגדולים בקריירה שלו. לאחר מכן יצאו השחקנים למסעדה בתל אביב, וכל אנשי הקבוצה יעשו את דרכם לאילת רק ביום שישי בצהריים, בשל פתיחת אירועי הגמר היום. אנשי הקבוצה ישתתפו הבוקר בישיבה הטכנית לקראת מעמד הגמר, שם יוחלט על מחירי הכרטיסים ועל חלוקת ההכנסות. מי שייצג את אילת באירוע ברכבת ישראל יהיו לבסוף אדריאן יוטר ואלישי כדיר, כשיוטר דחה את הגעתו לקבוצתו החדשה בליגה בפורטו ריקו ביותר משבוע. סנטר נבחרת ג'מייקה ישחק בפורטו ריקו במהלך הקיץ, וייתכן מאוד שלמרות המס הכבד שמוטל עליו בשל שהותו ארוכת השנים בישראל, ימצא את עצמו בליגת העל לעונה נוספת.

"האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה", סיפר בסיום בעלי אילת דורון הרציקוביץ', שצפוי לחתום בשבועות הקרובים על חוזה חדש מול ראש העירייה, "אני חושב שבשלוש שנים בנינו דבר יפה, השאלה איך ממשיכים הלאה. המטרה שלנו היתה לעלות לפיינל פור ועשינו את זה. כולם עשו את זה ביחד. עשינו פה משהו יוצא דופן, היה פה דויד מול גוליית, לעשות 2:3 מ-2:0 זה דבר שלא היה ולא יהיה ואנחנו הקבוצה שהצליחה לעשות את זה". אילת תשלם מעל 200 אלף שקלים במענקי עלייה לגמר, מענקים שיכולים לטפס מאוד במקרה של זכייה היסטורית באליפות.

בקבוצה קיים רצון להשתתף בעונה הבאה במפעל אירופאי, אך הנסיונות והבדיקות מול הנהלת היורוקאפ לא מאפשרים את קיום המשחקים בשלב הזה בהיכל בגין בשל קיבולת הקהל הנמוכה. באילת יקבלו החלטה בימים הקרובים האם בכל זאת להשתתף באירופה, במפעל השלישי בחשיבותו, היורוצ'אלנג', ולהשתדרג בעונה לאחר מכן עם הגדלת המקומות באולמה הביתי.

בקבוצה כבר אמרו אמש לשחקנים כי המשימה שלהם עדיין לא נגמרה, והם יכולים לצאת כמנצחים הגדולים של העונה הזאת אם יצליחו לגבור על הפועל ירושלים ולזכות באליפות. עמית שמחון ואפיק ניסים מחזיקים בחוזה לעונה נוספת בקבוצה, כששאר השחקנים הישראלים והזרים מסיימים את חוזיהם, אך באילת יעשו מאמצים על מנת להשאיר כמה שיותר מהם.

* בשל ההעפלה לסדרת הגמר, עמית שמחון לא ייצא עם נבחרות ישראל 3X3 למשחקי אירופה בבאקו. מי שיחליפו הוא תום סטרוסקי, שהיה חלק מסגל נבחרת הגברים ואושר הלילה לשחק מכיוון שהוא עומד בכל הקריטריונים. יחד עם סטרוסקי בנבחרת הגברים ישחקו אופר הובר, ולאדי ירמישין ויועד בית יוסף.

דורון הרציקוביץ' בעלים מ.כ. הבקעה. ברני ארדוב
צפוי להישאר. הרציקוביץ'/ברני ארדוב

מנהלת הליגה הודיעה היום שמי שתחלק את טבעות האליפות היא הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה בר רפאלי. הטבעות יחולקו בתום המשחק השני בגמר, שייערך ביום חמישי, 25 ביוני, בארנה שבירושלים. הטבעות הן תוצרת חברת ה.שטרן.

בר רפאלי. GettyImages
תחלק את טבעות האליפות. בר רפאלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully