וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל הוצג בדאלאס: "גאה שלישראל שני נציגים ב-NBA"

עכשיו זה רשמי: גל מקל הוצג בדאלאס מאבריקס לצד מאמנו החדש, ריק קרלייל, ודיבר במסיבת עיתונאים: ”דאלאס היתה הבחירה הכי טובה עבורי. אני רוצה לשפר את החברים שלי לקבוצה”. הג’נרל מנג’ר דוני נלסון: ”עקבנו אחרי גל הרבה זמן”

היסטוריה נרשמה הערב (רביעי) בכדורסל הישראלי כאשר גל מקל הוצג במדי דאלאס מאבריקס ולראשונה בתולדותינו, שני ישראלים ישחקו בעונה הבאה בליגה הטובה בעולם. מקל, שסיכם על חוזה לשלוש שנים עבור 2.4 מיליון דולר, הוצג באופן רשמי בקבוצתו החדשה לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון וצמד הרוקיז, הרכז שיין לארקין שצפוי להילחם איתו על העמדה, וריקי לדו.

הצצה אל מאחורי הקלעים: כך הגיע גל מקל לדאלאס

למה גל מקל הגיע ל-NBA וליאור אליהו לא?

איך תיראה עונת הרוקי של גל מקל בדאלאס?

גל מקל מוצג בדאלאס מאבריקס לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון. AP
היום הגדול בחייו הגיע. מקל/AP

גל מקל הנרגש סיפר על עצמו, ואמר: "אני רכז טהור, אני רוצה לשתף את כולם ולשפר את החברים שלי לקבוצה. זה יום מרגש עבורי ועבור המשפחה שלי. אתמול הייתה לי ארוחת ערב מצוינת עם המאמן ריק קרלייל ועם שיין לארקין. מאוד התרשמתי מזה שהמועדון רוצה שאצליח ורוצה לעזור לי".

על כך שיהיה הישראלי השני בליגה הטובה בעולם ויפגוש את עומרי כספי ביוסטון אמר הרכז: "זו חוויה בלתי רגילה, אני יודע שכל האנשים בישראל מאוד נרגשים עבורי ואני גאה שלמדינה שלנו יש עכשיו שני ישראלים ב-NBA. אני כבר מחכה להתחיל את ליגת הקיץ ולטפס למעלה, ויודע שיש יריבות בין דאלאס ליוסטון. יהיה חם".

מקל נשאל על תהליך ההשתלבות שלו בליגה הטובה בעולם, ואמר: "אני בטוח שאצטרך להסתגל, ברור שהמהירות והפיזיות של ה-NBA שונה מזו של אירופה. באירופה שיחקנו הרבה פיק אנד רול, ולעבור לסגנון כזה, עם הרבה מרחב, זה טוב. יש לי זמן. אני רוצה ללמוד, אני רוצה להשתפר ובטוח שהחברים שלי לקבוצה יעזרו לי".

גל מקל מוצג בדאלאס מאבריקס לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון. AP
"אני יודע שכל האנשים בישראל מאוד נרגשים עבורי ". גל מקל עם מאמנו החדש ריק קרלייל/AP

בפתיחת האירוע דיבר הג'נרל מנג'ר של המועדון דוני נלסון, שאמר: "אני נרגש מאוד לגבי החבר'ה הצעירים האלה מכיוון שהם שחקנים צעירים מצוינים". על מקל אמר נלסון: "יש לנו חברים טובים בבנטון. בכל צעד לאורך הדרך הוא הוכיח את עצמו, הוא לקח שתי אליפויות ממכבי תל אביב ויש לו קורות חיים מרשימים. עקבנו אחרי הרבה זמן".

אגב, נלסון נשאל האם הוא מתכנן לצרף שחקנים נוספים לקו האחורי, השיב שלא, ורמז שהסיכוי שרודריג בובואה ימשיך עונה נוספת נמוך. המשמעות: מונטה אליס, שהוזכר כמועמד, ככל הנראה לא יצטרף לדאלאס. מי שכן נפגש עם ראשי המועדון כבר היום הוא הסנטר החופשי המבוקש, אנדרו ביינום.

הרכז הישראלי הגיע אמש לטקסס והשתכן בבית המלון של הקבוצה ביחד עם לארקין. הוא הספיק לצאת בבוקר לזרוק מעט לסל כדי לשמור על כושר ויתחיל להתאמן עם הקבוצה לקראת ליגת הקיץ בלאס וגאס שתצא לדרך ביום שבת. על דקות המשחק בעונה הסדירה יילחם מקל עם חוסה קלדרון, שצפוי לשמש כרכז הראשון, דווין האריס, שעשוי לפתוח בחמישייה בעמדה מספר 2, ולארקין, שמוערך מאוד על ידי ראשי המאבריקס, שבחרו בו במקום ה-18 של הדראפט החולף.

שחקן דאלאס מאבריקס גל מקל מוצג לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון, שיין לארקין, ריקי לדו. AP
הדבר האמיתי בפתח. גל מקל עם החברים החדשים/AP

הסגל של דאלאס לליגת הקיץ

גל מקל, ריקי לדו, שיין לארקון, ברנרד ג'יימס, ג'יי קראודר (בנו של קורי קראודר, אקס הפועל חולון), ג'וש אקוניון, דווין דדמון, כריסטיאן ווטפורד, ג'אד דיליארד, טריקו וויט, די ג'יי סטפנס, אלכסנדר פרנחוס, חמדי נ'דייה.

סדר המשחקים של דאלאס בליגת הקיץ בלאס וגאס

13/7 (יום שבת): דאלאס - סקרמנטו

14/7 (יום ראשון): דאלאס - שארלוט

16/7 (יום שלישי): דאלאס - שחקנים מליגת ה-D ליג

* שני משחקים נוספים, לכל הפחות, יתקיימו בין התאריכים 17/7 ו-22/7, בהתאם לתוצאות.

רכז מכללת מיאמי שיין לארקין. GettyImages
הוא ומקל ייאבקו על דקות משחק כבר בליגת הקיץ. שיין לארקין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully