וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין: "לא מבין למה ורמוט לא חגג". הקשר: "כולם יודעים מי זו הפועל עבורי"

19.12.2016 / 23:05

מאמן מכבי חיפה שלח גם מחמאה לקשר שכבש ("שמח בשבילו") והוסיף: "היינו צריכים להיות עם יותר נקודות בשלב הזה של העונה והשחקנים יודעים זאת". ורמוט: "מאוד מקווה שהפועל תל אביב תצא מזה"

שחקני מכבי חיפה גילי ורמוט, שובל גוזלן. ברני ארדוב
כבש ולא חגג, המאמן לא התלהב. ורמוט עם גוזלן/ברני ארדוב

אחרי 88 דקות של מתח ולחץ, מכבי חיפה נשמה לרווחה הערב (שני), ניצחה את הפועל תל אביב 0:2 ושבה למקום השלישי. אלירן עטר (88, מהנקודה הלבנה) וגילי ורמוט (90, אחרי שגיאה חמורה של אריאל הרוש) כבשו לירוקים, שקטעו רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב

שחקני מכבי חיפה חוגגים/ברני ארדוב

"מדובר בניצחון חשוב, כמובן", אמר רנה מולנסטיין. "במשחקים הראשונים של העונה שיחקנו טוב, אבל לא תמיד השגנו את הנקודות. ידענו שמחכה לנו משחק קשה מול קבוצה גדולה בישראל. השקענו המון, הם נתנו את הכול וכך גם אנחנו. אני חושב שהיה משחק טוב לאוהד הנייטרלי, ואילו אוהדי הקבוצות בוודאי היו במתח רב. אני שמח בשביל גילי ורמוט, אבל אני לא מבין למה הוא לא חגג. הוא מייצג את מכבי חיפה. מועדון בסדר גודל של מכבי חיפה תמיד צריך לשאוף לזכות בכל התארים".

המאמן הוסיף: "אני שמח שנתחיל את הסיבוב השני במצב רוח מרומם, ואחרי ניצחון. יש נקודות שבהן אנו צריכים להשתפר, ואני משוכנע שנצליח לעשות זאת. היו צריכות להיות לנו יותר נקודות בשלב הזה של העונה, והשחקנים יודעים זאת".

"כמובן שאני שמח לכבוש, כל שער זה שמחה, במיוחד במשחק כזה חשוב", אמר גילי ורמוט. "למרות זאת, כולם יודעים מי זו הפועל תל אביב עבורי. אני מאוד מקווה שהיא תצא מהמצב הזה. אני זוכר את הרגעים היפים שלי במועדון הזה. הכתובת הייתה על הקיר מבחינת הפועל תל אביב. זה לא נעים, ואני מקווה שהמועדון יחזור לעצמו. המשחק הזה היה סוג של צומת עבורנו ואני שמח שניצחנו".

ורמוט הוסיף: "אני שמח שהמאמן נותן לי את המקום שלי, ושאני משפיע כמו שאני צריך להשפיע. שוב, מיוחד לכבוש מול הפועל תל אביב. רציתי לכבד את הקהל, אני לא שוכח מה הוא עשה לקריירה שלי. אין ספק שחשבתי על כך שלא אחגוג עוד לפני המשחק".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully