וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תאמין, מקל

מקל ינהל מאבק על דקות משחק מול רכזים עדיפים ממנו. קבלו חמש דוגמאות לפוינט גארדים שניצלו את ההזדמנויות עד תום

ג'רמי לין

בלי ספק, סיפור הסינדרלה הגדול ביותר של השנים האחרונות ב-NBA, ואולי של כל הזמנים בליגה הטובה מעולם. לין סיים ארבע עונות במכללת הרווארד היוקרתית, לא נבחר בדראפט 2010 ואף שהוחתם בגולדן סטייט, לא קיבל הזדמנויות כלל בעונת הבכורה שלו בליגה. קצת לאחר שהחלה עונת 2011/12 הוחתם על ידי ניו יורק בשל פציעותיהם של טוני דגלאס ומייק ביבי, ובפברואר של 2012 זינק קדימה בצורה חסרת תקדים, שסחפה אחריה את ארצות הברית כולה. למשך חודשיים הפך הרכז לסנסציה ספורטיבית נדירה, גם בשל מוצאו האסייתי, אך גם בשל יכולתו המדהימה. בקיץ החולף חתם לשלוש שנים ביוסטון עבור 25 מיליון דולר, וכעת אף אחד כבר לא מעז לזלזל בו או להספיד אותו.

גארי ניל

הפריצה המדהימה של גארי ניל הגיעה לשיא בגמר ה-NBA האחרון, כאשר במשחק השלישי תפר את מיאמי עם 24 נקודות, כולל 6 מ-10 מחוץ לקשת. ניל אמנם לא רכז טבעי כי אם קומבו גארד, אולם הדוגמא שלו יכולה ללמד דבר או שניים על התאמה בין יכולותיו של שחקן, והצרכים של הקבוצה. אחרי שלא נבחר בדראפט של 2007 ונדד באירופה בין טורקיה, ספרד ואיטליה, הוחתם בקיץ 2010 על ידי סן אנטוניו, ולאט לאט מצא את הנישה שלו במכונה המשומנת של גרג פופוביץ'. לפני מספר שבועות הפך שחקן חופשי, וכעת הספרס ייאלצו לעבוד קשה מאוד כדי להשאירו.

וויל ביינום

כששיחק במכבי תל אביב ב-2006/07 ו-2007/08 הראה וויל ביינום לא מעט ניצוצות, אולם הקהל הצהוב התקשה לאכול את הקומבו גארד התזזיתי וחסר האחריות. אלא שהאתלטיות של האמריקאי הנמוך עשתה את שלה, ביינום חתם ב-2008/09 בשורות דטרויט, והפך, לפחות באופן יחסי, לסיפור הצלחה של ממש. באפריל 2009, שבר את שיא המועדון לנקודות ברבע, עם 26 מול שארלוט, ובמרץ 2010 הפך לשחקן הראשון מזה 25 שנה שמוסר 20 אסיסטים למשחק במדי המועדון המפואר, במשחק היסטורי מול וושינגטון. מעונה לעונה אקס מכבי תל אביב השתפר, הפך אחראי יותר ואהוב עוד יותר על ידי הקהל, והשבוע דווח כי הפיסטונס הגישו לו הצעה לחוזה חדש של 5.75 מיליון דולר לשנתיים.

בנו אודריך

ואם ברכזים שהדעות לגביהם ביציעי יד אליהו היו חלוקות, מי זוכר שבנו אודריך גמגם כרכז הראשון של מכבי תל אביב בעונת האדריאטית המפורסמת של 2002/03? מאז הפך השחקן הסלובני לרכז לגיטימי בליגה הטובה בעולם. אחרי שלוש עונות בסן אנטוניו, ארבע בסקרמנטו ושתיים במילווקי, הגיע אודריך לאורלנדו אשתקד והראה שכוחו עדיין במותניו - גם כשעלה מהספסל. בסך הכל, ממוצעי הקריירה של הרכז השמאלי ב-NBA עומדים על 9.1 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים למשחק, ב-23.5 דקות. הלוואי עלינו, לא?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פטריק בברלי

בקיץ שעבר היה מועמד פטריק בברלי למכבי תל אביב, אחרי שסיים עונה מצוינת כשותף של יותם הלפרין לקו האחורי של ספרטק סנט פטרסבורג. אלא שהרכז האתלטי חיכה בסבלנות, ובינואר 2013 הוחתם על ידי יוסטון כגיבוי של ג'רמי לין. הפריצה הגיעה בפלייאוף אשתקד, כאשר קווין מקהייל החל לתת לבברלי יותר ויותר דקות על חשבון לין, וקיבל ממנו יופי של תפוקה - כולל 16 נקודות ו-12 ריבאונדים במשחק השני מול אוקלהומה סיטי. אם בעונה הסדירה שיחק 17 דקות בממוצע, הרי שבסדרת הסיבוב הראשון מול הת'אנדר קפצו ממוצעיו עד 33.2 דקות לערב, וברוקטס מאוד מרוצים ממי שעד לא מזמן שיחק גם באוקראינה וביוון. אחרי החתמתו של דווייט הווארד בקיץ, צצו לא מעט שמועות על כך שג'רמי לין יעזוב את יוסטון - ופטריק בברלי הוא אחת הסיבות לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully