וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: כשאין אוטובוס לקבוצה, לוזון "גיבור" וגוטמן "גאון"

הפועל תל אביב שוב הפסידה, והצרות מצטברות: בקבוצה תוהים "איך נגיע לבאר שבע?", גיא לוזון הופך לסמל ההישרדות, גוטמן הדמות הכי מיותרת במועדון והשחקנים מודים: "אנחנו כולם ביחד וכל אחד בשביל עצמו". סיכום עוד ערב קשה

ברני ארדוב

1. "עזוב את זה שגוטליב לא יהיה מול באר שבע, יותר חשוב זה איך נגיע לשם? אין אוטובוס לקבוצה", צחק אתמול בייאוש אחד משחקני הפועל תל אביב לאחר הפסד מול מכבי חיפה (2:0), "הרג אותנו המשחק הזה. אין חשק לכלום יותר כרגע". בשבועיים האחרונים נראה שהכדורגל הפך להיות הסיפור הזניח אצל האדומים. מאז שהקבוצה נכנסה להקפאת הליכים, אין שם אף אחד שממש מתעסק במתרחש על המגרש, אבל הנה חדשות טובות: מחר, אם לא יהיו דרמות מיותרות מול עורך הדין המייצג את השחקנים, רועי רוזן, יעבירו נאמני הפועל 80 אחוז משכר דצמבר. הכספים הללו הובטחו לשחקנים כבר אתמול. עו"ד שאול קוטלר שוחח עם השחקנים והעובדים והחליט להקדים להם את השכר, בשל העובדה ששכר נובמבר לא שולם להם. גוטליב, אגב, יעמוד לדין יעמוד לדין ביום רביעי אחרי שתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להאשימו בהתנהגות בלתי הולמת.

עוד בנושא

אחרי סיומת דרמטית: מכבי חיפה גברה 0:2 על הפועל תל אביב
אחרי הניצחון: מולנסטיין יודע שמכבי חיפה יכלה להוציא יותר העונה
הפועל תל אביב: זעם על השופט, גוטליב הורחק אחרי המשחק
הטופ והפלופ: כל ציוני המשחק ומי בנבחרת המחזור?
מכבי חיפה נפגשה עם עומר דמארי. התקציב: מעל 90 מיליון שקל

שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש. ברני ארדוב
אלה שנשארו במועדון החליטו להישאר ביחד, לטוב או לרע. כלומר, "כולם פה מבינים שהם לא רק נלחמים על העתיד של המועדון אלא גם על הקריירה שלהם"/ברני ארדוב

2. ואם זה לא ברור מהכתוב לעיל, להפועל תל אביב כבר באמת אין אוטובוס. בקבוצה מקווים כי כמו במקרה של מכבי נתניה בעונה שעברה, מנהלת הליגה תדאג לשכור לה אחד. "אלה דברים שאף אחד לא דמיין שיצטרך להתמודד איתם, בטח לא בהפועל". אמר אחד השחקנים. את השבוע האחרון השחקנים העבירו בעיקר בשיחות על הדיווחים מבית משפט. בכל פעם שהחלטה כזו או אחרת התקבלה, כל השחקנים ניתחו זה עם זה את המשמעות שלה. הם הבינו בינם לבין עצמם, יחד עם גיא לוזון, כי כל עתיד המועדון על כתפיהם, ושהדבר הכי חשוב הוא לא להתפרק. הם מעידים כי אלה שנשארו במועדון החליטו להישאר ביחד, לטוב או לרע. כלומר, "כולם פה מבינים שהם לא רק נלחמים על העתיד של המועדון אלא גם על הקריירה שלהם", שיתף אחד השחקנים. "אם נשחק טוב וניראה טוב יש יותר סיכוי שיבוא רוכש, ואם לא נהיה אטרקטיביים, הסיכויים שמישהו יגיע לקנות את המועדון קטנים".

"זה מצחיק להגיד את אבל זה כולם ביחד וכל אחד בשביל עצמו", הוסיף שחקן אחר. "אם לא ניראה טוב אף אחד לא ירצה אותנו פה או בקבוצה אחרת. כולם מבינים את זה, ככה שכל אחד נלחם גם בשביל עצמו. כולם מקווים שיבוא רוכש, אבל אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו בלי פרנסה".

"דיברנו על לתת את הכל", סיפר גל שיש בסיום המשחק. "גם גיא דרבן אותנו בלי סוף, ולצערי זה לא הספיק. לאורך זמן המזל יתהפך. ברור שזה קשה להתנתק ממה שקורה מסביב. אנחנו מקווים מאוד שיבוא רוכש ונותנים את המקסימום במגרש כדי שהוא יראה שאנחנו תלכיד טוב ושיש בנו רוח לחימה ואנחנו נותנים הכל בשביל המועדון והקהל. כלונו מצפים ומאמינים שיבוא רוכש. זה לא מתפרק בגלל גיא וגם בגללנו השחקנים. אנחנו מדברים הרבה ויודעים שהפועל הוא אחד המועדונים הגדולים בארץ. תמיד הפועל נקלעת למצב לא טוב ותמיד בדקה ה-90 בא מישהו ומציל את הקבוצה. אנחנו מאמינים שזה יקרה גם עכשיו".

עוד באותו נושא

הקבוצה של לוזון, עמוד התווך של הפועל: הטופ והפלופ של המשחק

לכתבה המלאה
גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כיום אין אחד בקבוצה או במועדון שלא מבין שלוזון הוא היחיד שגורם לקבוצה לא להתפרק. לוזון/ברני ארדוב

3. "אם גיא קובע אימון והשחקנים מבקשים להזיז, הוא בשנייה מזיז", סיפר אחד השחקנים. "ולא רק שמזיז, הוא גם בא מלא באנרגיות. אין שחקן שלא ייתן הכל בשבילו. גיא הוא זה שמחזיק את המועדון ואת הקבוצה כמעט לבד". לא ברור איך הסיפור בהפועל יסתיים, אבל נראה כי כבר עכשיו נמצא הגיבור. לוזון, שנזרק לפני עשור מהפועל תל אביב, הוא הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות למועדון העונה. אם נפרסם כאן את אוסף המחמאות שהמאמן קיבל רק בשבוע האחרון ובטח לאחר המשחק אמש, זו תיחשב לשירת הלל למאמן, אבל כיום אין אחד בקבוצה או במועדון שלא מבין שלוזון הוא היחיד שגורם לקבוצה לא להתפרק. "אנחנו בטוב וברע ביחד. אתם נשארים איתי ואם הולכים כולנו הולכים ביחד", אמר המאמן לשחקניו באחת ממספר השיחות שקיים איתם. "לא אשקר לכם בחיים. אנחנו נילחם ונקווה לטוב וכל השאר כבר לא תלוי בנו".

4. מלבד לוזון והמחמאות שקיבל, בהפועל מספרים כי לא ממש מרגישים בחודרוב מועדון שחי ונושם. "יש פה שני אפסנאים ועוד כמה עובדים וזהו. את הכל אנחנו מנסים לעשות כמעט בלי כוח אדם. עצוב, אבל כולם מקווים שיגיעו ימים יותר טובים". אם יש שבב של ביקורת על הנאמנים הוא בעניין אלי גוטמן. כרגע מצטיירת תמונה כאילו גוטמן הוא הדמות המיותרת ביותר במועדון כרגע. "האיש גאון", אמר אחד השחקנים. "הוא ויתר על משכורת אחת ואם יבוא רוכש הוא יקבל את החוזה שלו עד הסוף. לא ברור העניין הזה".

שחקני הפועל תל אביב אדי גוטליב, גל שיש עם השופט איתן שמואלביץ'. ברני ארדוב
"אי אפשר לשחק עם 13 שחקנים עד סוף העונה. אין תסריט כזה". הפועל תל אביב ממשיכה לקבל מכות/ברני ארדוב

5. בהפועל סופרים את הימים עד ל-27 בחודש, כלומר יום שלישי הבא, אז יוגשו הצעות על הקבוצה במכרז. כיום אין איש בהפועל תל אביב שלא מאמין כי לקבוצה לא יהיה קונה, אך אם אחד כזה לא יגיע, המשמעות היא שהפועל תלך לפירוק. בשל כך, בלתי אפשרי להעריך מה יקרה בינואר הקרוב בקבוצה. אם יגיע רוכש, בהפועל מקווים כי יחתים עוד שניים או שלושה שחקנים, כשהמצוקה היא בעיקר בעמדת החלוץ והקשר האחורי. "אי אפשר לשחק עם 13 שחקנים עד סוף העונה. אין תסריט כזה", אמרו בקבוצה. בהפועל גם יודעים כי אם יהיו חדשות טובות בשבוע הבא, הקבוצה שעדיין סוחבת על אדי המוטיבציה של לוזון, תפסיק ככל הנראה להילחם ולהיראות כפי שנראתה אתמול. בנוסף, ביום רביעי יחליט בית המשפט בעניינו של שוינפלד. הנאמנים של הפועל כרגע דורשים להוציא את החלוץ לחופשה ללא תשלום ולמכור אותו, כשהוא מבקש שחרור מיידי בטענה להפרת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully