וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "אם לא ההרחקה, היה לנו סיכוי לנצח"

6.1.2014 / 23:06

מאמן מכבי חיפה התאכזב מהאדום של פלאח: "לפעמים בלחץ טועים". טואטחה התעמת עם האוהדים, שחקנים: "מכבי עדיפה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה הפסידה הערב (שני) 3:1 למכבי תל אביב בבלומפילד, ובכך התרחקה מרחק 17 נקודות מפסגת ליגת העל. הירוקים עוד נראו טוב במחצית הראשונה והיו לא פחות מסוכנים מהאלופה, אולם הרחקה מטופשת של סארי פלאח בכרטיס צהוב שני בדקה ה-46 למעשה שינתה לגמרי את המשחק, ואפשרה לראדה פריצה (49), שרן ייני (56) וברק יצחקי (72) לתת את האות לחגיגות ביציעי בלומפילד. אלון תורג'מן רק הצליח לצמק באופן זמני (64).

פלאח 2, ראיוס 3, עזרא 6: הציונים של מכבי חיפה מהמשחק הערב

במכבי תל אביב מהללים את השער הגדול של ברק יצחקי

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ברני ארדוב
ירד לחדר ההלבשה. יעקב שחר/ברני ארדוב

בחדר ההלבשה הירוק שרר שקט בסיום המשחק. הנשיא יעקב שחר היה במתחם חדר ההלבשה אך לא שוחח עם השחקנים, וכך גם המאמן אריק בנאדו. שחקנים קבוצה אמרו בסיום: "ללא קשר להרחקה, מכבי תל אביב קבוצה עם סגל יותר טוב משלנו. יש לנו בעיות נקודתיות שצריך לפתור. קשר אחורי אחד זה לא מה שהרס את המשחק, אבל יש פה מספר עמדות שחייבות שדרוג אם אנחנו רוצים להתקדם. התוצאה יכלה להיות אחרת לולא ההרחקה, אבל מאז הייתה רק קבוצה אחת במגרש". הדברים הללו מתקשרים למהפכה שמתכננת מכבי חיפה בעונה הבאה, לפיה רוב הזרים יעזבו והסגל יעבור חריש עמוק.

המגן טאלב טואטחה עשה תנועה מגונה לעבר קומץ מאוהדי הקבוצה, שקיללו אותו במהלך השבוע באימונים וגם במשחק עצמו. בסיום, חלק מהאוהדים המתינו לשחקנים ביציאה מחדר ההלבשה וקיללו את השחקנים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה מפונה על אלונקה. ברני ארדוב
ייבדק מחר. אלון תורג'מן על האלונקה/ברני ארדוב

הקשר אביחי ידין והחלוץ אלון תורג'מן סובבו את הקרסול במהלך המשחק. שניהם יבדקו מחר וכרגע הם בספק למשחק מול סכנין. על פי ההערכה הראשונית, קיים ספק גדול יותר לגבי ידין.

בלי קשר להפסד הערב, הירוקים עוקבים אחר קשר לבסקי סופיה, ההולנדי גארי מנדס רודריגס (23). מדובר בשחקן כנף שמאל שכבש 11 שערים ורשם תשעה בישולים העונה במדי לבסקי סופיה הבולגרית. בצוות המקצועי עקבו אחר השחקן בימים האחרונים וייתכן שבקרוב יתקבל אישור לצרפו. כזכור, חיפה מחפשת לצרף קשר ללא קשר לעסקת עומר דמארי או כל חלוץ זר. בנאדו כבר שוחח עם שחר בעניין הרכש והבעלים הודיע שישקול את כל נושא צירוף הזרים לאחר סיום עסקת דמארי.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מאוכזב, אבל גאה. אריק בנאדו/ברני ארדוב

"היינו במשחק, שווים ואולי אפילו עדיפים. ההרחקה שינתה את המומנטום והם ניצלו את זה לשני שערים מהירים ולא מחיובים", אמר אריק בנאדו בסיום. "היה קשה ב-0:2 ובפיגור שחקן, הצלחנו קצת לחזור ואז הגיע הגול השלישי שאין מה להגיד על גול כזה. גול יוצא מן הכלל של שחקן מאוד מוכשר. חבל, היינו במשחק והייתה לנו היכולת לנצח, אבל קרה מה שקרה. השחקנים רצו ונלחמו".

על האדום של סארי פלאח אמר בנאדו: "לפעמים בלחץ עושים טעויות, אין מה לעשות. הרגשתי שאנחנו מסוגלים לנצח, אבל זה היופי של הכדורגל ולפעמים קורים דברים לא צפויים. אם לא ההרחקה, היה לנו סיכוי לנצח. זה שינה מומנטום וכל השאר כבר ידוע. אני עדיין גאה בשחקנים על מה שעשו היום ועל כך שלא ויתרו".

בנאדו נשאל על מה לקבוצתו נותר להילחם העונה, והשיב: "למכבי חיפה נשאר להילחם בכל משחק על ניצחון. זה מועדון גאה והקבוצה מחויבת לקהל הזה ולבוס שלה. אנחנו נבוא מרוכזים בכל משחק כמו שבאנו היום. דווקא היינו יותר מרוכזים הפעם. אני לא אוהב להפסיד, במיוחד לא למכבי תל אביב פה".

יניב קטן הוסיף: "ברור שההרחקה עשתה מפנה במשחק, ספגנו שער ישר בהתקפה שלאחר מכן. האכזבה גדולה. במועדון כמו שלנו צריך לדעת שכבוד זה לפני כל דבר אחר - עזבו נצחונות ויכולת, קודם כל צריך כבוד. יש לנו מועדון גדול וצריך לנסות לעשות את המפנה בשבילנו, בשביל האוהדים, בשביל הנשיא ובשביל המועדון, כי ככה זה לא נראה טוב". קטן נשאל האם השער של יצחקי היה אחד היפים שראה במחוזותינו, והשיב: "ברור, הוא שחקן גדול וזה לא מהיום".

סארי פלאח מכבי חיפה מורחק. ברני ארדוב
הרגע ששינה את המשחק. סארי פלאח/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully