וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת אחרי קשר לבסקי סופיה

6.1.2014 / 19:28

ההולנדי גארי מנדס רודריגס (23), שכבש העונה 11 שערים, נמצא בתכניות של אריק בנאדו, שמחכה לאישור הבעלים

מגד גוזני

מכבי חיפה עוקבת אחר קשר לבסקי סופיה, ההולנדי גארי מנדס רודריגס (23). מדובר בשחקן כנף שמאל שכבש 11 שערים ורשם תשעה בישולים העונה במדי לבסקי סופיה הבולגרית. בצוות המקצועי עקבו אחר השחקן בימים האחרונים וייתכן שבקרוב יתקבל אישור לצרפו. כזכור, חיפה מחפשת לצרף קשר ללא קשר לעסקת עומר דמארי או כל חלוץ זר. בנאדו כבר שוחח עם שחר בעניין הרכש והבעלים הודיע שישקול את כל נושא צירוף הזרים לאחר סיום עסקת דמארי.

מנדס רודריגס נולד בהולנד להורים מכף ורדה והוא מייצג את הנבחרת האפריקאית במדיה יש לו שתי הופעות. הוא החל את הקריירה במחלקת הנוער של פיינורד ובהמשך שיחק גם בפורטוגל. בקיץ 2012 נרכש על ידי דן האח מהליגה הבכירה בהולנד ומיד הושאל לעונה לדורדרכט מליגת המשנה. ללבסקי הגיע לפני שנה ומתחילת העונה הוא נמצא בכושר מצוין וממוקם שלישי בטבלת המבקיעים בליגה עם 11 כיבושים.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
קודם כל הוא, אחר כך זרים. דמארי/קובי אליהו

העברת דמארי צפויה לתפוס תאוצה השבוע, כשיעקב שחר וחיים רמון ישוחחו שוב בעניין. עמוס לוזון שנכנס לתמונה לאחרונה דורש מיליון יורו, אבל הצדדים מנסים למצוא פתרון יצירתי שיוביל לקיום העסקה. כך למשל, בסוף השבוע עלה רעיון לפיו שחר ירכוש רק חלק מכרטיסו של דמארי, מהפועל תל אביב או פתח תקוה, ואז ייעשה ניסיון לסכם עימו. "בשלב הזה אין הסכמות, אבל הכל פתוח", אמרו בחיפה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ראשי מכבי חיפה עודכנו כי סלטה ויגו ואוסאסונה מעוניינות לשאול את השחקן, אך בינתיים לא התקבלה כל הצעה רשמית עבורו.

לעניין העוזבים, אייל גולסה נמצא עם הפנים לבלגיה. שלומי אזולאי אמור לעבור לבית"ר ירושלים או מ.ס אשדוד ואילו ויאם עמאשה יעשה את הדרך להפועל תל אביב במסגרת עסקת דמארי או מחוצה לה. שמואל שיימן או אלעד גבאי יעזבו גם הם. בני יהודה ומכבי פתח תקוה מעוניינות בחן עזריאל.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully