וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים שוקלת את מועמדותו של פיני גרשון

6.6.2017 / 15:06

גרשון שוב על הפרק בצל ההתעניינות של מילאנו בסימונה פיאניג'אני, שקיבל אישור לעזוב. עשוי להגיע עם קטש או שמיר. גורמים בהנהלה מתנגדים למהלך כזה "לאור ההיסטוריה עם האוהדים"

one

חלק מראשי הפועל ירושלים שוקלים בכובד ראש למנות את פיני גרשון לתפקיד מקצועי בכיר בקבוצה, כשתחתיו יעבוד מאמן נוסף: עודד קטש או דן שמיר (שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל חולון). יש לציין שבעונה שעברה גרשון ניהל מגעים עם ירושלים, אולם בשל חילוקי דעות בתוך הקבוצה המהלך לא יצא לפועל. גם הפעם צפויים מספר גורמים בקבוצה להתנגד להצטרפותו של גרשון והם טוענים ש"מינוי של פיני יהיה בעייתי לאור ההיסטוריה שלו עם האוהדים".

הבוקר פורסם ב"גאזטה דלו ספורט", מעיתוני הספורט הנפוצים באיטליה, שמילאנו סימנה את סימונה פיאניג'אני כמאמן המועדף עליה ושכבר הוגשה לו הצעה לחוזה לשלוש שנים. האיטלקים סימנו את פיאניג'אני בעיקר לאור הרקורד שלו: שש אליפויות כמאמן סיינה. המילאנזים רוצים לחזור לטופ בארץ המגף ומקווים שהגעה של פיאניג'אני גם תסלול את דרכו של אלסנדרו ג'נטילה בחזרה לקבוצה. סוכנו של המאמן הציע אותו לכמה קבוצות לאחר שבהפועל ירושלים נתנו לו "אור ירוק" לבצע את המהלך.

עוד בנושא:

טרנס קינזי, הגב של הפועל ירושלים: על ערב כואב ונהדר של האמריקאי
דיווח: "מילאנו תציע לסימונה פיאניג'אני חוזה לשלוש עונות"
ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 72:74 בנהריה וכפתה משחק 5
פיאניג'אני: "הגיע לנו לנצח", אלפסי: "השופטים שרקו שריקה פחדנית"

עוזר מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון. ברני ארדוב
חוזר לקווים? פיני גרשון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully