וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו ימשיך עד תום העונה. רוני לוי יגיע בעונה הבאה?

7.1.2014 / 8:26

ביקורת על המאמן, שאם יעזוב אחת האופציות החלופיות תהיה המאמן שהביא שלוש אליפויות ברציפות. ביקורת על הזרים, שרובם יעזבו. שחקנים: ”אין כלים לאליפות גם בליגה חלשה יותר”. במועדון התעניינו בשאילת רודריגס

one

בחיפה הדגישו אתמול (שני) אחרי ההפסד הכואב 3:1 למכבי תל אביב בבלומפילד, שאין עדיין כל החלטה בנוגע לזהות המאמן בעונה הבאה, אבל מתחת לפני השטח במועדון בוחנים את כל אופציות האימון לעונה הבאה. כבר עתה ברור שאם בנאדו יעזוב, במועדון יפנו לרוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים, שזכה עם המעודון בשלוש אליפויות ברציפות. במידה ואכן יוחלט להיפרד מבנאדו, המטרה המרכזית היא להביא מאמן מנוסה בזירה האירופית, שכבר זכה באליפויות בעבר. המטרה בהבאת מאמן חדש ומנוסה בעונה הבאה, אם וכאשר המהלך ייצא לפועל, היא לתת מענה הולם לג'ורדי קרויף ומכבי תל אביב, שמינו בשנתיים האחרונות צוותים זרים מנוסים, שמסוגלים להתקדם גם באירופה. אתמול, אגב, זכה לוי למחמאות בסיום המשחק דווקא מכיוון אחר, של ברק יצחקי, אותו אימן באנורתוזיס.

בחיפה התמקדו בהרחקה של סארי פלאח ששינתה את פני ההמשחק, אבל עושה רושם שהבעיות חמורות בהרבה. בסיום אמרו שחקנים בקבוצה כי "הסגל הזה לא מסוגל להביא אליפות גם בליגה חלשה יותר, וללא מכבי תל אביב". בפעם הראשונה העונה, החיצים כוונו כלפי השחקנים הזרים, למרות שחלקם לא שותף אמש.


1:3 למכבי ת"א על מכבי חיפה, הפער ביניהן כבר 17 נקודות

יוסיפון על הפיכתו של אריק בנאדו למוטי איוניר של מכבי חיפה

שלום תקווה בטוח: מכבי חיפה היתה מפסידה גם בלי ההרחקה

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה מאוכזב. ברני ארדוב
כבר מחפשים לו מחליף. אריק בנאדו/ברני ארדוב

ביקורת הופנתה כלפי אדין צוצאליץ' שהיה אמור לשמור על פריצה בשער הראשון, וחלקה גם כלפי בויאן שראנוב, למרות שלא היה אשם באף אחד מהשערים. בנאדו עצמו, מתברר, תקף את השחקנים עוד לפני ההרחקה של פלאח, ששינתה את פני המשחק. "אתם נאיבים, צאו קדימה, למה אתם לא מחזיקים את הכדור?", אמר המאמן במחצית בחדר ההלבשה. אחר כך הוא פנה לשראנוב וצעק לעברו: "תפסיק כבר לבעוט כדורים למעלה". הכעס כלפי השוער נבע מכך שסירב למסור לבלמים סארי פלאח ואדין צוצאליץ' את הכדור. נקודות האור היחידות היו אלון תורג'מן וחן עזרא, עליהם נאמר: "כרגע, אלה שני השחקנים היחידים שאפשר לצפות מהם להבקיע שער".

הביקורת על הסגל מצטרפת למהפכה הצפויה בעונה הבאה, עליה דיווחנו לאחר ההפסד לקרית שמונה. במועדון החליטו לעשות חריש עמוק בסגל, ומקומו של אף אחד מהזרים אינו מובטח כרגע, אולי פרט לרובן ראיוס. ההערכה היא שחלק מהשחקנים שלא זוכים העונה לדקות משחק רבות, כמו אלעד גבאי, שמואל שיימן, רן אבוקרט, עידן ורד (ההערכה לגביו: ירצה לקבל יותר דקות משחק), שלומי אזולאי, ואפילו השוער המחליף אמיר אדרי, כבר לא יהיו חלק מהסגל עד תום העונה (חלקם, בניהם אחד המגנים, יעזוב כבר בינואר). "עצם המחשבה על העונה הבאה רק מחדדת את הרצון לערוך מהפכה אמיתית", אמרו במועדון. בחיפה ינסו לצרף בעונה הבאה קשר אחורי בכיר נוסף פרט לידין.

"אי אפשר להביא לכאן זרים בינוניים ושחקנים מוכשרים שלא מסוגלים להביא מספרים, ולקוות שיהיה בסדר. ראית את הסגל של מכבי תל אביב? שחקנים כמו דאבור, מיכה ואייבינדר. שחקנים שאין לנו בסגל. מספיק להסתכל על מיטרוביץ' כדי להבין איזה זרים הם מביאים לכאן. אנדלובו, פיליאבסקי וצוצאליץ' הם שחקנים טובים, אבל לא יכולים להביא לנו אליפות", אמר אחד השחקנים. שחקן אחר ביקש להדגיש: "אף אחת מהביקורות, לפחות שלי, לא מופנית לבנאדו. צריך להבין שאין לו את הכלים להתמודד עם קבוצה כמו מכבי תל אביב". חלק מהשחקנים ביטלו את הביקורת על כך שהמאמן פתח עם קשר אחורי אחד, וחלקם טענו כי זה מה שהוביל להפסד.

יצחקי קיבל 8, פריצה 7, פלאח 2: גיליון הציונים מבלומפילד

שחקני מכבי חיפה הודו בסיום: "מכבי תל אביב עדיפה"

פאולו סוזה הילל: "יראו את השער של יצחקי בכל אירופה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בלם מכבי חיפה אדין צוצאליץ' מאוכזב. ברני ארדוב
היה אמור לשמור על פריצה בשער הראשון. צוצאליץ'/ברני ארדוב

ומה לגבי ינואר? בלי קשר להפסד הערב, כפי שדיווחנו אמש הירוקים עוקבים אחר קשר לבסקי סופיה, ההולנדי גארי מנדס רודריגס (23), שכבש העונה 11 שערים ורשם תשעה בישולים. במועדון אף התעניינו באפשרות לשאול אותו וגם עוזר המאמן אורי אוזן העביר חוות דעת חיובית עליו. גורם בכיר בחיפה אישר אתמול: "הוא נמצא ברשימות שלנו, אבל קודם צריך להחליט אם נביא קשר". עומר דמארי נמצא בראש סדר העדיפויות מבחינת חלוצים, אבל אם הוא לא יגיע בנאדו ירצה מאוד לצרף חלוץ זר.

לאחר שלא פסל חזרה אפשרית על ויאם עמאשה במסיבת העיתונאים, במכבי חיפה טוענים כי ההחלטה הסופית בעניין תהיה רק של בנאדו. בהפועל תל אביב מוכנים לקלוט מיידית את השחקן. אביחי ידין ואלון תורג'מן שסובבו את הקרסול אמש ייבדקו היום. הקשר לא צפוי לשחק נגד סכנין ובמקרה כזה גוסטבו בוקולי יפתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully