וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איור התמיכה של נתניהו בנבחרת, המסר של דז'קו לחבריו

רגע האמת של נבחרת ישראל, המפגש החשוב מול בוסניה, מתקרב (21:45, ערוץ 1). עדכונים חיים מההכנות, לאורך כל היום: הברכה המצוירת של רה"מ, המסר של דז'קו לחבריו, השלהוב של בוזגלו, וכל הוראות ההגעה לאצטדיון

מחזור 4מחצית16/11/2014
נבחרת ישראל
    0
      בוסניה
      אוהדי נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
      אלפים ימלאו את האצטדיון בחיפה/ברני ארדוב

      רגע האמת של נבחרת ישראל, עוד אחד כזה, מגיע. אחרי אינספור תקוות ואכזבות, אולי הפעם הנבחרת שלנו תצליח לנצח משחק גדול. היריבה הפעם היא בוסניה, שמגיעה פצועה וחבולה, אבל גם מלאת אמונה בעצמה למפגש בסמי עופר, הערב (ראשון, 21:45, ערוץ 1), במסגרת המחזור הרביעי בבית ב'. אחרי שני משחקים, לישראל יש מאזן מושלם עם 6 מ-6 (ניצחונות בקפריסין ואנדורה). לבוסנים יש רק שתי נקודות משלושה משחקים (הפסד ביתי מול קפריסין, תיקו בוויילס ומול בלגיה) והם חייבים ניצחון. אנחנו נלווה כאן את כל ההכנות לקראת המשחק החשוב הזה. שיהיה לנבחרת בהצלחה.

      21:45, ערוץ 1: ישראל נגד בוסניה במוקדמות יורו 2016

      רפאלוב וערן זהבי: המלכוד של אלי גוטמן

      טל בן חיים: מבדיחה באנגליה לקאמבק מדהים

      17:42: אוהדי בוסניה כבר בסמי עופר

      אוהדים בוסנים מגיעים למשחק מול ישראל באצטדיון סמי עופר. ניב אהרונסון
      אוהדים בוסנים מגיעים למשחק מול ישראל באצטדיון סמי עופר/ניב אהרונסון

      השחקנים בהתארגנות אחרונה במלון

      גם ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הודעת תמיכה בנבחרת, כולל ציור פרי עטו

      האיור של ראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת ישראל - בוסניה. פייסבוק, צילום מסך
      האיור של ראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת ישראל - בוסניה/צילום מסך, פייסבוק

      16:45: אולפן וואלה! ספורט לקראת המשחק נפתח בעוד שעתיים: הצטרפו לשידור החי מאצטדיון סמי עופר החל מ-18:45

      16:10: אדין דז'קו אמנם לא יהיה נוכח בסמי עופר, אבל רגע לפני המשחק, הוא שיגר מסר לחבריו לנבחרת: "אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שנעדרתי ממשחק של הנבחרת בגלל פציעה. לצערי זה קרה הפעם, ואין מילים שיתארו בצורה מדויקת את הצער שלי על כך שלא אוכל להיות עם חבריי בחיפה הערב. למרות כל הפציעות והחיסורים, אני מאמין שניתן הכל ונוציא תוצאה טובה נוכיח שוב שאנחנו הטובים ביותר דווקא ברגעים הכי קשים. בהצלחה חברים!".

      15:34: עיתונאי הספורט הבוסני אימט טורסיץ' צייץ: "לא יכולתי להרשות לעצמי להיות ישראלי, יותר יקר אצלם מנורבגיה ושוויץ ביחד".

      גם העיתונאי הבוסני אימט טורסיץ' התוודע ליוקר המחיה בישראל

      חולצת ההרכב של טל בן חיים בנבחרת ישראל. דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
      החולצה של טל בן חיים כבר מוכנה/אתר רשמי, דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

      14:46: שוער נבחרת בוסניה אסמיר בגוביץ': "אני בטוח שננצח הערב. עומדת בפנינו משימה קשה".

      14:32: ב"רדיו סראביו" הבוסני ערכו סקירה של שחקני נבחרת ישראל ואלו התובנות שלהם לגבי כמה מהשחקנים. "אליניב ברדה הוא הסקורר הכי טוב בסגל הישראלי", נכתב על חלוץ הפועל באר שבע, שמחזיק בהכי הרבה שערים בסגל של גוטמן. "ביברס נאתכו הוא השחקן היקר בסגל, וערכו כ-9 מיליון יורו". על עמדת השוער כתבו "אופיר מרציאנו עדיין לא קיבע את מעמדו בהרכב", את ערן זהבי הגדירו כ"שליט של מכבי תל אביב. זהבי וטל בן חיים הם המנוע של נבחרת ישראל", עומר דמארי הוגדר במשפט "האיום הכי גדול והחלוץ הכי יעיל". בדיווח צוין שלדמארי יש 8 שערים ב-17 משחקי נבחרת.

      13:30: גדי כרמלי, שהיה עוזרו של מוטי איוניר במכבי תל אביב, דיבר עם יניב טוכמן על האריס מדוניאנין: "אין לי ספק שתהיה לו מוטיבציה גבוהה הערב, אבל המוטיבציה שלו לא מביאה אותו לרוץ הרבה וליפול על התחת. זה שחקן שמשחק בשביל עצמו ולא בשביל הקבוצה. מתאים לו להגיד שטל בן חיים איטי. הוא השחקן הכי איטי באירופה". לידיעה המלאה

      מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. קובי אליהו
      הרבה אחריות מוטלת על המאמן הלאומי. גוטמן/קובי אליהו

      13:24: כתבנו איציק יצחקי מעדכן שהנבחרת קיימה אימון קל באולם במלון בו היא שוהה. לאחריו העריכו השחקנים שגילי ורמוט ושרן ייני הם אלה שיקבלו את המושכות וייכללו בהרכב. ההרכב הסופי יימסר רק באסיפה. השחקנים קיבלו הנחיה לדבר כמה שפחות.

      13:01: שתי הנבחרות נפגשו פעמיים בעבר, במוקדמות יורו 2002. הנבחרת של ריצ'רד מולר נילסן ניצחה 1:3 באצטדיון רמת גן באוקטובר 2000 וסחטה 0:0 בסראייבו בספטמבר 2001. המאזן בין קבוצות משתי המדינות נוטה בצורה חדה לטובת ישראל. 10 משחקים במסגרות האירופאיות השונות; 8 ניצחונות ישראלים, תוצאת תיקו אחת והפסד בודד.

      2006, אינטרטוטו: מכבי פתח תקוה - זרינסקי 1:3 (בית), 1:1 (חוץ)

      2007-08, גביע אופ"א: הפועל תל אביב - שירוקי ברייג 0:3 (בית), 0:3 (חוץ)

      2010-11, מוקדמות ליגת האלופות: הפועל תל אביב - ז'לייזניצ'אר 0:5 (בית), 0:1 (חוץ)

      2011-12, מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה - בוראץ 1:5 (בית), 3:2 (חוץ)

      2011-12, מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב - ז'לייזניצ'אר 0:6 (בית), 0:2 (חוץ)

      12:37: מה הם יחסי ההימורים למשחק הערב? באתר "בט365" מאמינים בישראל. הימור על הנבחרת ייתן יחס של 2.5, הימור על בוסניה יחס של 2.87 ותיקו, 3.2. באתר "Bwin" נותנים לישראל 2.6 ולבוסניה 3. תיקו יעניק למהמר 3.1. בכלל, יחסי ההימורים נטו לכיוון ישראל במהלך הימים האחרונים.

      ככה נראתה נבחרת בוסניה שהתארחה באצטדיון רמת גן בשנת 2000. נגמר 1:3 לישראל. אנחנו קונים גם הפעם

      11:35: בוטל אימון הנבחרת שגוטמן ביקש לקיים עקב מזג האוויר הסוער ומחשש לעומס על השחקנים.

      11:01: דובר משטרת מחוז חוף: "עקב הגשמים נוצרה סכנת החלקה במגרשי החנייה של הוט וחלק מהחניון הדרומי לאצטדיון המסכנת את הנהגים לפיכך לא תתאפשר חניית רכבים בחניונים אלו. הציבור מתבקש להגיע בתחבורה צבורית, רכבת ישראל והמטרוניות, שיגיעו בצורה תכופה עד לאצטדיון. כמו כן תושבי הצפון שיעשו שימוש במנהרות הכרמל מתבקשים להמשיך מערבה ולהחנות רכביהם בחניון הקשתות ולא לפנות שמאלה ביציאה מהמנהרות לכיוון מרכז הקונגרסים/קניון חיפה".

      10:46: לבעלי הכרטיסים, כדאי שתדעו: בחיפה ירדו ביממה האחרונה 30 מילימטרים של גשם, וצפוי להיות גשום גם הערב. אמנם הטמפרטורה הצפויה היא כ-17 מעלות, אבל בטוח שהאווירה תהיה חמה.

      9:23: עיתונאי בוסני בשם מירזה דאוטבגוביץ' אמר אתמול: "אני מופתע שסושיץ' קיבל עוד הזדמנות אחרי המונדיאל. הוא היה צריך לעזוב. אם נפסיד לישראל, אני משוכנע שהוא יפוטר".

      את הכיתוב אנחנו לא מבינים, אבל את הציור כן. בוסניה פצועה ומודאגת

      9:10: כתבנו איציק יצחקי עם ידיעת הבוקר על הנבחרת - גוטמן ביקש לקיים היום אימון נוסף. בנבחרת חוששים מהמהירות של הבוסנים. לידיעה המלאה.

      9:00: איך מגיעים לסמי עופר? עוד במהלך השבוע החולף הפצירה ההתאחדות לכדורגל מהקהל הרב שצפוי למלא את האצטדיון להקדים את בואו, בשל הפקקים הצפויים. הגשם ששטף את המדינה במהלך הלילה בוודאי יהפוך את כל העסק למסובך עוד יותר, כך שעל אחת כמה וכמה מומלץ לעשות את הדרך לחיפה, משני הכיוונים, כמה שעות לפני שריקת הפתיחה.

      בהתאחדות מתכננים הפנינג גדול לאוהדים. האירוע ייצא לדרך בשעה 19:00 ברחבת האצטדיון ויכלול שלל פעילויות. ההתאחדות גם משתפת פעולה עם חברת FanZone והסעות הלוך ושוב מוצעות במחיר סמלי של 40 שקלים. כדי להירשם לקווי ההסעה השונים אפשר ללחוץ כאן. ההסעות המאורגנות יגיעו לחניון של האצטדיון לפני הפתיחה ויעזבו אותו 20 דקות לאחר סיום המשחק. שעות היציאה: קו נס ציונה ב-17:00. קו באר שבע ב-18:00. קווים מירושלים, אשקלון ורחובות ב-18:30. קו מהוד השרון ב-19:00. לרשימת התחנות המלאה של כל אחד מהקווים, לחצו כאן. בנוסף, רכבת ישראל תעניק 50 אחוז הנחה לכל מי שיש לו כרטיס למשחק.

      עוד באותו נושא

      אלי גוטמן: "כל מהלך שאני עושה, מחושב אחרי אינספור ניתוחים"

      לכתבה המלאה
      מפת האצטדיון סמי עופר. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
      מפת האצטדיון סמי עופר/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אנטוניו מתאו לאהוס (ספרד)
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 31000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully