וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדה פריצה: "המשחק הגדול בקריירה שלי, זה כמו חלום שהתגשם"

20.5.2015 / 22:36

גיבור הצהובים חוגג טרבל: "לא יכול לבקש יותר. לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה". גם פאקו לא יודע אם יישאר: "זה לא תלוי בי". גולדהאר: "זה מוקדש לאוהדים". זהבי: "כולם היו מצוינים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב סיפקה את אחת ההצגות הגדולות בתולדותיה, כשמחצה הערב (רביעי) 2:6 את הפועל באר שבע בגמר גביע שנכנס במהירות לספרי ההיסטוריה. הקבוצה של פאקו אייסטרן הופכת לקבוצה הראשונה בתולדות הכדורגל הישראלי שחוגגת טרבל, וכעת, גם לאחרוני המבקרים כבר אין מה להגיד על הצהובים. ראדה פריצה, אולי במשחקו האחרון במדי האלופה, היה עצום עם שלושער ושני בישולים, כשגם זיו, זהבי וראדי השתתפו בחגיגה ומצאו את הרשת.

מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה אחרי הצגת ענק

משחק לפנתיאון: כל מספרי הגמר ההיסטורי של מכבי תל אביב

אלישע לוי: "צריכים להסתכל לאוהדים בעיניים ולבקש סליחה"

ראדה פריצה 10, פאקו אייסטרן 8, וויליאם סוארס 2: גיליון הציונים

ספר מלכים: על הערב ההיסטורי והבלתי נשכח של מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
טרבל ראשון אי פעם/קובי אליהו

"אמרתי לשחקנים שלפעמים קשה לעמוד במטרות, אבל ידעתי את המטרות שלנו, הם מקצוענים אמיתיים", אמר המאמן המנצח פאקו אייסטרן בסיום. "אמרתי להם תודה שנתנו לי להצטרף לעונה שלמה. אמרתי עוד לפני המשחק שאנחנו יכולים להיות גאים במה שעשינו העונה בלי קשר לתוצאה היום". על ההופעה של גל אלברמן, שפתח הערב כבלם, אמר המאמן: "אלברמן היה המסצ'ראנו שלנו היום. הוא הצליח להשתלב בעמדה שונה וידעתי שהוא יהיה מסוגל לשחק טוב גם בעמדה הזו".

על עתידו במכבי תל אביב אמר פאקו: "ההמשך שלי כאן לא תלוי בי. בינתיים, אני רוצה להמשיך ליהנות מהרגע הזה. לכל אחד יש הדעה שלו. אנחנו משחקים התקפי כל השנה, אבל אנחנו לא יכולים לשחק בצורה מופקרת. לכל אחד יש פרשנות שונה למשחק התקפי".

הבעלים מיטש גולדהאר אמר: "הטרבל הזה מוקדש לאוהדים והם אמורים ליהנות מכל רגע של הלילה ההיסטורי הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי תל אביב צוהלים-1/קובי אליהו

ראדה פריצה, שהיה עצום עם שלושער ושני בישולים, אמר בסיום: "זה היה המשחק הטוב ביותר בקריירה שלי. זה כמו חלום, לכבוש שלושער ולבשל שניים בגמר הגביע, אני לא יכול לבקש יותר. לא ידעתי שזה מה שיקרה ולא הייתי בטוח שאפתח בכלל. התחושה מדהימה, כאן עם הקהל שלנו, באצטדיון המדהים הזה, אי אפשר לבקש יותר מזה. על עתידו במועדון אמר: "אני אוהב את מכבי והיו לי שנתיים נהדרות כאן. אני לא יודע מה יקרה איתי בשנה הבאה".

ערן זהבי, שכבש את השער החמישי, אמר: "לא היה קל. הפועל באר שבע נתנה פייט, אבל במשחקים האלה מי שיש לו לב גדול יותר מנצח. יש שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן, ונתנו היום הצגה. ראדה, מהראן, שפונגין, כולם היו מצוינים. יש לנו פוטנציאל, יש קבוצה שמשחקת אחת בשביל השני. כשצריך לנצח, כל אחד נותן הכול ומשחק בשביל חבר שלו. עלינו לא בהרכב האידיאלי שלנו, אבל דיברנו בחדר ההלבשה לפני המשחק ואמרנו שאנחנו סומכים אחד על השני. היה הכי חשוב לנו לרדת מהמגרש כמו גברים ועשינו את זה".

שחקן העונה של מכבי תל אביב ביקש להקדיש את הניצחון לאוהדי הקבוצה שהגיעו בהמוניהם לאצטדיון בחיפה ועודדו את הקבוצה ארוכות גם אחרי המשחק: "אני רוצה להגיד לקהל כל הכבוד, איזה עוצמות. יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ. צריך גם לפרגן לכל הצוות המקצועי, לאפסנאים ולצוות הרפואי. לכולם". על עתידו של פאקו: "לא יודע אם הוא ממשיך. הוא עשה עונה מצוינת, עם הצלחות אי אפשר להתווכח. אני זוכר איפה היינו בתחילת העונה ואיפה אנחנו היום. אני באמת שמח".

מהראן ראדי, שעבר שבוע לא פשוט, אמר: "אתם רואים בטלוויזיה ש-98 אחוז מהאוהדים, אם לא יותר, תומכים ומפרגנים לי ויודעים שאני נותן את הלב והנשמה לקבוצה, ובשלוש השנים האלה הוכחתי את זה". על המשחק עצמו אמר הקשר האחורי: "זה הכוח של הקבוצה הזאת, יש המון שחקנים שמשחקים שלוש שנים ביחד וזה יתרון מאוד גדול. יש פה שחקנים עם אופי חזק, שחקנים שאכלו הרבה קש השנה ובמשחקים האחרונים, במאני טיים, שהגיעה ההזדמנות, הוכיחו את עצמם. יש פה שחקני נבחרת, שחקנים שבאו מאירופה, ולג'ורדי קרויף תמיד מנסה לשפר את הקבוצה. לא מביאים רק שחקנים שיעזרו מבחינת קבוצתית, אלא גם שחקנים שיעזרו מבחינת האופי. חלוקת העבודה שיש במכבי היא הכוח של המועדון, כל אחד יודע את התפקיד שלו".

מכבי תל אביב מניפה גביע. קובי אליהו
אין מילים/קובי אליהו

גל אלברמן, שהושווה על ידי מאמנו למסצ'ראנו לאחר שהוסט למרכז ההגנה: "השתמשתי בניסיון שלי, אני חושב שזה דבר מאוד משמעותי בכדורגל. עשינו פה דבר מדהים, התקשיתי להאמין שזו התוצאה. באמת שאין מאושר ממני".

על פאקו: "אני לא חושב שזה תפקידנו להגיד אם הוא צריך להישאר. במהלך העונה היו לנו הרבה קשיים, אבל צריך לזכור שהוא לא התחיל איתנו את העונה. בכל עונה אנחנו עושים את ההכנה בשלבים מוקדמים כדי להגיע לליגת האלופות, אבל אני חושב שהמטרה הראשונה שלנו היא להצליח בליגה ואני מקווה שנתפתח גם במישור של הליגה האירופית".

הקפטן שרן ייני, שהחמיץ את המשחק בגלל פציעה, אבל התייצב להנפה: "כל כך נהניתי להיות אוהד של הקבוצה. זו אחת החוויות הכי מרגשות שלי במכבי תל אביב - לשבת בחוץ ולראות אותם משחקים ככה. אנחנו חמש שנים ביחד, לכל אחד היתה תקופה קשה משלו".

על כך שיעזוב בקיץ: "אני לא אגואיסט ורוצה שרק אני אזכה או אהיה חלק מהצלחה. אשמח לראות את הקבוצה מצליחה מרחוק".

The result never has the same meaning if you don't enjoy the process and we really did! CONGRATULATIONS !

— PAKO ayestaran(@PakoAyestaran) מאי20, 2015

The last one and the most enjoyable! TREBBLE! Thanks for this trip! pic.twitter.com/VT3qwcQoBM

— PAKO ayestaran(@PakoAyestaran) מאי 20, 2015
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב (אמצע) עם מרטין ביין, בני טבק. קובי אליהו
הערב גם הוא השתתף בחגיגות. פאקו/קובי אליהו

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, בירכה את מכבי תל אביב, ואמרה: "הייתה אווירה מחשמלת, אצטדיון מלא בעשרות אלפי אוהדים שלא הפסיקו לעודד ומבול של שערים. כל הכבוד לשחקני מכבי תל אביב, למאמן ולצוות המקצועי על הזכייה בגביע המדינה. שימחתם כל כך הרבה אוהדים ברחבי הארץ עם השלמת הטרבל הצהוב. לא פחות חשובה ההשקעה של האוהדים האדומים, שלא הפסיקו לתמוך ולעודד את קבוצתם עד סוף המשחק, אך כידוע יש זוכה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully