וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גל מקל מאוכזב ומאכזב, גאודלוק ולנדסברג יצאו לקאזאן

16.11.2016 / 8:37

שביעות רצון במכבי תל אביב מהיכולת בניצחון על פנרבחצ'ה: "הכל מנטלי, ככה צריך לשחק". גל מקל ביקש הבהרות על מעמדו, בקבוצה "מאוכזבים" מהתנהלותו. ווימס על הניצחון: "מאסנו בהפסדים, לקחתי את זה באופן אישי"

ברני ארדוב

לאחר שלושה הפסדים רצופים, שניים ביורוליג ואחד בליגה, זכתה אמש מכבי תל אביב לקצת אוויר, לאחר שניצחה את פנרבחצ'ה/אולקר הטורקית 77:87 ושיפרה את מאזנה ל-4:3 במפעל. גם הקהל הצהוב בהיכל, שעודד בהתלהבות רבה, קיבל מהקבוצה נתח של סיפוק, לאחר עונה שלא סיפקה לו יותר מדי נחת.

במכבי תל אביב קיימו לא מעט שיחות אישיות וקבוצתיות עם השחקנים, הדגישו בפניהם כי הם חייבים להציג מחויבות, הקרבה ולשחק "בהתאם לרוח המועדון". לאחר המשחק אמרו בקבוצה: "אנחנו חושבים שמה שעשה את ההבדל הן השיחות. ככה צריך לשחק, לכופף ברכיים בהגנה, להילחם. הכל זה מנטלי, כשכולם נלחמים אנחנו פשוט נראים אחרת על המגרש".

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 77:87 את פנרבחצ'ה, ווימס כיכב
פניני: "כשמפסידים גומרים אותנו, כשמנצחים ממליכים. בדיוק כמו נבחרת ישראל בכדורגל"
מאחורי הק?ל??עים על רמי קוב: המאמן הישראלי שריחם על ז'ליקו אוברדוביץ'
ז'ליקו אוברדוביץ': "אנחנו צריכים להתאבד הלילה בעקבות ההופעה בתל אביב, כולנו"

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב עם סילבן לנדסברג, גיא פניני. ברני ארדוב
הכל הלך. אוחיון והצהובים/ברני ארדוב

המשחק לא הלך קל לצהובים, אבל ברבע האחרון פתחה המארחת פער. תחושת הרווחה בסיום ניכרה היטב על פניהם של השחקנים ושל כל הנהלת הקבוצה, שנכחה בהרכב מלא. עם זאת, הייתה זו שמחה מאופקת. גם במכבי יודעים שמצפה להם עוד דרך ארוכה.

גם בחדר ההלבשה, שראה לא מעט ערבים עצובים בחודשים האחרונים, שררה שמחה מתונה מאוד. לאווירה השקטה בחדר ההלבשה תרמה כנראה גם העובדה שגל מקל, חוץ מיוגב אוחיון, לא זכה לדקות משחק, ונראו רחוק ממרוצה. מקל אף ביקש לפני ימים אחדים מהנהלת הקבוצה הבהרות בדבר מצבו ומיעוט הדקות שהוא מקבל, אולם בקבוצה מדברים ביניהם בשיחות פנימיות כי ישנה "אכזבה רבה וחוסר שביעות רצון מההתנהלות של מקל".

מכבי, כאמור, לא יכולה לנוח זמן רב. הבוקר טסה הקבוצה לרוסיה לקראת המשחק מול קאזאן, שייערך ביום חמישי. אנדרו גאודלוק סבל מכאבים בקרסול, אך עבר בדיקת MRI, ויצא עם הקבוצה. הוא יעבור טיפולים לקראת המשחק מחר מול קאזאן. גם סילבן לנדסברג, שהיה פצוע, הצטרף לנסיעה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עורך דין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחייך ומודאג. מזרחי/ברני ארדוב

גם עם סוני ווימס שוחחו לא אחת בימים האחרונים, ונראה כי השיחות הועילו, כשאמש הוא בלט עם 22 נקודות יחד עם יוגב אוחיון.

ווימס סיכם את המשחק: "נמאס לנו מההפסדים. זה מה שעשה את המשחק וזה השינוי. באנו חסרי אנרגיה בהפסדים. רצינו להשיג ניצחון, בטח מול האוהדים שלנו. לקחתי את היכולת האחרונה שלנו באופן אישי, לא רציתי להפסיד. זה היה משחק קבוצתי שלנו, הן בהגנה והן בהתקפה. ידענו לשלוט במשחק. ההפסדים שלנו היו מנטליים, כולם יודעים בחדר ההלבשה שיש לנו כישרון ויכולת, אנחנו צריכים לבוא יחד כיחידה, משהו שלא עשינו כמו שצריך. הניצחון לוקח אותנו צעד נכון קדימה. המשחק שלי? גאודלוק נפצע והייתי צריך לקחת יוזמה, שיחקתי את משחק ההתקפה שלי, זה מה שעשיתי ברבע השלישי". על לוח הזמנים של מכבי, שיטוסו הבוקר לרוסיה ובשבוע הבא יתמודדו מול הפועל ירושלים הוסיף השחקן: "יש המון משחקים אבל נדאג לגוף שלנו, ונבוא לשחק".

יוגב אוחיון הוסיף: "היה משחק טוב, הגענו עם האנרגיות, עשינו את הדברים על המגרש- ככה צריך להיראות. ברגע שאנחנו מגיעים לשחק ומקריבים הכל על המגרש זה מדביק אחד את השני ובאנרגיה כזאת קשה לשחק רע. במחצית השנייה שיחקנו טוב וחייכנו. ברגע שגאדולוק נפציע ידענו שכל אחד יצטרך לקחת על עצמו יותר". על משחקו האישי הוסיף אוחיון: "אני שמח, לא יותר. חשוב יותר שניצחנו את המשחק. שנמשיך ככה לנצח, לא חשוב איך כל אחד ייראה אישית".

קולטון אייברסון אמר: "סוף סוף אפשר לחייך. שיחקנו טוב במעבר, שחקנים כמו יוגב אוחיון ודווין סמית בלטו, היה לנו ניצחון גדול אבל צריך לדאוג למשחק של קאזאן".

סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם ליאור ליובין עוזר מאמן מכבי תל אביב, דייויד פדרמן, עורך דין שמעון מזרחי. ברני ארדוב
סוף סוף חיוכים. ווימס לצד ליובין ופדרמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully