וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "צריכים להסתכל לאוהדים בעיניים ולבקש סליחה"

20.5.2015 / 22:39

מאמן הפועל באר שבע לאחר התבוסה הקשה בגמר הגביע: "לא היינו ברמה שלהם היום. אני לא קושר את זה למה שקרה עם אלונה ברקת". ברדה: "ההפסד הכואב בקריירה שלי, אלה רגעים קשים מאוד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע חוותה הערב (רביעי) את אחד הערבים המשפילים ביותר שלה בשנים האחרונות, כשהובסה בגמר גביע המדינה 6:2 מול מכבי תל אביב. הקבוצה של אלישע לוי הציגה משחק הגנה איום ונורא, והחלומות על תואר ראשון מאז 1997/98 התנפצו במהירות. לא כך המאמן רצה להיפרד מבירת הנגב, ולא כך היא רצתה להיפרד ממנו.

משטרת חיפה עצרה בסך הכול עשרה אוהדים, מתוכם שבעת החשודים במעורבות בקטטה בין שתי קבוצות אוהדים, במהלכה נפצע צעיר בן 26 תושב באר שבע. בנוסף, נעצרו שני צופים שחשודים בתקיפת שוטרים על רקע של בריונות במהלך כניסתם למגרש. העצור העשירי הוא החשוד בספסרות. בשלב זה הוחלט לכלוא את התשעה ומחר יובאו בפני שופט. לגבי העשירי טרם נקבע האם נבקש להאריך את מעצרו.

מכבי תל אביב חוגגת טרבל היסטורי

מכבי תל אביב הביסה 2:6 את הפועל באר שבע בגמר גביע מדהים

כובש השלושער ראדה פריצה: "זה המשחק הכי גדול בקריירה שלי"

משחק לפנתיאון: כל מספרי הגמר הגדול של מכבי תל אביב

פריצה עם ציון 10, סוארס רק עם 2, ומה עם כל היתר? הציונים

שחקני מכבי תל אביב צוהלים-1/קובי אליהו

המאמן אלישע לוי נראה שבור וחייך חיוך מריר בסיום: "אני מחייך לא כי אני שמח. זה היה יום רע במיוחד. חבל מאוד. אנחנו מתנצלים בפני הקהל שלנו. היום ראינו איזה עוצמות יש לבאר שבע, להביא לפה כל כך הרבה קהל, אכזבנו את כל מי שאוהב את הפועל באר שבע, אבל אנחנו מתעסקים בספורט וצריכים לקחת אחריות. אני מדבר על עצמי, על השחקנים ולתת קרדיט למכבי תל אביב. לא היינו ברמה שלהם היום".

"אתה לא יכול לנצח משחק כזה שכל הזדמנות שלהם הופכת לגול מטעויות אישיות של שחקנים", אמר המאמן. "זה מורכב מאוד, זה גם מנטלי, זה היה יוצא דופן. הפועל באר שבע קבוצה מאוד חזקה, אני אף פעם לא מתרץ, צריך לדעת לקחת אחריות. פישלנו היום בכל פרמטר, לא היינו קרובים, לא היינו מספיק אמיצים".

מאמן באר שבע התייחס לשאלה האם כל פרשת אלונה ברקת-איזי שרצקי-ברק בכר פגעה בקבוצה: "אני לא רוצה לקשור את זה למה שקרה עם אלונה ברקת. אנחנו צריכים לבוא, להיות אמיצים ולהסתכל על הקהל שלנו בעיניים ולבקש סליחה. זה גם קורה בספורט. בוודאי שהדרך לא היתה טובה, אבל זה לגיטימי לקחת מאמן אחר".

לשאלה כיצד הוא עוזב את המועדון השיב: "כשבאתי הקבוצה היתה קבוצת תחתית. הפכנו בתוך שנתיים לקבוצת צמרת לגיטימית שמתמודדת עם קבוצות כמו מכבי חיפה ומכבי תל אביב. הקהל חזר. עשינו דברים מאוד יפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
דיכאון. אופיר דוידזאדה/ברני ארדוב

אליניב ברדה המאוכזב אמר: "ודאי שלא כך חשבנו לסיים את העונה. זה כואב, זה סוף עגום. אני לא חושב שאלה הפערים בין שתי הקבוצות, אבל אני יכול לברך את מכבי תל אביב. אני רוצה לבקש סליחה מהאוהדים ומההנהלה, מכל העיר באר שבע. קשה לי להסביר מה קרה היום. זה ההפסד הכי כואב בקריירה שלי, תחושה רעה מאוד, אני רק יכול להגיד שבשנה שעברה היינו בחצי הגמר, והשנה הגענו לגמר. נעשה כאן משהו טוב, נחזור למעמדים האלה".

"אלה רגעים קשים שאני לא מאחל לאף שחקן כדורגל, אבל אני יכול להגיד רק דבר אחד: הפועל באר שבע עשתה התקדמות בשנים האחרונות, היא תמשיך להתקדם ועוד נראה מראות יפים ושמחים בהפועל באר שבע.

"המשחק היום לא מאפיין אותנו, גם המשחק נגד מכבי חיפה בשבת. אני לא רוצה להגיד אם יש קשר בין ההודעה על אלישע לוי לבין היכולת שלנו. השחקנים משחקים בשביל הקהל, בשביל עצמו, בשביל המשפחה שלו. קשה לי להסביר מה קרה, כולי טעון. אני מברך את מכבי תל אביב שעשתה עונה גדולה. לא תפקידי להסביר מה קרה להגנה שלנו, וזה לא הזמן - אנחנו כמה דקות אחרי משחק.

שחקני מכבי תל אביב צוהלים-1/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully