וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן: "רוקאביציה אמר לי שלא היה פנדל", גוטליב הורחק אחרי המשחק

19.12.2016 / 23:06

חלוץ הפועל תל אביב טען כי השחקן שהוכשל בפנדל הודה בפניו שלא היה ראוי לשריקה: "ניקיטה צחק אחרי המשחק ואמר לי שלא היה כלום, יותר מזה?". לוזון: "יש לנו 12-10 שחקנים, אין שפנים"

הפועל תל אביב חוותה הערב (שני) הפסד כואב במיוחד. האדומים נראו לא רע בכלל במשך 88 דקות, אבל בסופו של דבר ספגו מפנדל של אלירן עטר בדקה ה-88 ושער נוסף של גילי ורמוט בדקה ה-94 והפסידו 2:0 למכבי חיפה, במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל. הקבוצה של גיא לוזון נראתה בסך הכול די טוב והגיעה לכמה הזדמנויות סבירות, אבל בסופו של דבר ספגה הפסד כואב. אם זה לא מספיק להפועל תל אביב, אז אדי גוטליב הורחק אחרי המשחק בגלל ויכוחים עם השופט ולא יוכל לשחק מול הפועל באר שבע במחזור הבא. בנוסף, הוא עשוי לעמוד לדין.

עוד בנושא:

ארגון השחקנים: כל עוד אין צו פירוק, הפחתת תשע נקודות להפועל לא מידתית
ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב 0:2

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ערב מתסכל מאוד. לוזון/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון אמר בסיום: "מהזווית שלי לא ראיתי אם היה פנדל או לא היה. מה שאני יודע שהגיע לנו פנדל מול סכנין, מול בית"ר, מול רעננה ולא קיבלנו. אומרים שזה מתקזז, כרגע זה לא מתקזז, בטח לא לטובתנו. הפנדל נגד בית"ר הוא של שלוש נקודות, זה נגד סכנין זה 100% והוא לא נשרק. כל אחד עושה את המקסימום שלו. אין לנו מספיק כלים, כולם עשו את המקסימום שלהם, רוצים ומשתדלים וצריך להמשיך. אין דרך אחרת. היה משחק שוויוני, היו לנו המצבים שלנו ולהם היו את שלהם, חבל.

"אני מתעלם מכל מה שקורה מסביב למועדון, מתעסק רק עם מה שקורה על כר הדשא. אנחנו צריכים להתעסק רק בעיקר וזה מה שאנחנו עושים. כרגע זה חלק מדרך החיים שלנו וההתמודדות שלנו. אסור לנו לנתב אנרגיות למה שמסביב. גם כך זה קשה ולא פשוט, אסור לי לסטות לכיוון ההוא. אין לי שום שפנים, אני משחק עם כולם ואין לי חצי טענה לאף אחד. כולם עושים את המקסימום שלהם. צריך ללחוץ להם את היד. אין לי מושג מה יהיה בינואר, אני לא יודע מה יהיה פה בעוד שבוע או שבועיים, אני מקווה שיבוא רוכש ונוכל לעשות את החיזוקים המתאימים לקבוצה נורמלית בליגת העל. כרגע אנחנו עם צוות של עשרה או 12 שחקנים. עד ינואר אנחנו נעשה את המקסימום גם עם הסגל הזה. אני תמיד אופטימי שנישאר ותמיד מאמין. נעשה הכול כדי להישאר בליגה. יותר חשוב שלא נלך לפירוק ויבוא רוכש".

חלוץ הפועל תל אביב עומרי אלטמן נשמע מתוסכל מאוד: "כן, השופט השפיע על התוצאה של המשחק. אם הוא רצה שיראו אותו, אז ראו אותו בסוף המשחק. הוא שרק פנדל. אנחנו במשך שלושה שבועות ברציפות כבר עם הפנדלים. ניקיטה בא אליי אחרי המשחק, צחק ואמר לי שלא היה פנדל. נמאס לנו מזה שהשופטים קובעים אצלנו את התוצאות של המשחק. לא הגענו למספיק הזדמנויות, אנחנו לא מנצלים את המצבים החדים שאנחנו מגיעים אליהם. תיקו היה משקף יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully