וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט, נאתכו, תמוז ודמארי - ההחלטות של גוטמן ישתלמו?

המשדר המיוחד של וואלה! ספורט לפני בוסניה: פרשנינו ניתחו את ההרכב למשחק, הסגל הישראלי, ההדחה של תמוז והלחץ בחדר ההלבשה. השריף, טלקר, גלאם, עומר גולן ואמיר שלח מכינים

המשחק הגדול של נבחרת ישראל מגיע. הערב (ראשון) ב-21:45 תשחק נבחרת ישראל באצטדיון "סמי עופר" עם בוסניה, ו-וואלה! ספורט אירחה משדר מיוחד וישיר. האורחים אלי כהן ועופר טלקר, יחד עם משה גלאם, עומר גולן ואמיר שלח, הביעו את דעתם לקראת המשחק המסקרן.

שחקני נבחרת ישראל, טל בן חיים, ביברס נאתכו. קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל, טל בן חיים, ביברס נאתכו/קובי אליהו

עופר טלקר על הבית החדש: "הייתי בכמה משחקים גדולים של נבחרת ישראל, כמו בתבוסה לדנמרק, בתיקו מול אוסטריה, וזה בהחלט שינוי חשוב העובדה שאנחנו מארחים באצטדיון ביתי כמו האצטדיון בחיפה".

אלי כהן על ההרכב: "לכל מאמן יש מחשבה שלו. גוטמן ראה קלטות של בוסניה, ואם הוא חושב על הרכב מנצח ולהיות דומיננטי, ורמוט יעזור בבניית המשחק זהבי הוא קשר חלוץ, שמתמקד בתנועה. גם טל בן חיים לא בשלן גדול והוא שחקן עומק וחדירות לעומק, ואז ורמוט נותן יכולת החזקת כדור ומסירות. לעומת זאת, רפאלוב הוא יותר אינדיבידואלי. ורמוט כבר שיחק עם נאתכו, דמארי, בן חיים וזהבי, הוא בונה על שיתוף פעולה והרמוניה".

אלי כהן על המנהיג: "זה הזמן של נאתכו לקחת פיקוד. יש את זהבי, שהוא גולר, ויש את דמארי, שהוא החלוץ הכובש, אבל נאתכו צריך להנהיג את המשחק במרכז השדה, והוא בכושר מצוין".

טוטו תמוז שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"אולי גוטמן הרגיש שהוא לא מחויב". תמוז/קובי אליהו

חלוץ העבר עומר גולן על ההתקפה של הנבחרת: "השילוב בין בן חיים לדמארי הוא פורה, הוא שילוב שעוד הצליח בנוער של מכבי פתח תקוה, והם צריכים לקבל את המושכות, אחרי שהראו את היתרונות באירופה. טוטו תמוז? ברגע שתומר חמד יושב על הספסל, טוטו לא חסר לי. אנחנו צריכים יתרון במהירות, כי אנחנו מתקשים בהנעת הכדור, לכן צריך את האופציה המהירה, וזה דמארי".

אלי כהן על החוד הישראלי: "דמארי הרוויח את המקום שלו בחסד, אבל טוטו הוא אופציה טובה כשאתה חייב גול, כי הוא שחקן עם הרבה כוח, שיודע לקבל כדורים לעומק, יש לו חוש הבקעה, מה שצריך להיות לחלוץ".

עופר טלקר על טוטו תמוז: "משהו לא יציב שם, הוא לפעמים מופיע ולפעמים לא. יש את תומר חמד, שמשחק בספרד, ואי אפשר להשוות את זה לרומניה. אלי גוטמן אוהב אנשים שאוהבים את הנבחרת ומחויבים אליה, והמאמן מרגיש את זה, שתמוז אולי לא תמיד מחויב. הוא הרוויח את זה ביושר שהיום הוא לא בנבחרת".

עומר גולן על הלחץ בחדר ההלבשה: "ברגע כזה לא חושבים על כלום, רק מתים לעלות למגרש, אתה כבר טחנת את כל החומר על היריבה".

אוהדים בוסנים מגיעים למשחק מול ישראל באצטדיון סמי עופר. ניב אהרונסון
אוהדים בוסנים מגיעים למשחק מול ישראל באצטדיון סמי עופר/ניב אהרונסון

החזאי דני רופ על מזג האוויר במשחק: "מבחינת הכדורגלנים זה אידיאלי לכדורגל, קריר ונעים, מבחינת הקהל אולי פחות. ירד שם היום גשם חזק מאוד, כך שאולי לקהל תהיה בעיה, אולי גם על הדשא. כרגע כל האזור שמסביב לחיפה יש עננים וגשם כבד. לא יהיה מה שהיה לנו בבוקר, כשהיה סוער, אבל ייתכן שכן יהיה גשם. זה שהמשחק בשעה מאוחרת זה טוב".

עופר טלקר על מזג האוויר: "זו קלישאה, אבל עובדה - האירופאים רגילים למזג האוויר הזה, ואם יהיה גשום זה משמעותי". אלי כהן: "הפיזיות האירופאית היא משמעותית במזג אוויר קשה".

שוער העבר ניר דוידוביץ', שלפני המשחק יקבל גביע פרידה, על הסיכויים: "לפני משחק חשוב כזה הבטן של השחקנים מתהפכת, זה טבעי. יש חששות, שעוברים ככל שהזמן מתקדם וההתרגשות הופכת לדריכות. מרציאנו? עד עכשיו הוא עשה עבודה טובה מאוד, הוא הוכיח את עצמו, רק נאחל לו בהצלחה. יש לי הרבה זיכרונות מהנבחרת, הרבה רגעים יפים, חבל שלא הגעתי לשום טורניר גדול, אבל היו הרבה משחקים מעניינים. אני רוצה להאמין ולקוות שננצח היום, יש לנו שחקנים יוצאים מהכלל, ונקווה שיביאו את זה לידי ביטוי במבחן כל כך רציני".

שחקני נבחרת ישראל, בן שהר, איתן טיבי. קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל, בן שהר, איתן טיבי/קובי אליהו

אמיר האדז'יץ', חלוצה הבוסני של הפועל עכו, על המצב של נבחרת בוסניה: "יש לנו הרבה בעיות, הרבה פצועים, גם אם היו רוצים לזמן אותי כחלוץ אני פצוע... לדעתי היו צריכים לזמן חלוץ אחר במקום דז''ו, ויש לנו אופציות כמו ג'וריץ' מהליגה האיטלקית, אבל זו ההחלטה של המאמן. האריס מדוניאנין? דיברנו על ישראל, והוא אמר לי שהוא נהנה בתקופה שלו בתל אביב, ושיש לו עדיין חברים בישראל. לא שמעתי ממנו זיכרונות רעים מישראל".

עופר טלקר על הציפיות והלחץ: "לא משנה מה אומרים בתקשורת, מה שחשוב זה מה שאומרים בחדר ההלבשה. אלי גוטמן לא ייתן לשחקנים שלו להירדם, הוא לא ייתן להם להגיע שאננים. הגיע הזמן שננצח משחק גדול".

שחקן העבר אמיר שלח נותן עצה לשחקנים: "הסוד הוא להמיר את ההתרגשות לדברים חיוביים. אני בטוח שאלי הכין אותם היטב. לא חייבים לתת שער מוקדם, אבל צריך לקחת פיקוד, להיות דומיננטיים מהדקה הראשונה ולשלוט במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully