וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקל ינסה לצאת מהצל של כספי ולהביא גאווה לישראל"

העניין הגדול שעורר גל מקל בטקס הצגתו בדאלאס מאבריקס לא נעלם מעיני התקשורת המקומית: "מקל לא ראה את אור השמש לאחר שכוסה על ידי התקשורת מארצו"

גל מקל הוצג רשמית במדי דאלאס מאבריקס ולראשונה בתולדותינו, שני ישראלים ישחקו בעונה הבאה בליגה הטובה בעולם. מקל, שסיכם על חוזה לשלוש שנים עבור 2.4 מיליון דולר, ישב במסיבת העיתונאים לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון וצמד הרוקיז, הרכז שיין לארקין שצפוי להילחם איתו על העמדה, וריקי לדו. "מקל, הישראלי השני ב-NBA אחרי עומרי כספי, לא ראה את אור השמש לאחר שכוסה על ידי התקשורת מארצו לאורך יום הצגתו בדאלאס", נכתב ב"סטאר טלגרם", נוכח ההתעניינות הגדולה שעורר הגארד הישראלי במסיבת העיתונאים. "מקל התראיין בעיקר בעברית", ציין כתב "דאלאס ניוז" אדי ספקו, שסיקר את מסיבת העיתונאים. ספקו ציטט את מאמן דאלאס ריק קרלייל, ששם לב להתעניינות הרבה בגארד הישראלי, ואמר לתקשורת ש"מקל הוא גיבור בישראל, אבל לא צריך לצפות שהוא יהיה כוכב כבר מהרגע הראשון שלו".

גל מקל מוצג בדאלאס מאבריקס לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון. AP
התראיין בעיקר בעברית. מקל עם מאמנו ריק קרלייל/AP

"הרזומה של גל מקל בישראל ידוע, הוא בא לכאן גאה כ-MVP של הליגה הישראלית, ככה שהוא רוקי אבל כבר בן 25 והוא מקצוען ומנוסה", ציין ארל סניד, פרשן רשת הטלוויזיה המקומית D210TV. "מקל ינסה לצאת מהצל של עומרי כספי ולהביא גאווה לישראל. תהיה תחרות בינו לבין שיין לארקין על עמדת הגארד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גל מקל מוצג בדאלאס מאבריקס לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון. AP
ינסה להביא גאווה לישראל. מקל עם אביו/AP

הזווית הישראלית מסקרנת גם את כלי התקשורת היהודיים בארצות הברית, ובסוכנות הידיעות היהודית JTA נכתב אמש בכתבת פרופיל על מקל וכספי, כי "חובבי הכדורסל היהודים נושאים את עיניהם לעבר טקסס, אחרי ששני ישראלים חתמו בקבוצות ה-NBA של מדינת הכוכב הבודד". ב-JTA ציינו שמקל מגיע לדאלאס אחרי שזכה באליפות עם מכבי חיפה וציינו כי הוא צפוי להילחם על דקות המשחק עם הרוקי שיין לארקין. "התחנה הראשונה של מקל תהיה בליגת הקיץ בלאס וגאס, בה הוא ינסה להרשים את אוהדי דאלאס".

שחקן דאלאס מאבריקס גל מקל מוצג לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון, שיין לארקין, ריקי לדו. AP
כבר בלא וגאס הוא ינסה להראות מה הוא יודע. מקל עם חבריו חדשים ריקי לדו/AP

הסגל של דאלאס לליגת הקיץ

גל מקל, ריקי לדו, שיין לארקון, ברנרד ג'יימס, ג'יי קראודר (בנו של קורי קראודר, אקס הפועל חולון), ג'וש אקוניון, דווין דדמון, כריסטיאן ווטפורד, ג'אד דיליארד, טריקו וויט, די ג'יי סטפנס, אלכסנדר פרנחוס, חמדי נ'דייה.

סדר המשחקים של דאלאס בליגת הקיץ בלאס וגאס

13/7 (יום שבת): דאלאס - סקרמנטו

14/7 (יום ראשון): דאלאס - שארלוט

16/7 (יום שלישי): דאלאס - שחקנים מליגת ה-D ליג

* שני משחקים נוספים, לכל הפחות, יתקיימו בין התאריכים 17/7 ו-22/7, בהתאם לתוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully