וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד בר ניר: "אמיר כבירי מרושש. יש לי כבר שני רוכשים להפועל ת"א"

עורך הדין, שעשוי לקבל את תפקיד הנאמן בהפועל תל אביב, טוען: "הקבוצה בבולען, אין סיכוי שהיא תחזור לכבירי, אפשר לסדר את החובות בזמן קצר". עו"ד רוזן נפגש עם השחקנים ועובדי המועדון במטרה לייצג את כולם. שוינפלד יבקש להמשיך את הליך הבוררות

ברני ארדוב

בהפועל תל אביב סופרים את השעות עד ליום ראשון, שבו יתחיל עידן חדש במועדון תחת נאמן שיתמנה מטעם בית המשפט ויהיה אחראי על גורל הקבוצה בתקופה הקרובה. מי שהגיש עבור אמיר כבירי את הבקשה להקפאת הליכים הוא עו"ד רון בר ניר, שרוב הסיכויים שהוא גם זה שיקבל על עצמו את תפקיד הנאמן. בר ניר, שהיה עורך הדין של מכבי חיפה בשנות ה-90 וידוע באהדתו להפועל תל אביב, לא מסתיר זאת לרגע, והדאגה העיקרית שלו היא לוודא שהפועל תחזור למסלול כמה שיותר מהר.

עוד בנושא

הבריחה מאחריות של אמיר כבירי: חמי אוזן מנתח
הפועל תל אביב תבקש לבטל הפחתת הנקודות, פיפ"א תוריד ללאומית?
אם חיים ככה, עדיף כבר למות: הפתרון היחיד של הפועל תל אביב
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

אמיר כבירי. הפועל תל אביב, אתר רשמי
"הוציא את כל הכסף שהיה לו על המועדון ואפילו משכן את הדירה שלו ושל משפחתו בשביל הקבוצה". כבירי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

"הפועל כבר כמה שנים נמצאת בסוג של בולען", אמר בר ניר לוואלה! ספורט, "כל כסף שנכנס למועדון נבלע בחובות הללו, והגיע זמן להבריא את המועדון הזה. נעשו הרבה מאוד טעויות בשנה וחצי האחרונה על ידי אמיר כבירי ומני ויצמן ופיזרו שם כסף בלי סוף. זה יחד עם החובות הגדולים והעתידיים הביא את המועדון לאן שהוא היום. אני חושב שתוך זמן קצר יהיה אפשר להגיע להסדר עם הנושים ולמכור את המועדון ללא חובות".

בר ניר יודע כי עמותת האוהדים מתנגדת למינויו לתפקיד הנאמן מעצם הסיבה שהובא על ידי כבירי שנתפס על ידי העמותה כלא אמין. "עד לפני שבוע לא הכרתי בכלל את אמיר", טוען בר ניר. "אין שום סיכוי שבעולם שאמיר יחזור להפועל תל אביב. קודם כל, הוא מרושש. הוא הוציא את כל הכסף שהיה לו על המועדון ואפילו משכן את הדירה שלו ושל משפחתו בשביל הקבוצה. ככה שרק טובת המועדון כנגד עיניי. אנחנו, כאחד המשרדים הגדולים בארץ, יכולים להרשות לעצמו לעבוד ללא שכר למשך מספר חודשים.

"בכל מקרה, אכבד כל החלטה של בית המשפט. כבר בעבר ניסיתי להביא רוכשים להפועל תל אביב וגם היום יש בידי שני רוכשים פוטנציאליים למועדון. עיקר הדרישות הן לקבל מועדון ללא חובות ועם תמיכה מלאה של הקהל. אף אחד לא רוצה להשקיע כסף בכדורגל, ובסופו של דבר ימתינו לו אנשים מתחת לבית. את עניין החובות לטעמי אפשר לסדר בזמן קצר מאוד. השאר תלוי בעיקר בהפועל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
התרגשות גדולה לקראת סכנין. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

עורך הדין רועי רוזן נפגש היום עם שחקני הפועל תל אביב, הצוות המקצועי ועובדי המועדון במטרה לייצג את כולם כגוף אחד בבית המשפט במסגרת הבקשה להקפאת הליכים.

כאשר נאמן מתמנה לקבוצה, מוטלת עליו האחריות להבריא את המועדון וכחלק מתפקידו, הוא עשוי לשחרר שחקנים ועובדים וייתכן שכך יהיה גם המצב בהפועל תל אביב. רוזן אמור לדאוג לחובות לשחקנים ולעובדי המועדון, שמצדם אמורים להפוך לנושים של הקבוצה.

כך לדוגמה, מקרה עומרי אלטמן, לו חייב המועדון מענק חתימה בסכום של מאות אלפי שקלים. תפקידו של רוזן יהיה לדאוג שאותו חוב ישולם לשחקן במסגרת התהליך של העברת הקבוצה לידיים אחרות.

רוזן גם מייצג את ארון שוינפלד, חלוץ הפועל תל אביב, מול הקבוצה. שוינפלד אמור להגיש בקשה מיוחדת להמשיך בהליך הבוררות מול המועדון, גם לאחר שימונה נאמן לקבוצה. הקפאת הליכים חוסמת את האפשרות לתבוע את המועדון וכל ההליכים הללו מופסקים עד אשר נמצא פיתרון לבעיות הכלכליות. עם זאת, שוינפלד ינסה לקבל אישור מיוחד מבית המשפט להמשיך בבוררות מול הקבוצה. בסביבת השחקן מעריכים כי תמורת פיצוי מסוים והתרת חוזהו, הוא יימכר ויעזוב.

ארון שוינפלד עם ויאם עמאשה הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יעזוב בזול? שוינפלד/ברני ארדוב

ללא קשר לדברים אלה, אתמול העבירה עמותת האוהדים בקשה לשופט איתן אורנשטיין למנות את עורכי הדין איתן ארז ויואב בן פורת לנאמנים של המועדון. הסיבה הרשמית למהלך זה של העמותה היא כי "אנחנו לא סומכים על כבירי בשום צורה. הוא בגד בנו", כך אמרו אתמול גורמים בעמותה. "גם בתצהיר שנשלח לבית המשפט לא התגלה שום חוב חדש. בעינינו זה לא מריח טוב ואנחנו רוצים לדאוג שיהיו אנשים שידאגו לגלות את כל הנעשה בהפועל בשנים האחרונות". אגב, ייתכן כי בית המשפט יחליט למנות יותר מנאמן אחד לקבוצה, ובמתכונת הזאת עורכי הדין יעבדו בשיתוף פעולה.

לצד אלה, דווקא במועדון מרגישים התעוררות גדולה מצד הקהל של הקבוצה ובפוסט בפייסבוק של הקבוצה הוציאו "צו 8" לאוהדים. בהפועל ציינו כי למשחק מול סכנין בשבת יש דרישה גדולה מאוד לכרטיסים והם מאמינים שם כי אצטדיון המושבה יהיה מלא כחלק מתמיכת האוהדים במועדון הקורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully