וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "שחקנים ישוחררו בקיץ. יהיו כאן הרבה שינויים"

23.12.2013 / 7:49

במכבי חיפה מתכוונים לערוך מהפכה בעונה הבאה, אבל קודם רוצים להציל את העונה עם החתמת דמארי ושחקן כנף. בוקולי תקף: "גם כשניצחנו לא היינו טובים, לא דיברו כי ניצחנו. שחקנים צריכים לקחת אחריות". עזריאל שוקל ההצעה מאוקראינה: "זה רציני, בקרוב אחליט"

one

לא ההפסד 2:1 לעירוני קרית שמונה אתמול (ראשון) היה זה שיקבע את המדיניות החדשה של מכבי חיפה, שם מאוכזבים מאוד ממספר שחקנים בכירים, אלא תקופה ארוכה בה הקבוצה לא מפגינה כדורגל שמסוגל להביא אותה למצב בו היא מתחרה על האליפות. ההפסד אתמול רק מחזק את הדעה של הדירקטוריון הבכיר של מכבי חיפה לפיו מיד בתום העונה צפויה מהפכה בסגל השחקנים.

ללא קשר למצבו בעונה הבאה של אריק בנאדו, שלחץ אתמול את ידי השחקנים אך לא שוחח איתם, במועדון מתכוונים לשחרר מספר שחקנים, ולנסות ולגייס ישראלים בכירים כדי לחזור למאבק על האליפות. "אפשר להבין שהעונה הזאת גמורה מבחינת הליגה. מקום שלישי או חמישי לא משנה הרבה. המועדון הזה לא נאבק רק על כרטיס לאירופה אלא על המהות שלו. יש כאן שחקנים שלא יוכלו להישאר ויעזבו בקיץ. מעכשיו כולם כאן תחת זכוכית מגדלת. יהיו כאן הרבה שינויים", אמרו אתמול במועדון.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"העונה הזאת גמורה מבחינת הליגה". הירוקים אמש/אדריאן הרבשטיין

את עומר דמארי ינסו במועדון להחתים כבר עכשיו, בינואר. אם זה יקרה, חיפה תרד מחלוץ זר ותנסה להחתים קשר זר במקום דינו אנדלובו. אנדריי פיליאבסקי עדיין במגעים עם וולין לוצק ומלבד השניים הללו לא יהיו שחרורים של שחקנים נוספים שמתחרים על חולצת ההרכב, אלא אם תגיע עסקת טרייד. הפועל תל אביב רוצה את אלעד גבאי אבל כרגע בנאדו לא מתכוון לשחרר אותו.

שלומי אזולאי, שנחשב לחלוץ היעיל ביותר העונה ביחס לדקות המשחק שהוא מקבל, עדיין לא ממהר לעזוב. גם רן אבוקרט נשאר בינתיים למרות מיעוט הדקות. מי שעוד עשוי לעזוב הוא החלוץ חן עזריאל. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, חיפה קיבלה הצעה רשמית מקבוצת מטלורג זאפרוריז'יה האוקראינית, שמעוניינת לזמן את חן עזריאל להתרשמות. החלוץ עצמו אמר אתמול לחבריו: "אני מקווה שזה יסתדר ולא פוסל אפשרות לשחק בליגה האוקראינית. ההצעה רצינית, בקרוב נחליט מה עושים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה, משמאל. אדריאן הרבשטיין
" כל שחקן צריך לקחת אחריות ולעשות הכל". גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

"אין סיבות להפסד, פשוט לא שיחקנו טוב, זה ברור. צריך להסתכל קדימה ולראות מה לא עבד בשני המחזורים האחרונים", אמר גוסטבו בוקולי. "אני יכול לומר שגם כשניצחנו לא היינו טובים. לא דיברו כי ניצחנו. אין מה לעשות, צריך להשתפר, זה ברור, ולעבוד יותר. כל שחקן צריך לקחת אחריות ולעשות הכל. ראיתם את המשחקים בתחילת העונה, ואתם יודעים שזאת לא היכולת של חיפה. אם יהיו חיזוקים או לא? ההנהלה יודעת, אנחנו פה כדי לשחק. המטרה היא לנצח את המשחק הבא". הדברים של בוקולי דומים מאוד לביקורת שהשמיעו שחקנים בשבוע שעבר, שטענו כי גם במשחקים מול הפועל עכו ובני יהודה, הקבוצה לא הרשימה. אחד השחקנים ניסה להסביר אתמול מה השתנה בקבוצה ואמר: "קשה מאוד להסביר את היכולת הזאת. יש לנו בעיה מסוימת בהנעת הכדור ואנחנו לא מספיק מאיימים בחלק הקדמי. חלק מהפתרון זה עוד שחקן להתקפה. אם דמארי יגיע זה אולי פתרון טוב".

והייתה גם נקודת אור במשחק: השוער בויאן שראנוב זכה למחמאות לאחר שמנע תבוסה. בחיפה ממשיכים לתמוך בשוער ומאמינים בפוטנציאל הגדול שבו. סוכניו הסרבים לא הגיעו לארץ כמתוכנן בשל אילוצים והפגישה עם ההנהלה לגבי עתידו תתרחש ממש בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully