וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ': "אנחנו צריכים להתאבד הלילה בעקבות ההופעה בתל אביב, כולנו"

מאמן פנרבחצ'ה/אולקר בחר להתלוצץ אחרי ההפסד הכואב לצהובים של רמי הדר והסביר: "לא עוסק בתירוצים, זה לא יהיה הוגן עבור השחקנים שלי. מכבי היו אגרסיביים, הסטטיסטיקה לא משקרת"

ברני ארדוב

פתיחת העונה האירופית המבטיחה של פנרבחצ'ה/אולקר, הפכה הערב (שלישי) למשבר. הטורקים נכנעו 87:77 למכבי תל אביב במסגרת המחזור השביעי, והם כבר סופרים רצף של שלושה הפסדים רצופים ביורוליג. היכולת הדלה של פנר הרתיחה את ז'ליקו אוברדוביץ', שטען בסיום בחצי חיוך: "אנחנו צריכים להתאבד אחרי הערב הזה בתל אביב, כולנו".

עוד בנושא:

פניני: "כשמפסידים גומרים אותנו, כשמנצחים ממליכים. בדיוק כמו נבחרת ישראל בכדורגל"
רמי קוב: המאמן הישראלי שריחם על ז'ליקו אוברדוביץ'
מכבי תל אביב ניצחה 77:87 את פנרבחצ'ה

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
מחמיא ליריבה. אוברדוביץ'/ברני ארדוב

"אני לא רוצה להתעסק בתירוצים", טען המאמן המעוטר בנוגע לחסרונו של בוגדן בוגדנוביץ' הפצוע והסביר: "אני מכבד את עצמי ואת השחקנים שלי כדי לא לדבר על חיסורים. זה לא יהיה הוגן עבור השחקנים ששיחקו היום, בוגדן זקוק למנוחה ואני הגעתי למשחק במוכנות מלאה".

אוברדוביץ' סיכם: "אני רוצה לברך את מכבי תל אביב על המשחק הערב. הם היו אגרסיביים, ואנחנו לא הצלחנו לעצור אותם. איבדנו יותר מדי כדורים, והשחקנים של מכבי תל אביב הענישו אותנו גם אחרי כל השיחות. אנחנו ביצענו 13 עבירות, אבל מכבי תל אביב הגיעה 30 פעמים לקו, דף הסטטיסטיקה לא משקר. אני תמיד שמח להגיע להיכל הזה, כי יש כאן הרבה אנשים שאוהבים ומבינים כדורסל, אבל בהתחשב בצורה ששיחקנו הגיוני שהפסדנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully