וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נפגשה עם עומר דמארי. התקציב: מעל 90 מיליון שקל

20.12.2016 / 7:19

חלוץ לייפציג נפגש עם שחר ואמר לו: "רוצה לשחק בחיפה". הבעלים מתכנן תקציב שיא. לצד השמחה על הניצחון על הפועל תל אביב, השחקנים סבורים: ללא עטר וורמוט אין שחקן שיבריק. נקודת האור: גלזר ומוגרבי

ברני ארדוב

1. מכבי חיפה קיימה פגישה חשאית עם עומר דמארי, כך סיפרו הלילה (שלישי) במועדון. הפגישה התקיימה בימים האחרונים במשרדי הקבוצה ובה נכח גם הבעלים יעקב שחר. במהלך הפגישה ביקש שחר לברר האם דמארי רוצה לשחק בקבוצה. הפגישה נערכה על רקע מסרים שהגיעו למועדון בעבר, לפיהם דמארי לא רוצה לשחק בכרמל. דמארי השיב: "אני רוצה לשחק אצלכם", וכעת במועדון מכינים את הקרקע למי שאמור לרשת את המקום של גליינור פלט. קודם לכן, הם מחכים לתשובה של לייפציג. מקורבים לעסקה טוענים שהגרמנים רוצים להיפטר מהחוזה של החלוץ בתמורה לשחרור ללא תמורה. דמארי לא מסכים, חיפה מחפשת גם חלוץ זר ומבקשת ממנו להזדרז.

עוד בנושא

אחרי סיומת דרמטית: מכבי חיפה גברה 0:2 על הפועל תל אביב
אחרי הניצחון: מולנסטיין יודע שמכבי חיפה יכלה להוציא יותר העונה
הפועל תל אביב: זעם על השופט, גוטליב הורחק אחרי המשחק
הטופ והפלופ: כל ציוני המשחק ומי בנבחרת המחזור?

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. ברני ארדוב
הגיב אתמול היטב עם חילופים חכמים. מולנסטיין מקשיב לשחקניו/ברני ארדוב

2. שחר ספג לא מעט ביקורת בשנים האחרונות על האופן שבו מכבי חיפה הפכה ללא רלוונטית במאבק האליפות, אבל העונה הוא שלח את היד עמוק לכיס. מכבי חיפה רוצה לצרף לפחות שני שחקנים ושחר כבר הבהיר לצוות המקצועי הבכיר שהוא מוכן לשלם עוד, אפילו מיליון יורו לשחקן. זה יהיה כנראה תקציב השיא של מכבי חיפה בשנים האחרונות - מעל 90 מיליון שקל. "נביא לפחות שני שחקנים, בהגנה ובהתקפה. הניצחון אתמול רק מגביר את התיאבון", אמרו במועדון. בינתיים, נמשך המשא ומתן מול הולמאר אייולפסון. המנכ"ל אסף בן דב נחת מחופשה פרטית ושהה במשחק. כעת הוא ינסה לקדם את החתמת בלם רוזנבורג עוד השבוע.

3. "יש שניים שהם רמה מעל הקבוצה הנוכחית, גילי ורמוט ואלירן עטר. הם באמת כישרונות גדולים, ומזה אתה יכול ללמוד הרבה", אמרו רק אתמול שחקנים בכתבה שפרסמנו על רועי קהת. כמה שעות אחרי, השניים הביאו למכבי חיפה ניצחון 0:2 על הפועל תל אביב ושלוש נקודות ששחררו אנחת רווחה אצל מולנסטיין.

עושה רושם שההולנדי, שהגיב אתמול היטב עם חילופים חכמים, בהחלט מקשיב לשחקנים שלו. הם מדברים כבר שבועיים על כך שרועי קהת צריך לשחק באמצע, שעטר חייב לזוז לשמאל. אתמול, קהת שכל כך רצה לשחק מאחורי החלוץ הרבה לברוח לצדדים במחצית הראשונה, ומעט השתפר בשניה. עטר החמיץ והחמיץ, אבל דווקא ההחמצות, מספרים בחיפה, מלמדים שוב שמדובר בשחקן ההרכב היחיד שמסוגל להכריע משחק בפעולה אישית. "אם לא עטר, גם עוד שעה לא היינו מבקיעים מול רעננה. הוא יודע מתי לבוא לאמצע, היחיד שמסכן באמת את השער. לקבוצה הנוכחית אין הברקות בלי הפעולות האישיות שלו ובלי התנועה החכמה של גילי ורמוט", אמרו בקבוצה, שם שיבחו את האחרון על התנהלותו מול הקהל של הפועל תל אביב. היכולת של הקבוצה? עדיין, סבורים גם בצוות המקצועי, טעונה שיפור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שוער מכבי חיפה עומרי גלזר עם דקל קינן, מארק ואליינטה. ברני ארדוב
עוד נקודת אור. גלזר/ברני ארדוב

4. אם מישהו רצה הוכחה לסיבת ניפויו של פיראס מוגרבי מהסגל בשבוע שעבר, הוא קיבל אותה אתמול: השיחות התכופות סביב עתידו, סביב החוזה שלו, הפכו אותו תוך שבוע אחד בלבד מצופה ביציע לשחקן הרכב. אתמול הוא יכל לסיים את המחצית הראשונה עם בישול אחד לפחות, אבל החלוצים לא היו מרוכזים מספיק. כעת יצטרך המאמן להחליט האם מוגרבי או רוקאביציה הם הפתרון האידיאלי למחזור הבא. קמיל ואצק בטוח יהיה שם כדי לתמוך במרכז הקישור.

5. חלק מהצעירים של מכבי חיפה הם נקודת אור לקראת השנים הקרובות. אחד מהם הוא עומרי גלזר. "טוב באחד על אחד, אינסטינקטים מצוינים. הוא הציל אותנו מפיגור אתמול", אמרו בחיפה. יכול להיות שהפציעה של לויטה תיזכר כאירוע שהקפיץ את הקריירה של השוער הצעיר?

במכבי חיפה בונים גם על נטע לביא. הוא יהיה הציר המרכזי שלה בשנים הקרובות, ובטח גם קפטן, אבל במחזורים האחרונים גם הנתונים מעידים שלביא נמצא בירידה. יכול להיות שהפציעה של ואצק פגעה לו בביטחון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully