וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האריס מדוניאנין שחקן בלי מספרים. יש לו אופי שחצני"

16.11.2014 / 13:04

גדי כרמלי, שעבד עם הבוסני במכבי תל אביב, תוקף: "הוא השחקן הכי איטי באירופה. הוא לא שחקן כדורגל מודרני. אם הוא בהרכב, אז ישראל טובה יותר. כשצריך אותו, הוא לא ייתן גול בחיים"

האריס מדוניאנין, נבחרת בוסניה. GettyImages
כרמלי ממש לא מת עליו. מדוניאנין/GettyImages

"אם האריס מדוניאנין הוא שחקן הרכב בנבחרת בוסניה, זה הצ'אנס של החיים שלנו לעלות ליורו", כך קובע היום (ראשון) גדי כרמלי, מי שהיה עוזרו של מוטי איוניר כאשר השניים עבדו יחד במכבי תל אביב. מדוניאנין היה אז שחקן מכבי תל אביב שהובא על ידי אבי נמני שנה קודם לכן ולמן הרגע הראשון, איוניר וכרמלי לא רצו אותו בקבוצה, מה שהביא להרבה מאוד מתיחות בין הצדדים.

"המאצ'-אפ של האריס מדוניאנין הוא מול ביברס נאתכו ואין לי ספק שביברס שחקן ברמה הרבה יותר גבוהה מכל הבחינות", ממשיך כרמלי, "הוא יותר דינמי, יותר אגרסיבי, בעל מסירה יותר טובה. האריס בעיניי לא שחקן כדורגל מודרני. יש לו טכניקה וטיפול בכדור, אבל זה הכול על מטר מרובע ולרוחב. זה שחקן בלי מספרים. בשנתיים שהוא שיחק בטורקיה היו לו שישה שערים, מתוכם שניים בפנדלים. בספרד יש לו העונה שני גולים. אחד בהפסד של לה קורוניה 8:2 לריאל ואחד בהפסד 4:1 לסביליה. זה מתאים לסגנון שלו. כשהמשחק גמור ואין לחץ הוא יכול לתת איזה גול. כשצריך אותו, הוא לא יכול לתת גול בחיים".

כרמלי חוזר לימי מכבי תל אביב: "הוא לא היה מתאים לשחק במכבי תל אביב. היו לנו שחקנים טובים ממנו. אין לי ספק שתהיה לו מוטיבציה גבוהה הערב, אבל המוטיבציה שלו לא מביאה אותו לרוץ הרבה וליפול על התחת. זה שחקן שמשחק בשביל עצמו ולא בשביל הקבוצה. מתאים לו להגיד שטל בן חיים איטי. הוא השחקן הכי איטי באירופה והוא מעביר ביקורת על טל בן חיים. זה בדיוק מתאים לאופי השחצני שלו. הוא תמיד ידאג לעצמו, אבל יסתכל כביכול על המגרעות של האחרים. אם הוא שחקן נבחרת בוסניה, אז כנראה שהנבחרת שלנו טובה יותר".

בלוג חי לקראת המשחק: ישראל פייבוריטית בסכנויות ההימורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully