וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 77:87 את פנרבחצ'ה

ללא אנדרו גאודלוק, סוני ווימס להט עם 22 נקודות, יוגב אוחיון השווה שיא קריירה ביורוליג עם 19, דווין סמית' קלע 15 והצהובים השיגו ניצחון שלישי ביורוליג העונה מול סגנית אלופת היורוליג החלשה

ברני ארדוב

נו, א-מחייה. מכבי תל אביב השיגה הערב (שלישי) ניצחון יורוליג מרשים, אולי לראשונה העונה. הצהובים עשו את זה עם 77:87 מול סגנית אלופת היורוליג פנרבחצ'ה, שנראתה רע במיוחד. בעקבות הניצחון, שיפרה הקבוצה של רמי הדר את מאזנה ביורוליג העונה לשלושה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים. פנר, שחטפה 34 הפרש מבסקוניה, רשמה הפסד שלישי ברציפות ביורוליג, והיא במאזן של ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים.

סוני ווימס, שקיבל את כל הכדורים בגלל חסרונו של אנדרו גאודלוק שנפצע לפני המשחק, הוביל את קלעי הצהובים עם 22 נקודות ו-5 ריבאונדים. לראשונה העונה גם הגיע משחק טוב של ישראלי. יוגב אוחיון היה מצוין עם 19 נקודות והשווה את שיא הקריירה שלו ביורוליג. דווין סמית' קלע 15. מנגד, אפשר לציין לחיוב רק את אקפה אודו ויאן וסלי לחיוב אצל פנרבחצ'ה, אבל חוץ מהם כל הקבוצה פשוט לא תפקדה. בובי דיסון היה רע במיוחד עם 4/12 מהשדה והובלת כדור לא אחראית, לואיג'י דאטומה הסתבך בבעיית עבירות מוקדמת וגם לא תרם יותר מדי חוץ משלוש שלשות משלושה ניסיונות.

אוהד מכבי תל אביב עם חולצה של פיני גרשון. ברני ארדוב
אוהד מכבי תל אביב עם חולצה של פיני גרשון/ברני ארדוב

מהלך משחק

מכבי תל אביב פתחה עם חמישייה אמריקאית שכוללת את די ג'יי סילי, סוני ווימס, ויקטור ראד, דווין סמית' וקלוטון אייברסון.

פנרבחצ'ה עלתה בחמישייה עם בובי דיקסון, לואיג'י דאטומה, ניקולה קאליניץ', יאן וסלי, אקפה אודו.

הטורקים פתחו טוב יותר ועלו ל-2:8 מהיר אחרי נקודות של בובי דיקסון. הצהובים חזרו ל-8:8 אחרי סל קל של ויקטור ראד. פנרבחצ'ה הצליחה שוב לברוח ועלתה ל-10:15, אבל חמש ברציפות של אוחיון קבעו 15:15. קוסטאס סלוקאס דייק פעמיים מהקו וזה 15:17 בתום הרבע לאורחת.

סוני ווימס נכנס למשחק בפתיחת הרבע השני ועם שלשה שלו קבע 21:22 למכבי תל אביב, היתרון הראשון שלה הערב. עוד שלשה של אוחיון קבעה 21:25, אבל שלשה של סלוקאס מנגד קבעה 24:25. ווימס קלע אחת מהעונשין, אבל האורחת חגגה בצבע ועלתה ל-26:29 אחרי שתי החטאות של גיא פניני משלשות חופשיות לחלוטין. גיא פניני שוב החטיא שלשה חופשית, אבל למזלו וסלי ביצע עליו עבירה אחרי הזריקה והישראלי הלך לשלוש זריקות מהקו. הטורקים המשיכו להיראות מבולבלים מאוד בהתקפה, סמית' העניש עם חמש ברציפות וזה 29:32 למכבי תל אביב. מכבי תל אביב המשיכה לברוח ואחרי שלשה נוספת של סמית' זה 29:37. אודו קלע ארבע ברציפות, בעוד צירבס קלע בצד השני וזה 33:39 למארחת. ראד העלה את הצהובים ל-33:41 מול ההגנה העצלה של הטורקים, אבל אודו קלע מחצי מרחק וזה 35:41. פסק זמן רמי הדר. מכבי תל אביב קלעה עוד סל קל בצבע וקליעה של וסלי מחצי מרחק קבעה 39:43 במחצית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סוני ווימס מכבי תל אביב מול פנרבחצ'ה. ברני ארדוב
ווימס/ברני ארדוב

דאטומה קלע שלשה וצימק ל-43:42, ווימס קלע סל תוך כדי עבירה והשלים שלוש נקודות מהקו, אבל דאטומה הגיב עם שלשה נוספת וזה 45:46. ווימס קלע עוד שלשה וזה 45:49. ווימס קלע עוד שתיים קלות במעבר וזה 45:51. אודו קלע מנגד וזה 47:51. בובי דיקסון קלע וצימק ל-49:51. אחרי שלשה של דיקסון ונקודות נוספות של מכבי תל איב זה 52:53 לצהובים. ווימס שוב חגג על ההגנה הדלילה של פנר וקבע 52:55. עוד שלשה של סמית' קבעה כבר 54:60. מכבי תל אביב המשיכה לברוח ועלתה ל-54:64 אחרי נקודות של צירבס, וסלי לקח ריבאונד התקפה בצד השני וקלע, 56:64. גל מקל, הוא ולא אחר, נכנס כשנותרו 35 שניות לרבע השלישי. דיקסון חדר מולו וקלע ובסוף הרבע זה 60:66 צהוב.

גיא פניני קלע עוד שתיים קלות בפתיחת הרבע וזה 60:68. עוד החטאה של פנרבחצ'ה וסל של צירבס וזה 60:70. ראד חגג עם עוד הטבעה מול ההגנה הדלילה שמנגד וזה 60:74. עוד שתיים של ראד וזה 60:76. וסלי הטביע את הנקודות הראשונות של פנרבחצ'ה המפורקת ברבע אחרי כמעט חמש דקות. פנר צימקה ל-79:65 אחרי נקודות של וסלי ועוד הטבעה של ראד זה 65:81. עוד שתיים קלות של סמית' וזה 65:83. בסופו של דבר, ואחרי כמה דקות של גארבג' טיים לתפארת, זה 77:87 למכבי תל אביב.

ויקטור ראד מכבי תל אביב מול יאן וסלי קוסטאס סלוקאס פנרבחצ'ה. ברני ארדוב
וסלי וסלוקאס מול ראד/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סוני ווימס 22 נקודות (9/14 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, יוגב אוחיון 19 (7/9 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, דווין סמית' 15, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ויקטור ראד 10 ו-6 ריבאונדים, מאיק צירבס 8 ו-5 ריבאונדים, קולטון אייברסון 6 ו-5 ריבאונדים, גיא פניני 5, די ג'יי סילי 2. גל מקל (00:39 שניות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לפנרבחצ'ה: אקפה אודו 17 נקודות (7/8 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, יאן וסלי 16 ו-8 ריבאונדים, קוסטאס סלוקאס 10 ו-8 אסיסטים, בובי דיקסון 9 ו-6 ריבאונדים, לואיג'י דאטומה 9 ו-5 ריבאונדים, ניקולה קאליניץ' 8 (3/11 מהשדה), ג'יימס ננאלי 8, פרו אנטיץ' (03:37 דקות) שותף, אך לא קלע.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב עם סוני ווימס. ברני ארדוב
סמית' ו-ווימס/ברני ארדוב
ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (ימין). ברני ארדוב
ויקטור ראד מבסוט/ברני ארדוב
סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם ליאור ליובין עוזר מאמן מכבי תל אביב, דייויד פדרמן, עורך דין שמעון מזרחי. ברני ארדוב
ווימס חוגג עם ליובין, פדרמן ועורך הדין שמעון מזרחי/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. ברני ארדוב
להט. סוני ווימס/ברני ארדוב
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב עם סילבן לנדסברג, גיא פניני. ברני ארדוב
אוחיון מקבל פרגון מלנדסברג ופניני/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב קולטון אייברסון. ברני ארדוב
קולטון אייברסון/ברני ארדוב
רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רמי הדר, ברקע: עורך הדין שמעון מזרחי/ברני ארדוב
קוסטאס סלוקאס פנרבחצ'ה מול סוני ווימס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ווימס מול סלוקאס/ברני ארדוב
קולטון אייברסון מכבי תל אביב מול ג'יג'י דאטומה פנרבחצ'ה. ברני ארדוב
אייברסון מול דאטומה/ברני ארדוב
דווין סמית' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דווין סמית'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully