וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר: "היעד - ליגת האלופות. פאקו עשה עבודה נהדרת"

21.5.2015 / 7:30

הבעלים של מכבי תל אביב סיכם את העונה עם מבט לעתיד: "המועדון התקדם, עכשיו אנחנו רוצים לקפוץ קדימה גם באירופה", ודיבר על ג'ורדי ("לא התעכבנו איתו"), על ראדי ("לא נסבול קריאות גזעניות") והחלום ("מכבי צריכה אצטדיון")

צילום: קובי אליהו

עוד לפני גמר גביע המדינה המדהים אתמול (רביעי) בחיפה, בו הבטיחה קבוצתו זכייה היסטורית בטרבל, קיים מיטש גולדהאר, הבעלים של מכבי תל אביב, תדרוך עיתונאים בו סיכם את העונה מהזווית שלו.

גולדהאר אמר בפתח דבריו: "מכבי תל אביב התקדמה, אין ספק בכלל. זו לא הייתה עונה מושלמת, היו לנו בעיות בהתחלה, אבל התוצאות בסוף מדברות בעד עצמן. מצאנו את הדרך לנצח. אנחנו מועדון עם שאיפות ואנחנו רוצים ללכת קדימה. בכל אלמנט בו יש מקום לשיפור, ננסה להשתפר. הצלחנו ברמה המקומית, אבל לא הגענו למקום בו אנחנו רוצים להיות באירופה, וזו נקודה בה נתמקד כדי להשתפר. נעשה כל מה שצריך, צעד אחר צעד, כדי להתפתח, אבל צריכים להיות ריאליים. זה הזמן מבחינתנו להיות יותר תחרותיים באירופה ולעשות את הצעד קדימה. היעד שלנו הוא שלב הבתים של ליגת האלופות. יש לנו שאיפות".

מכבי תל אביב חוגגת טרבל

ב-14:00: משדר הטרבל של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה עם 2:6 מהדהד על הפועל באר שבע

משחק לפנתיאון: כל מספרי הגמר ההיסטורי של מכבי תל אביב

ראדה פריצה קיבל 10, וויליאם סוארס רק 2: גיליון הציונים

ראדה פריצה חגג שלושער: "המשחק הכי גדול בקריירה שלי"

אלישע לוי: "צריכים להסתכל לאוהדים בעיניים ולבקש סליחה"

ערב בו שכתבה מכבי תל אביב את ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. קובי אליהו
נהנה בעמדת הבעלים. מיטש גולדהאר/קובי אליהו

על המאמן פאקו אייסטרן: "פאקו עשה עבודה נהדרת מהרגע שהגיע אלינו. הוא הגיע לגמר הגביע, לקח אליפות וזכינו גם בגביע הטוטו, אבל אני לא כאן כדי לדבר על ניהול, אימון וכדומה. אנחנו מועדון גדול, מועדון מסודר וכשיהיה מה להודיע אתם תדעו. בכל ארגון יש היררכיה. אנחנו נמשיך לעשות את הדברים בדרך שלנו ונכריז על כך בזמן שלנו".

על העיכוב בהודעה על המשך דרכו של ג'ורדי קרויף: "מבחינתי זה לא לקח הרבה זמן. בעולם שלי, עשינו את הדברים בזמן שלנו, כמו שצריך. הכול התנהל כשורה".

על התחושה האישית: "אני נהנה, אני נרגש מהחוויה הייחודית הזו כבעלים של מועדון כדורגל ומספק אותי להיות מעורב במכבי תל אביב. זו אחריות רבה, אני מרגיש שעשינו התקדמות יפה ויצרנו משהו מיוחד, משלנו. אני מקווה שנמשיך במסלול הזה ואני אמשיך ליהנות כאן. אנחנו מנסים לעשות עכשיו צעדים נוספים במטרה לקדם את המותג ברמה בינלאומית, יהיו כמה שינויים ואני בטוח שמצפה לנו עתיד מרגש".

על הקריאות הגזעניות לעבר מהראן ראדי: "אנחנו עקביים בדיבורים ובמעשים שלנו בנושא. זו התנהגות לא מקובלת לחלוטין מבחינתנו, לא נרשה תמיכה בגזענות מכל סוג שהיא. נגן בעקשנות על הקו התקיף שלנו, אם מדובר בשחקן שלנו או בכל שחקן אחר. לא נסבול קריאות כאלה. המעשים שלנו מדברים יותר מכל מילה ונמשיך באותו קו. שמעתם גם את הקהל שלנו שהגיב ברובו והשתיק את הקללות".

על חלום האצטדיון החדש: "אנחנו צריכים אצטדיון, אנחנו זקוקים למתקן טוב יותר. יש אווירה נפלאה בבלומפילד, אבל אנחנו צריכים לקפוץ מדרגה. מכבי תל אביב ראויה למתקן מתאים ואני מקווה שיתקבלו החלטות נכונות כדי שנקבל בית חדש. זה נושא מסובך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב (מימין) לצד המנכ"ל מרטין ביין. קובי אליהו
רוצה להפוך את מכבי תל אביב למותג בינלאומי. מיטש גולדהאר עם מרטין ביין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully