וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "לא משנה מה יגידו, אנחנו נכנסנו לדפי ההיסטוריה"

21.5.2015 / 6:26

כוכב מכבי תל אביב, שצפוי לזכות בקרוב לשדרוג נוסף בחוזה, היה באופוריה אחרי התצוגה בגמר: "ניצחון של חברות, לב ונשמה. ניצלנו מצבים בצורה מופלאה, הלהבנו. הגיע הזמן שתפרגנו לפאקו"

תקציר גמר גביע המדינה 2015/ההתאחדות לכדורגל

מיטש גולדהאר נפגש בימים האחרונים עם מרטין ביין ודן עמו בפתיחת החוזים לשחקנים מסוימים במכבי תל אביב ובהארכת חוזים לשחקנים המסיימים תקופה ממושכת במועדון. מי שצפוי לקבל שדרוג נוסף, בדיוק שנה אחרי שמכבי כבר פתחה את החוזה שלו, הוא הכוכב הגדול של הקבוצה, ערן זהבי, שדיבר אמש (רביעי) בסיום גמר הגביע על העונה הבאה במכבי תל אביב כדבר מאוד טבעי.

כפי שהדברים נשמעו אמש, זהבי לא מתכוון ללכת לשום מקום ובקיץ הקרוב הוא יוביל את מכבי בניסיון שלה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. "זה היה ניצחון של חברות ושל הרבה לב ונשמה", אמר זהבי על ה-2:6 הענק על הפועל באר שבע, "שמרנו העונה על חדר הלבשה מאוד מאוחד ומגיע לנו הטרבל הזה. דיברנו בינינו בחדר ההלבשה על כך שאנחנו מאוד סומכים אחד על השני ובכלל לא מתייחסים למיקום של שחקנים בהגנה. זה לא משנה באיזה תפקיד אתה משחק, אלא אם אתה משחק עם הלב ואם אתה רוצה יותר".

ב-14:00: משדר הטרבל של מכבי תל אביב

צופה מהצד: סיכום השישייה הגדולה של מכבי תל אביב

שרן ייני: "עצוב לעזוב", מיכה: "התפוצצנו"

חילופי האשמות בבאר שבע. אג'ידה: "אני איתם גמרתי"

ספר מלכים: הצהובים שכתבו את ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי

פריצה נכנס למיתולוגיה, זיו הפך לאגדה: פז חסדאי על ערב היסטורי

פאקו אייסטרן: "גם ב-2:6 לא נרגעתי. אל תשכחו שהייתי בגמר באיסטנבול"

מיטש גולדהאר: "היעד - ליגת האלופות. פאקו עשה עבודה נהדרת"

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם מהראן ראדי, נוסא איגייבור. ברני ארדוב
במרכז החגיגה. זהבי/ברני ארדוב

על התבוסה שהנחילו לבאר שבע, לעומת משחקים קודמים השנה בין הקבוצות, שהיו יותר צמודים, אמר זהבי: "ניצלנו בצורה מופלאה את המצבים שהיו לנו והיינו מאוד מרוכזים מול השער. אני שמח בשביל ראדה פריצה, שהבקיע שלושה שערים. אני חושב שמכבי תל אביב הנוכחית נכנסה לדפי ההיסטוריה ולא יעזור לאף אחד שום דבר. מה שלא יגידו, זה כבר לא משנה כי אנחנו בהיסטוריה. בגמר הלהבנו וכל מי שדיבר כל העונה על כך שלא הלהבנו ולא שיחקנו טוב, קיבל את מכבי תל אביב. תפרגנו לנו, כי לא הייתה בשנים האחרונות עוד קבוצה שעשתה דבר כזה. לאן זה הולך מכאן? ברור שהמטרה הבאה היא ליגת האלופות וזה לא יהיה קל. לא ננמיך ציפיות וננסה לעשות את זה".

על פאקו אמר זהבי: "אני לא יודע מה קורה אתו, כפי שאני לא יודע מה קורה עם שחקנים אחרים להם אין חוזה לעונה הבאה. לא פרגנתם למאמן כל העונה והגיע הזמן שתפרגנו לו. תזכרו איך הוא לקח אותנו בקיץ שעבר ולאן הוא הביא אותנו עכשיו. עכשיו כשג'ורדי סגר, דברים יתחילו לזוז בכל הגזרות במועדון. גם אם פאקו לא ימשיך אתנו, כדאי שתפרגנו לו על מה שהוא עשה במכבי תל אביב. הוא עשה עבודה מצוינת".

עוד באותו נושא

מסיבת פרידה

לכתבה המלאה

מתוך דף הפייסבוק של מכבי תל אביב

יש אליפות, יש גם גביע. הטרבל הוא צהוב! #יאללהמכבי #מכביאימפריה #צהובעולה #ישגביע #ישאליפות

Posted by ‎Maccabi Tel Aviv FC - Official מועדון הכדורגל מכבי ת"א‎ on Wednesday, 20 May 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully