וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "כשמפסידים גומרים אותנו, כשמנצחים ממליכים. בדיוק כמו נבחרת ישראל בכדורגל"

15.11.2016 / 22:45

קפטן מכבי תל אביב בחר בהשוואה מעניינת לעונה של הצהובים: "זה עוד ניצחון ליגה, אני מאמין בקבוצה". הדר בטוח: "זו הרוח שצריכה להיות כאן", ווימס: "הופענו כמו קבוצה שרוצה לנצח"

ברני ארדוב

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מכבי תל אביב חזרה הערב (שלישי) אל מסלול הניצחונות ביורוליג עם 77:87 על פנרבחצ'ה/אולקר במסגרת המחזור השביעי. הצהובים סוף סוף סיפקו את הסחורה כאשר מעל כולם בלטו סוני ווימס ויוגב אוחיון, שניצלו הופעה פושרת מצד הבחורים של ז'ליקו אוברדוביץ'. כעת המאזן של הצהובים עומד על 4:3.

ווימס היה נהדר עם 22 נקודות, הרכז הוסיף 19 וניצל את מעט הדקות של גל מקל בדרך להופעה אירופית נהדרת ושיא קריירה ביורוליג. אנדרו גאודלוק, שקיווה לחגוג מול האקסית, לא שיחק בשל פציעה ובמפגש הבא הצהובים ינסו למנף את היכולת הטובה אצל קאזאן ביום חמישי.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 77:87 את פנרבחצ'ה

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. ברני ארדוב
לוהט. ווימס/ברני ארדוב

סוני ווימס סיפר בסיום: "שיחקנו בצורה קשוחה, הצגנו את ההגנה שאנחנו רוצים להציג ורצינו את הניצחון הזה. הגיע הזמן שנציג את היכולת הזו, בוודאי מול הקהל הביתי שלנו. הופענו היום כמו קבוצה שרוצה לנצח".

רמי הדר הסביר: "רצינו לבצע הרבה עצירות ולרוץ, במיוחד בבית, זה הסגנון שלנו. רצינו שדיקסון יקלע כמה שיותר לשתיים ולא לשלוש. הצלחנו להסתדר עם הגבוהים שלהם, זה עזר לנו היום. צריך לשאול את אוחיון לגבי זה, אני מעדיף שכולם יהיו בריאים ויוכלו לשחק. זו הרוח שצריכה להיות פה. אני מקווה שנמשיך הלאה למשחק הבא ונשחק אותו הדבר, השאר לא מעניין יותר".

כשנשאל לגבי האפשרות שהוא ינצח את אוברדוביץ' לפני כמה חודשים, סיפר הדר: "הייתי חושב שאתה לא בסדר".

שחקן פנרבחצ'ה יאן וסלי, שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. ברני ארדוב
בדיוק כמו בכדורגל. פניני/ברני ארדוב

גיא פניני סיפר בסיום: "היה כיף, אני שמח שניצחנו. זה ניצחון חשוב, אבל זה רק ניצחון ליגה. אני מרגיש כמו בנבחרת ישראל בכדורגל: כשמנצחים אז ממליכים אותנו וכשמפסידים אז גומרים אותנו. הדבר החשוב ביותר זה ההמשכיות, אם לא נציג את היכולת הזו מול קאזאן, אז לא עשינו כלום".

יוגב אוחיון הוסיף: "היינו אקטיביים ואני לא חושב על היכולת שלי, אלא על הניצחון של הקבוצה. איבדו יותר מדי משחקים העונה ואנחנו צריכים לתקן".

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (ימין). ברני ארדוב
חגיגה צהובה. ראד, ווימס ואוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully