וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה קיבלה הצעה רשמית על חן עזריאל

22.12.2013 / 15:57

מטלורג זאפוריז'יה האוקראינית מעוניינת שיגיע מיידית להתרשמות. הפועל ביקשה את אלעד גבאי במסגרת עסקת דמארי, חיפה נוטה לסרב

ברני ארדוב

מכבי חיפה קיבלה הבוקר (ראשון) בקשה רשמית מהקבוצה האוקראינית מטלורג זאפרוריז'יה, שמעוניינת לזמן את חן עזריאל להתרשמות. במטלורג משחק חלוץ בית"ר ירושלים והפועל עכו לשעבר, לאונרדו פאסוס.

מכבי חיפה והפועל תל אביב ממשיכים לנהל שיחות בנוגע להעברת עומר דמארי. בשיחה נוספת שהתקיימה בין הירוקים להנהלת הפועל תל אביב, האחרונה בדקה אפשרות לצרף את אלעד גבאי במסגרת עסקת עומר דמארי. בחיפה טרם השיבו למהלך, אך כרגע הנטיה היא לסרב למהלך. כך או כך, בהפועל ממשיכים לדרוש את ויאם עמאשה תמורת העברת דמארי. הבעיה כרגע: עמוס לוזון שדרש בשבוע שעבר שני מיליון יורו תמורת החלוץ לא מוכן להתפשר ודורש להעביר אליו מיליון יורו, בקיזוז שחקן אחד או יותר מהשחקנים "המנודים" (איציק כהן, חן עזריאל).

"אין ספק שביחס למה שחשבנו בשבוע שעבר, האחוזים לעסקה כזאת גדלו. אבל הכל עוד רחוק מלהיות סגור", אמרו בחיפה. אגב, גם שמו של השוער בוריס קליימן הוזכר בשיחה, אך רן בן שמעון אינו מוכן לשחררו בשלב זה.

אם דמארי יגיע למכבי חיפה, חיפה עשויה לצרף זר נוסף בעמדה אחרת על חשבון דינו אנדלובו. אנדריי פיליאבסקי, שעל מועמדותו לוולין לוצק פורסם בוואלה! ספורט, עשוי גם הוא לעזוב, אם כי הצדדים עדיין לא סיכמו את הפרטים בנוגע להעברתו, מלבד העובדה שמדובר בעסקת השאלה. שחקני מכבי חיפה הופתעו מאוד מהמהלך של אריק בנאדו, שהחליט לא לכלול את אייל משומר בסגל לקראת המשחק הערב מול קרית שמונה. "זה נראה כאילו בחרו שעיר לעזאזל. ברור שיש כאן רצון לזעזע, אבל למה דווקא הוא?", אמר אחד מהם. בנאדו, מצדו, חש אכזבה מסוימת, כנראה בטענה לאי מילוי הוראות טקטיות במשחק מול רמת השרון.

שחקן בית"ר ירושלים, חן עזריאל. קובי אליהו
בדרך לאוקראינה? חן עזריאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully